11 Mayıs 2012 Cuma

hayat



Taşıyamaycagım kadar

yüklerim oluyor bazen...



22 yorum:

NzlGl dedi ki...

Biraksan gitmiyorlar,
taşısan gelmiyorlar.....

Bilemedim?

öykü dedi ki...

İste aynen de oyle..

bozbek dedi ki...

hani kolun kanadın kırılır ya bazen...işte öyle birşey...

öykü dedi ki...

bozbekcım

sevgılerımle

cem dedi ki...

mükemmelmiş resim.

azim mi,
yük mü,her baktığında ne anladıysan o mu manası bilemedim.

Adsız dedi ki...

Kurtulsun kurtulamıyorsun aşk gibi değil mi ? Kimi aşklarda öyle değil mi zaten, ya vardır ya yoktur varlığında ve yokluğunda acı verir.
Omuzlarına taşıyamayacağın yükler verir ve ağır basar herşey, bu hayat bu aşk..
Sevgiler.

tutsak dedi ki...

Aşk eşeğine yükle o senin yerine taşır en taşınmaz görünün yükleri bile. :))))

can dedi ki...

ileride gülüp geçeceksin bu sıkıntılı anlarını diye çok diyorlar ama o günleri gerçekten görebilecek miyiz çok merak ediyorum

Profösör dedi ki...

İnsan için en büyük yük gönlünün kabul etmeyeceği paradomslardır. zihinsel kirliliklerdir. Toz konduramadığın değerlerdir. İyiniyet ve hoşgörüne karşı sana yapılan duygusal baskılar ve çelişkilerdir. İnsani, vicdani değerlerin yıpratılmaması ve insanlık onurunun zedelenmemesi için gösterdiğin gayretlerdir. Karşındakini bütünüyle anlayıp da karşındaki kişi tarafından anlaşılmamandır. Belki de kaldıramıyacağın bir hüznü yüreğinde taşımandır. İyi ki dostların var unutma !..

sonbahar dedi ki...

Yüklerimiz taşıdıkça aşınacak ve bir gün bakacağız ki toz olmuş uçmuş. Biz de serbest kalacağız.

Adsız dedi ki...

Seni seviyorum ve çok özledim bu sıralar pc.bakamadım.Ama hep aklımdasın.Biliyorum bu hafta senin için çok zor geceçek bir hafta o yüzden şimdiden kasvet basmasın seni.Seni çokk öpüyorum.Benim güzel kalpli kardeşim.
DENİZ

Adsız dedi ki...

Allah kimseye taşıyamayacağından fazla yük vermesin-ki zaten vermez-...

öykü dedi ki...

acıdan gectım guzellestım

bakıs acısına gore sekıl alan bı kara bu

öykü dedi ki...

öyle ılknur
ask ın her yanı acı
yasarken de acı
bıterken de acı

öykü dedi ki...

oyle mı dıyorsunuz tutsak:)

öykü dedi ki...

bende merak edıyorum can
ben de cok merak edıyorum

öykü dedi ki...

ıyı dostlarım var Profösör cok haklısınız
ve bırıde sızsınız
ıyı kı varsınız

öykü dedi ki...

sonbahar ne guzel bı bakıs acısı bu

öykü dedi ki...

DENIZCIM

canımmmm sen nasıl guzel bı ınsansın ıyı kı varsın IYI KI

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK Amin dıyorum...

Adsız dedi ki...

Bu bağlantıyı açabilirsen kedili blogta kullanabilirsin belki :)

http://westwicks.tumblr.com/post/13763505133

öykü dedi ki...

GÖK TÜRKKK:)))
Bu cok tatlı cok cok cok tsk ederım

bı de
GUNAYDIN:)