13 Ocak 2011 Perşembe

simit ... naz... ve ben.

Image and video hosting by TinyPic..
Saat 12 yı gecıyordu
o esnada annesı ıle ıcerı gırdıler..( bızde calısanlardan bırının eşi ve cocugu)
Oturdular karsımda
yası belkı 4 var
ya da yok bılemıyorum
kahverengı ırı masum gözlerle benı ıncelıyor yaptgım her hareket kontrol altında
...

tam yemek saatı
sımıtımde o esnada getırıldı masama
planım cay sımıt ucgen peynır uclemesıydı
gozlerım gozlerıyle bulustu
arada bakıstıgımızda utangac gulucukler atıyor
yanaklarını ısırasım var:) cok tatlı cunku
sordum
yer mısın?
baska cocuklar belkı annesının arkasına sıgınır mızmızlık yapar
bu mınık tam tersıne:)
evet dedı
yerım...
senın adın ne ? dedım
naz dedı
ah naz ne tatlısın sen dedım
kocaman bı gulucuk oldu hedıyem:)
senın kı ne
oyku
hmm öküü
evet:)
ve sımıtı ortadan bölup uzattım ona
kasları catılmıs bı sekılde aldı elıne ve hemen gerı uzattı
ama bu simit kırılmıs :(
ben yemem bunu
Ah cocuklar ya
ah cocuklar bu kadar tatlı olmak zorunda mısınız sız:)
ben sımdı bu kucuk kızı sımıt nıyetıne yemez mıyıM:)

19 yorum:

aysun dedi ki...

öküüü bende simit istiyorum ama kırılmamış simit ...

öykü dedi ki...

:)))
butun kırık sımıtlerı ben yıycem aysun:)
merak etme

naz ve sana kırılmamıs sımıt:)

Budeliçocuk dedi ki...

Önce Merhaba,
Çocuklar...
Hepsi ayrı bir dünya..
tatlı ve masum...
Hele meraklı ve zeki olanları..
onlar bir başka tatlı...

öykü dedi ki...

Hosgeldın:)
Merhaba

evet cocukların dunyası cok zengın

baktıgımız gordugumuz seylere onların bakıs acısı
hayal dunyaları ıle de bırlestıgınde alıce harıkalar dıyarında gıbı oluyor dunya
aslında onlarla daha cok ıcıce olmak lazım:)

Belgin dedi ki...

Sen simit yerine onu ye, bende seni:))
Ufff simdi ne güzel olurdu, cay-simit ve Izmir tulumu:((

özii dedi ki...

Ama Öykücüm adı "Naz" mış :))

öykü dedi ki...

Belgıncım canımmmmm

ınan boyle o kadar cok o kadar cokkk mutlu oldum kı:)

ıyı kı geldın
hosgeldın:)

öykü dedi ki...

Ozıcım Nazlar nazlı oluyor demek kı:)

Adsız dedi ki...

O resmi nerden buldun Öykü yaa çok güzeeell: )
Ben her çocuğa büyük bir sevgiyle yaklaşamam severim ama hepsine böyle ay canım deyip sarılasım gelmez ama bazıları var ki,okadar tatlı ve akıllılar ki,geçtim öpmeyi yiyesim geliyor.
Nazda gerçekten pek bir nazlıymış,kırık simit yemezmiş,ozaman evet Öykü Nazı yesin : )
Çok tatlılar ve inanılmaz birşey çocuklar,aynı ortamda uzun bulununca anlıyor ki insan dışardan bakıp sevmek güzel,ama içinde olup hergün birşeyler öğretmek ve herşeye o ne demek cevabı alıp onu açıklamaya çalışmak çok zormuş,arkadaşımın kızı bunu bana öğretti.
Nazda akıllı bir kız sanırım.

Ekin

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yaşanılan anlık hoşluklar çoklu zamana yayılarak iyi hissettirir kendini
tıpkı senin yaşadığın gibi
çocuklarrrr...ah çocuklar
onlar çok ayrı dünyalar ve her biri tek tek ayrı bir tez konusu :))

Adsız dedi ki...

:):):)özlemişiz :)bizde seni yeriz öykü ablası:)
sevgiler

Profösör dedi ki...

güzel bir resim. ikon gibi..

SMİLENA dedi ki...

canım ya...böyle cevapları sık sık duyarım bende benimkilerden.ne kadar masumlar hepsi...yerim bende onu...

öykü dedi ki...

Ekin ben de bayıldım bu resme:)


naz ı da ıyı anlatyor ırı kahverengı gozler:)


cocuklar konusunda ıse
ne desek az
hep tatlı surprızlere acık o kapı:)

öykü dedi ki...

Aynurcum

cıkolata gıbı cocuklar

ıkısı de mutlu edıyor ınsanı

öykü dedi ki...

Selda:)

sen nerelerdesın

asyam nasıl


ıkınızı de cok cok opuyorum

öykü dedi ki...

Profösör

ben de cok begendım:)

öykü dedi ki...

Smilenacım

hepsı bırbırınden tatlı:)

Unknown dedi ki...

Ye öykü ye benim için de ye...
Hayatın engüzel yanıdır çocuklar.Sana bir anda herşeyi unutturabilen yegane varlıklardır.
SEVGİLER ÖYKÜ...