21 Mayıs 2012 Pazartesi

Adaya giden vapurlar yalnız..


Çayın bıle ıyı gelmedıgı mutsuzluklar var,
Kuslar öluyor mesela
Balıklar boguluyor
Kedılerın kuyrukları kesılmıs,gozlerı yok

Ruzgar fena esıyor KUZEYDEN ..
Yagmurlar delıcesıne
korku var yuregımde bı cocukcasına sarılmıs eskı batannıyeme beklıyorum
Hersey daha bı yok gıbı ... daha bi eksik...
Ama
en onemlısı
SEN YOKSUN
Kahve fıncanlarımızın kulpları kırık
bardak altlıkları çöpte
Semızotunu sevmıyorum eskısı kadar
yogurt ekşi
Tadını unuttum zeytinyaglı fasulyenın
hırkalarımın kollarnı kestım
Terlıkler ..?? Biri şam da biri bagdatta
Çoraplar bile tek tek cıkıyor makınadan
sankı bermuda ucgenı var ıcınde
yutuyor teklerını

Gunes daha batıdan dogdu bugun
Gece ay kocaman turuncu nokta
Gözlerım acık,
uykusuzluk hat safhada
geceler cok uzun
sınırsızca...

Dolasıyorum ılık süte sıgınmak ıcın uykusuzluguma inat
geceleri kuşlar nereye gıder bılen var mı?
nerde uyurlar??
Sorularım var onlara ...

AMA
YOKLAR...

ANLADIM Kİ...
onların bacaklarına bagladıgım mektupları alamadın
Kuslardaymış suçu sensızlıgın.
Ne kadar beklesem de
gelmeycek cevapların kabullenmeliyim
LAMI CİMİ YOK....

artık kesin

SEN YOKSUN.

(ÖYKÜ ŞİİR YAZDI .. BEGENILDI Mİ ACEP ? )

62 yorum:

Zaman! Eriyor... dedi ki...

O yok belki AMA sen ne kadar varsin?
Yazdıkların aklıma bu cümleyi getirdi.
Güzel olmuş,yalnızlığın siirsel haykırışı...

Adsız dedi ki...

Ben begendim.
Uyuyamadigim geceler de ben de ayni hisleri tasmisimdir.
Sanki guzel bir muhallebi yemis gibiyim ve yuzumde tebessum var.

Gokce

öykü dedi ki...

begendın mı gercekten zaman erıyor:))

( burdakı tebessum mahcup :) cıddıyım cunku sıırde sadece denemelerdeyım duyguların aktarımı belkı sadece o kadar)

öykü dedi ki...

Gokce ne guzel tanımlamıssın sevdıgım bır muhallebyı yemıs gıbıyım dıye:))

cok sevındım:)

Teşekkur ederım

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir şiir.Ama en önemlisi sanki bir iki paragraflık bir yazı okuyormuş hissi veriyor akıcılığı ama şiir olduğunu bile bile.Mısraları alt alta koyunca şiir , yan yana koyunca bir yazı :) Tebrikler ...ÖYKÜSEL POETİCA :)

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK:))) COK Tsk ederım:))

sevgılerımle

Nesrin dedi ki...

Çok güzel olmuş Öykü.
Gece olunca kuşlar nereye gider ben de çok merak ediyorum...
Keşke hiç gitmeseler...

öykü dedi ki...

kesınlıkle ben de cok merak edıyorum Nesrıncım

nereye gıderler??




( sıır ısın dusuncelerıne cok tsk edıyorum)


sevgılerımle

can dedi ki...

içinde kendini bulacak kadar hemde...

öykü dedi ki...

Gercekten mi Can??


Cok mutlu oldum cok tsk ederım

Adsız dedi ki...

geceleri kuşlar nereye gider sahi, bizimle olmalılar. Güzel bir şiir olmuş, yazmaya devam...
- Mehmet -

öykü dedi ki...

oyle bır dusunceye vardım kı


keske sıırın adı olsaydı o cumle

GECELERİ KUSLAR NEREYE GIDER?


COK tsk ederım Mehmet

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Canım benim...Gercekten çok içten buldum ben yazdıklarni.Zaten yalnız ve bunalimdayim.Denem o ki;yalnızlığımdan vurdun beni.

öykü dedi ki...

cok mutlu oldum begendıgın ıcın
sonucta bı deneme

bunu bı cesaret buraya koydum
sozlerın cok sevındırdı benı



dılerım o yalnızlık ,dogru ve deger veren ınsanlarla son bulsun

adsız dedi ki...

Hırkaların kollarını neden kestin?

öykü dedi ki...

ıyı soru adsız
da cevabı ne bılemıyorum:)

sonbahar dedi ki...

Mükemmel, iki yazı türü ve içtenlik vermişsin. Yüreğini vermişsin. Ama çok da acı doğrusu.

öykü dedi ki...

çok tsk ederım sonbaharcım

can dedi ki...

hemde bu zor dönemlerimde...

öykü dedi ki...

sen de mi Can ?

Profösör dedi ki...

Öykü şiirler yazsın.. Biz okuyalım.. Beğendim.. Devam yazmaya ve paylaşmaya..

öykü dedi ki...

sevgılı profösör:))


oyle cok mutlu oldum ki

cok tsk ederım

Asortik Krep dedi ki...

Ben beğendim :)

öykü dedi ki...

Teşekkur ederım:)

can dedi ki...

hemde hiç olmadığı kadar...

öykü dedi ki...

Cık o moddan bı an once gercketn
boyle tasıma,

ben en kısa zamanda bı neselı sıır yazmalıyım
boyle olmıycak cunku

öykü dedi ki...

yalnız bakar mısın:)

sankı saıırım oyle bır havaya grmısım kı:)


neselı bı yazı yazayım demıyorum
neselı bı sıır yazayım dıyrum


nasıl bı hıstır bu Allahım ya:)

can dedi ki...

eh... belki de haketmediğimizi düşündüğümüz şeyleri yaşamak zor gelen

öykü dedi ki...

yalnız var ya bunu demeycektın bunu dedın
ve benı en cok uzen noktayı yakaladın

bu dusunce aynısından bende de var
cunku aynı agrıyı cekıyorum bende

can dedi ki...

evet vete benimsemişsin :) sana bir şiir kitabı çıkartalım. www.doksanyayinevi.com :)

öykü dedi ki...

bı tanecık sıırımle sıır kıtabı:))

saır oyku
yazdgı sıır sayısı 1
:)


guzel olacak

can dedi ki...

ah keşke demeseydim olmasaydı bende de sende de o yara..

öykü dedi ki...

keske...

can dedi ki...

Öyle deme diğer sayfalarını boş bırakır ve insanların o sayfalara hissettiklerini yazmalarını sağlarız. orjinal bir fikir :)

öykü dedi ki...

yanı sıır kıtabı benım ama basklarının yazıları var


bayagı enteresanmıs:)

can dedi ki...

şimdi geldi aklıma. bir gün rafta görürsen bil ki benden çıkmıştır :)

can dedi ki...

herkes kendini tanır yazdıklarında. senin şiirin üzerinden kendini görür. ne bilim :)

öykü dedi ki...

aslında saka bı yana ama
zaten oyle degıl mı
bak burda da paylasımlarımız oluyor
ve bazen bılmeden herkes kendınden bıseyler bulabılıyor o yazılarda sıırlerde

can dedi ki...

elbette. mantıksız olmasa gerek dediğim proje :)

öykü dedi ki...

yooo son derece mantıklı:)

can dedi ki...

anlaştık o zaman :) yarım söz aldım sayılır.

öykü dedi ki...

Teşekkur ederım

Iyı bır sıırım olursa bı gun
bu sozunu hatrlatım:))

can dedi ki...

olur beklerim :) millet basitleşmiş ilişkilerini yazdı da blogger yazar oldu :) değerleri olanlar inan çok daha değerlidir.

öykü dedi ki...

aynı fıkırdeyım...

ınsanların degerlerı ılkelerı olmalı
ve arkasında durmalı

ınsan olmanın onemı ve ayrıcalıgı burda bencede

can dedi ki...

insanı insan yapan şey de tam onlar işte...

öykü dedi ki...

aynen...
onlar yoksa
ınsan da yok bence

can dedi ki...

öyle deme var. popüler kültürün insanları var. ama bugün var...

öykü dedi ki...

sanatta da var bu
halk ın sanatcısı dıyor mesela
bakıyorsun
asla kendısı bıle degıl..

halktan cok kopuk ama
oyle bı ımaj tasıyor..

artık hersey sahte ki

can dedi ki...

eh nice balonlar patladı öykü..

öykü dedi ki...

oyle...


cok gorduk ama
hala akıllanmadık sanırım can
problem orda.

can dedi ki...

Akıllanmasını istemeyenler var çıkar sağlayanlar...

öykü dedi ki...

olayın özu bu.

can dedi ki...

eh bizde aptal aykırılar...

öykü dedi ki...

hayır dıyemeyeegım:)

can dedi ki...

onlar diyeceğine biz deriz onu da :)

öykü dedi ki...

işlerıne gelmez ki

can dedi ki...

evet :)

Nesrin dedi ki...

ÇOK ÇOK İÇTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM YÜREĞİNE SAĞLIK ÖPÜYORUM

öykü dedi ki...

Çok teşekkur ederım canım benım:)
Sevgılerımle

B-aşk-End dedi ki...

Çok güzel olmuş ablacım.

Arada yazsana böle bize süpriz yap.

Nilgünden gülücükler - El işi sitesi dedi ki...

ada vapuru şiiri çok güzel.heybeli,büyükada,sedef adasında uzun süre çalıştım.çok güzel günler di bana nostalji yaşattınız.sevgi ile kalınız.

öykü dedi ki...

Nılgun ben de cok mutlu oldum sozlerınızden

sevgıler gnderıyorum sıze:)