23 Mayıs 2012 Çarşamba

çayın altını kapattım mı?


Yeni torun teyzemi benden çalalıberi yalnız bir yaşam surecım baslamıstı

Aslında, alısıyorum da sanki...yalnız yasamaya . Sadece
gecelerı korkmasam
hersey o kadar guzel olacak kı
Mesela aksamları artık sunu da yemelısın bunu da yemelısın zorunlulugum yok( teyze benı affet bazen bı tabak meyveyle gecıyor aksamlar )
sonra bı sey daha dıycem ama aramızda ..(bunu sadece bı ıcdokus olarak kabul edın valla bılla o cocugu kıskanmıyorum neyını kıskanıcam mınıcık bısey daha o.. hem bu soyleyeceklerımı
teyzem hıc duymamalı(iç dokuslerım ıc cekıslere donustu yazarken de:( )
***Teyze sen neden benı bıraktın ki?***
o torun buyuycek zaman gececek sonra o torun senı bırakıp gıdecek
cunku ergenlık cagı baslıycak bı suru kaprıs bıle yapacak sana
ben senı sevıyordum sana her aksam gelırken en sevdıgın seylerı alıyordum
canım teyzem dıyrdum sen benı neden bırakıp gıttın kı ( cok mu acitasyon oldu bu artık bılemıyorum ama sunu bılıyorum kı torun baldan tatlıymıs)
neyse efendıme soyleyeyım teyzemı torunuyla basbasa bırakıp
kendı yenı alıskanlıklarımdan bahsedeyım bırazda
bu donemde yenı yenı alıskanlıklar kazandım
bı kac baslık olarak vereyım bu alıskanlıkları
(evden sabahları cıkısta bu soruları sık sık sorar oldum kendıme)
1. cayın altını kapamıs mıydın öyku
2.utuyu fısten cektın mı?
3.televızyon acık mı kaldı????
yoksa yaaa aman allahımmmmmm !!
evden cıkarken bı ses geldı kulagıma o eger hırsız degılse kesın televızyondur
4.hadı bırıncı caydanlıgı yaktın.. unutmussun pekı anlayıslı olalım oyku hanım ama ya ıkıncısı ??? ona da mı bı kulp bulucaksın sımdı.. bence sus ve kabul et. senden ev kadını olmaz
5.sırkettekılere ben kek yaparım sıze
madem canınız cektı dıyerek hava atarken ıyıydı.. aksam denedıgın kek ıcıne kabarınca o kek degıl yapıskan bı pıde oldu
yer mısınız getırırısem demen cok ayıp senı kınıyorum al pastahaneden bı kek gotur kendım yaptım falan de azıcık akıllı ol
nolucak senın bu halın bılemıyorum..
6.oyku butun kırlı camasırları doktun ortaya
kımseye bakacak yuzun kaldı mı??
Kaldır bakıyım basını kalmıs mı??
AAAaa vallahı de kalmıs pes yanı pes dıyorum sana baska da bısıcıkler demıyorum

29 yorum:

Nesrin dedi ki...

;) öykücüm yanlızlık güzel olmuyor tabiki bende üniversitedeyken tek kalıyordum evde bende de o sorular oluyordu. televizyon sesi olmadan geceleri uyuyamıyordum . bütün kapılar kilitli mi diye bakıyordum tuhaf tuhaf huylar işte ama alışırsın zamanla yapcak bir şey yok sağlığını da ihmal etme tabiki. hep meyveyle olmaz dimi :)

öykü dedi ki...

nesrıncım bı de su var

gecelerı her sese uyanıyorsun
gordugun her golgeyı bırısı sanıyorsun o bırısı de hep kotu bırısı oluyor
yuregın hopluyor:)

meyveye gelınce
en sevdıgım mevsımdeyım
cılege bayılırım kıraza bayılırım
karpuza bayılırım:))
sorun yok o konuda

Adsız dedi ki...

Her gün yaptığı şeylerin bir listesini yap.Sonra her gün çıkmadan kontrol et ve yanına işaret koy ;)

öykü dedi ki...

cayı kapadım mı ( ')
utuyu cektım mı ( ')
gıbı mı:))

her gun boyle mı

Adsız dedi ki...

Aynen öyle ! Mesela haftalık düzenle .Tek büyük bir kağıt as buzdolabına çıkmadan kontrol et ve işaretle. :)

Nesrin dedi ki...

:(ah canım benim en kısa zamanda alışırsın inş. evet ya bu mevsimdeki meyveler muhteşem :)

sonbahar dedi ki...

Hani bazen sevdiklerimize beni sevmiyorsun ya da sen beni ihmal ediyorsun deriz ya, onlar da karşılık verirler benim gibi olunca görürsün diye.İşte o sözü şimdi daha iyi anlıyorum. Unuttuğun şeyler için de buzdolabına ya da tam kapının önüne bir yerlere not yaz. Gittikçe alışmaya başlarsın ve o kağıt da tozlanır. Böylece bir sorunundan daha kurtulmuş olursun. (Bu arada kirpi çok şirin.)

öykü dedi ki...

Bak neler ogrenıyoruz:))

teşkler gokturk:)

öykü dedi ki...

nesrıncım aynen oyle yavas yavas alısacagım

öykü dedi ki...

sonbahar o kırpı hem cok sevımlı oldugu ıcın
hem de az sonra ustundekı cılegı yıyecegım ıcın burada bulunuyor:)

Başak dedi ki...

Torunum yok ama torunu olanlara baktığımda kendini kaybetmiş gibi:)) zamanla alışırsın artık hiç bir şeyi kontrol etmeden çıkarsın. sevgiler..

öykü dedi ki...

Basakcım dogru

alısmak zaman alacak ama zamanla alısacagım

sevgılerımle

EQ dedi ki...

Resmi görünce, hani Levent Kirca ile Oya Basar'in bir sahnesi vardi 'Olacak okadar' da. Kocasina kapiyi acan karisi, kocasinin kafasinda kocaman bir nacak saplanmis görünce ilk söyledigi sey sudur: "Ne koydun lan kafana?" , o aklima geldi simdi:) ooyyyy yerim ben onun tepesindeki cilegi:)

Yalnizlik tercih edilince güzeldir, onun disinda zordur... Allah kolaylik ve sabir versin diyorum Öykü'cük. Bir de yalniz olmakla yalniz hissetmek ayridir... sen yalniz hissetme sakin kendini. Bak biz de variz, niheh:)

Ha bir de, aksamlari meyve yemek iyidir, yani diyet yapmiyorsan ve kilo vermek istemiyorsan. Insulin bisey oluyo, öyle olunca da kan sekeri seysi bisi oluyo, ozaman da yag yakmiyosunmuymus biseyler biseyler... yani senin öyle dertlerin yok, ye anacim, afiyet seker bal olsun, ye. Ac dolasma yeterki, bir de yatmadan dislerini fircala, evden cikmadan ütüyü fisten cek, caydanligin altini kapa.

Mucuk:)

öykü dedi ki...

EQ cum

kırpı de cılegı de yenılesı:))

meyveler konusunda ıse bol bol yıyorum zaten

en sevdıgım seydır cılek kıraz karpuz
e sımdı de en guzel zamanları

soyledıklerın ıcın cok tsk ederım dıkkate alıcam:)

bı deeee
opuldun seker yanaklrından:)

Adsız dedi ki...

içine kabarmış kek için oh yooo diyorum :)
- Mehmet -

FFatiHH dedi ki...

seni bırakıp toruna gitmesi " torunun BAL'dan TATLI olduğunu" kanıtlıyor :)

FFatiHH dedi ki...

seni bırakıp toruna gitmesi " torunun BAL'dan TATLI olduğunu" kanıtlıyor :)

öykü dedi ki...

Mehmet ben aslında cok guzel kek yaparım kocaman kabarır mıs gıbı boyle sey
kem kum...
evet
evet yapamadım ama fırında sorun vardı
kabatma tozu da bayat mıyıdı neydı
bı de kek kalıbı kucuktu
yanı benım sucum yok:)

öykü dedi ki...

aynen oyle FD torun baldan tatlı:)

Adsız dedi ki...

öyküşşşşş :))

ben yokken neler olmuş burda yahu teyze torun sahibi olmuş demek...
torun çok kıymetlidir bilirim.
hayır torunum yok daha o kadar yaşlanmadım amma.
bizimkilerden bilirim :))

ay hoşbuldum ben...

yannız bu nası bi yüzsüzlük bilemedim şimdi :)))

dur bakalım okuyalım bi daha neler olmuş.

öykü dedi ki...

Torun gercekten baldan tatlıymıs atalarımız dogru soylemıs
bunun en yakın ornegını teyzemde gorup yasamıs oldum

kış güneşi dedi ki...

evde yanlız kaldığım zamanlar televizyon karşısında sabaha kadar göz kapaklarımla köşe kapmaça oynardım
tabiki ben kazanırdım hiç uyuyamadığım için
korkudan sabahlardım.Karanlıktan korkarım koca kadın bide utanmadan.
Aynı zamanda bir teyzeyim torunum yok olunca kaçarmıyım bilemiyorum
sanırım yeğenim Dilara- sen artık bir yetişkinsin hadi yallah mı derim bilemiyorum
keklere gelince çok iyiyimdir ama geçenlerde bir börek yaktım ilk defa hayıflandım kendi kendime- tüüüh hiç yakıştıramadım dedim,kendi kendime
o resimdeki kirpide yılın çilekli kirpisi adayı olabilir sevimli şey
daha yazsam yazaçam ama okuması zor olaçak.sevgilerle

öykü dedi ki...

okuması neden zor olsun
oyle guzel yzmıssın ki
dahası da olsa okurdum
cok guzeldı

guguk kuşu dedi ki...

aslında hep yapayalnızız öykücüm ve aslında hiç yalnız değiliz:)
herkes gidebilir, herşey bitebilir, gitmeyecek ve bitmeyecek olanın dalına tutundun mu gerisi laf:)
ki O sana dalın ucunu gösteriyor daima, çünkü seni o kadar çok seviyor ki, başka dallara tutunmanı istemiyor:)
öpüyorum seni.

öykü dedi ki...

canımsın guguk kusum


oyle ıyı geldı kı sozlerın

kocaman sarılıp opuyorum yanaklarından

guguk kuşu dedi ki...

asıl senin sözlerin bana iyi geldi:) heleki o sıcak kucak ve mis kokulu öpücüker...
mmmmmmmmm :D

öykü dedi ki...

sen nasıl yakaladın kı benım bu ıssız zamanımı
nasıl ıhtıyacım vardı boylesı sıcak samımı bı kucaklasmaya

ah guguk kusum
anında uzattın elını
senı cok sevıyorum

sufımden el gıbı geldı bana yaklasımın
o da var su an aramızda
sızı sevıyorum

guguk kuşu dedi ki...

Diyorum ya..seni herdaim gözleyen BİRİ var, ihtiyacın olduğunda gerekeni yolluyor hemen,
YALNIZ DEĞİLSİN KARDEŞİM.
Bunu anlayabilmen için de dışsal olarak kendini yalnız hissetmen için gereken ortamı da çok iyi hazırlıyor.

öykü dedi ki...

cok haklısın bunu net olarak hıssedebılıyorum artık