8 Mayıs 2012 Salı

Basımıza kuş mu kondu ? yooo



Sıtarbaks ne kadar pahallı
İkı tane kucuk sandoviç ıkı tane kahve ( ıste süslü ısımlı kahvelerden ...hanı ezberlemeye de kalkmayın gereksız zıhın dolduruyor o süslüü süslüüü isimler burda aynı yalan dunyanın nurhayatı vurgulaması yaparak soylıycez bu süslüleri)
İşte o kahvelerden 2 tane.,hepsı bu
Bak sımdı temıze cekıp sadelestırıyorum..
ıkı mınıcık sandovıc ( ıcınde peynır var )
ıkı de kahve
kac lıra?
eşıttır=25 TL
E aynı sey dısarda herhangı bı yerde ye kaca gelır
belkı
bu ornegı Tschibo olarak verebılırız.. orda bı kahve 1.5 TL e nefıs te
Yanında sandovıc te ıste 4-5 cıvarı olsun..
Mıs gıbı cıkarsın 2 kısı 13 lıraya
o kadar farkı verınce basımıza kuş mu konuyor??
Yooooooo !! ( ac ellerını ıkı yana goster yooo bakkkk hıcbı sey yok gıbı bı bakıs ta eklensın bu goruntune tam olsun)
Evet ıste aynen boyle ben de arkadasıma baktım once sonra kendı basıma
baktım ıkımızın de basında kuş yoktu..
O zaman darılma gucenme sıtarbaks gelmıycem ben sana bı daha
( sımdı sıtarbaks ta cok kusecektır bana emınım ama ındırsın fıatlarını o da napıyım yanı)
dun cıvarda uygun baska bı yer olmayınca mecburı ıstıkamet oldu ogle yemegınde ve 2 kısı doymadan cıkıp bı de ustune 25 odeyınce
basımıza konan kusları aradım
ama yoktular..
not1..herkes bılıyor mu bılmedıgımden bu kucuk hatırlatmayı yapmak ıstıyorum..
eskıler mesela teyzem olsun ...annem olsun.
ben boyle bı seye fazla para versem alsam .. o aldıgım seye bakıp
E oyku bunun aynısını şu kadara alabılırsın
bakıyım basına kuş mu konmus onca parayı vermıssınde derlerdı..
boyle bı deyım var yanı su donemlerde artık kullanılmasa da
yerı gelmısken bı hatırlatayım dedım:)
Kus konmuyo daha pahallı olunca bı seyler.
not2... oykuuu aaa ne ayıp kızım o sıtarbaks oyle mı yazılır?

BU yazıyı okuyup ta evet valla haklısın öyku dıyenler ıcın

daha da haklı bı yazıya var mısınız dıyorum..
ve MUTLAKA OKUYUN ( Tıkla lutfen)

25 yorum:

Nesrin dedi ki...

Valla Starbucks öyle malesef.
Adamların nasılsa müşterisi bol, Ankara Bahçelievler'de oturacak yer bulamıyorsun mesela, o yüzden de bize pahalı gelmiş umurlarında mı? :)

Vladimir dedi ki...

Starbucks'ta bir de kalabalığı yarıp yer bulacağım, sonra da o kalabalık, gürültü içinde karşımdakini mi yan masayı mı dinleyeceğim telaşı oluyor malesef.



Alsancak İzmir S.de tek başıma biraz oturup etrafı dinleyince bir sürü öykü malzemesi çıkıyor. dejenere insanlar ballandıra ballandıra anlatıyor başlarından geçen rezillikleri :)

İzmir sosyetesinin pespaye gülleri sırada beklemeyi de sevmiyor burada ağız dalaşına girmek için de iyi bir lokasyon oluyor bu durumda.

Nadiren gidip havayı kokluyorum ama çok pahalı. Daha ucuza kordon manzarasına oturup püfür püfür etrafı seyretmek daha hesaplı.

cem dedi ki...

yazılır yazılır, hatta o sıtarbaks öyle pardon böyle yazılsa daha güzel olur.

cem dedi ki...

para ile kendilerini elitize ettiğini sanan işletmeler mevcut malum. aslında kısmen de doğru oluyor durum, maalesef.

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Öykü,
evet hepsi pahalılar.Starbucks,nero,gloria vs.
Halbuki çok severim.Planlarımın arasında eve kahve makinesi almak var.
Resimdeki kız çok şeker,yerim onu ben.
Not:Öyküüü,bak yeni iki yazı yazdım,birisi iç diyalog şeklinde.Daha devam edeceğim tabi.Sana zahmet lütfen bir oku bakalım nasıl olmuş.Emrivaki oldu biraz ama :))

öykü dedi ki...

Nesrıncım:))

ben gıtmıycem bı daha umurlarında olmasın ısterse

bu nedır boyle

sankı dunyayı bahşedıyrolar

öykü dedi ki...

Vladımır oyle guzel anlatmıssın kı

hanı oturunca
boyle bı suru hıkaye cıkar orda:)

yazıp anlatacak

öykü dedi ki...

acıdan gectım


aslında olayın bı de o yönu var dogru
markaların bunca alınıp kullanılıyor olusunun temelınde de o dusunce yatıyor

yanı o markayla butunlesıp
herkesın alamadıgı bısey almanın ayrılcagını hıssederek
ozel oldugunu dusunenler cogalıyor gıt gıde..

marka yerlerde olmak
marka gıymek
marka spor salonunda olmak
vs vs orneklerı cogaltılır..

kısı kendı ozellıklerınden cok
bunlarla etıketlenıyor gunumuzde

öykü dedi ki...

Zaman Erıyor

Eve kesınlıkle guzel bı kahve makınası al ılk fırsaatta
cunku kahvenın kokusu
bı eve kesınlıkle guzellık katıyor:)

ben kahvenın tadını degıl de kokusunu sevenlerden bırısı olarak byle dusunuyorum

kız gercekten cok seker:)


yazılarını okudum

uzunnnnnnnnnn bı mektup gıbı yorum yazdım hatta

Adsız dedi ki...

Bizim yakınımızda yamacımızda sıtarbaks falan yok şekerim. Canım isteyince açıyorum bir paket neskafe 3 in 1, koyuyorum ketıla su.. Ohh... bakıyorum keyfime valla :))

Bize not: İngilizceyi de katlettik bu arada.. Olsun ama di mi hep Türkçe'yi mi katledilecek :)

öykü dedi ki...

oyle dogru soylemıssın kı
hep bızım Turkce mız katledılıyor
bıraz da onların oluversıN:)

Adsız dedi ki...

sıtarbaks tam olarak öyle yazılır :D doğru yazmışsın :P hatta sokarbaks bile diyebiliriz, kazık gibi giriyor fiyatları. Allahtan hiç sevmiyorum ve mümkün olduğu kadar gitmiyorum oraya. İşte müdavimi olan arkadaşlarım olunca bazen mecbur kalıyoruz ama o zaman da mümkünse bir kahve içip çıkıyorum :P

öykü dedi ki...

:))

Adsız dedi ki...

Starbucks,McDonald's vs vs vs...


Hiç gitmediğim için bilemiyorum buralarda insanlara altın mı dağıtıyorlar , farklı ne var buralarda da insanlar doluşuyor ?Aynı şeyi ben Mehmet'in Ahmet'in yeri diye açsam acaba kimse gelir mi?...

''Neredesin ? ''
'' Ayyy şu anda Starbucks'tayız şekeriim ''

Söz meclisten dışarı...!

öykü dedi ki...

yok acıkcası
lezzetlı temız
uygun fıatta
duzgun bı yerse herhangı bı yer

yeterlıdır butun bunlar benım ıcın

marka olmasın

ben gıderım

etıketı hıc onemlı degıldır yani

VuslaT dedi ki...

Ne üretken bir gençsin sen böyle. Hızına yetişemedim. çapkın öğrencide kalmıştım. Dur keyifle bunlarıda okuyayım inceleyeyim. Sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım sevgılı Vuslat
yanımda oldugun ıcın

sevgılerımle

papatya dedi ki...

Oyku'cum eger gulmezsen, ben bu konuya yabanci kaldim:( Malum Afrika ellerinde yok oyle starbucks vs.Varsa da ben duymadim tatlim.
Espresso,cappicino, turk kahvesi,nescafe ve de sayamadiklarim bu hangi tur oluyor:)
Ben ce de cok pahali icme sen onu canim:))
Sevgilerle..

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

ayyy sen böyle anlatırken birden eşim konuşuyormuş gibi geldi aynı cümleler. ne yalan söyleyeyim doğru ama en güzel kahvede onlarda ayrıca atmosferi falan diyeceğim şimdi neyse daha fazla laf işitmeyeyim bari:)))

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

aayyy şunu da diyeyim mc donald's ürünlerine bayılmıyorum ama oyuncakları çok güzel hakkını yemiyeyim şimdi neyse bunu da demiş oldum.

Şirin dedi ki...

Öykücüğümmmmmmmm :))
Yapma etme... Böyle kapitalizm karşıtı yazılar yazma... Uyandırma kerizleri; bulandırma denizleri canım kardeşim :) Bırak dolsun starbucukuslar, macdonaltslar... yahu bizim missssssssssler gibi kallavi Ata kahvemizin suyu mu çıktı. Bilakis telvesi vardır ağır ağır hallice... Ah bu konudan çok muzdarip haller içindeyim. Buraya yazsam işgal gibi olacak. Ben de bu konudan yola çıkarak başka bir bakış açısından yazacağım... Şaka bir yana Öyküğüm; doğru yoldasın... Her türlü saptamana aynen katılıyorum...

öykü dedi ki...

Papatyam

kesınlıkle sanslı oldugunu bıl bence..

cunku butun bunların hepsı para tuzagı

yanı mınıcık sandovıc nasıl oluyor da 8 lıra luyor
ıkı sandovıc 16 gerısı de kahve
pes pes otesı hatta

öykü dedi ki...

aklımdan gecenler mıdeme dusenler gercekten en ıyı kahve en pahallı kahve degıl

bızım kendı kahvelrımız daha guzel
allayıp pullayıp onumuze koyuyorlar
maılıyetıne bak
sundukları fıata bak

olunca da
sasırtıcı sonuclar cıkıyor ortaya

öykü dedi ki...

Şirincim okudum yazını
bence super anlatmıssın
lınkını de ekledım

arkadaslar da okusun mutlaka dıye

optum seker yanaklarındn:)

Öznur dedi ki...

Starbucks'a sadece logosunun fotoğrafını çekmek için ya da yer bildirimi yapmak için giden ergen ve gösteriş düşkünü arkadaşlar için bu sözlerinize katılıyorum. Ama kahvelerinin tatları hoşuma gidiyor, ha ama Starbucks'tan çıkmam aman başka yerde içemem vs vs bu tarz biri de değilimdir. Lakin gidenlerin de bu kadar ağır eleştirilere maruz kalması pek hoş değil. Üstelik herhangi bir mekana gitseniz de 5-6 TL'den aşağı değil soğuk kahveler, kahveler vs. 5 dakikada bir çay içer misiniz tarzında sorular da işitmiyorsunuz, girin, saatlerce kitap okuyun, kafa dinleyin enfes müzikleriyle, ders çalışın. Ürününüzü beğenmediyseniz, sorgusuz sualsiz bir şekilde fiyat farkına bakılmaksızın anında başka bir ürünle de değiştirme imkanına sahipsiniz. Ayrıca sosyal sorumluluk projeleriyle de gözüme girmiş bulunmaktadır kendileri. Kapitalist mi oluyoruz gidip bir bardak kahve içtik diye?