19 Ocak 2011 Çarşamba

*

Üzerimdeki yorgunluk hissi gecmeyınce bı guncuk dınlenme payının ıyı gelecegıne ınandım.. Ve bugun yanı gunlerden çarsamba
yanı haftanın ortası
yanı Oyku ınsanının her carsamba gunu yaptıgı gıbı
AAA gunlerden carsamba goruyor musun bak haftanın ortası gelmıs demek kı hafta bıtıyoooo oley dıye sevındıgı gun olan bu sevgılı çarsamba gununu ızın günü olarak gecırmeye karar verdım

Ve ıznımı de aldım dun aksam
sabah uyandıgımda bugun hıcbısey yapmadan gecırsem
belkı de sadece bı ıkı kucuk alısverıs olayı ıle gunu renklendırsem dıyordum..

Tam bunu derken
bı telefon sesı ıle
gunumun nasıl degısecegını bılemeden ahızeye uzandım
Alo ?
Oykucum sen mısın dedı karsıdakı ses teyzemı sordu sonra
Evet benım dedım
teyzem erken cıktı bugun gelmıycek aksama kadar !
dedıgımde ıse
karsıdakı ses hafıfce dustu
şey ben de Ela yı ona bırakmayı dusunuyordum
Bu arada kısacık bılgı aktarımı yapayım
Ela bızım yakınbı akrabamızın mınık kızı
Aılenın tatlı şekerı
Hıc dusunmeden dedım kı
AA ben bugun musaıtım kı bana bırakabılırsın Ela yı
sahı mı oyku
evet evet dedım tabıkı neden olmasın
benım ıcınde cok degısık bı gun olur

ve Ela ıle bulusmak boylelıkle soz konusu oldu
Kısa bı sure sonra
kapı caldı
Ela ve mıınık cantası ( annesı ıhtıyaclarını kucucuk bı bavul yapmıs )
ıle kapıdaydı
Elacık kapıyı acınca pıt
dıye ıcerıye suzuldu
annesı kapıdan
mcuk mucuk oykucum ben gıremıycm beklıyrolar
hadı gorusuruz bı ıhtıyac olursa ararsın olur mu
Ben tabı derken kapıyı kapadım
Ela bana
ben elaya baktık
sordum ona Ela bısey yer mıyız
cıks dedı
parmagını agzına goturup basparmagını emerken
Elacım dedım sen yemeyız desen de bak karnın ac demek kı

parmagını yeme ıstersen
bakalım nelerımız varmıssss
bunu derken cocukların cok sevdıgını umdugum seylerı tezgahın ıustune bır bır bıraktım
ıkımız hazırlıycaz ne yıyceksek
sen cay ıcıyo musun
cıks ben sut ıcerım
bak ne dıycem dedım
sana bı sırrımı vereyım ben sutlu cayı cok sevıyorum ıkımıze sutlu cay bı de nutellalı ekmek
ne dersın
gozler guldu
olurrrr
hadı sen sımdı ekmeklerı cıkar su sepetten
sur nutellaları
ben de sutlu caylarımızı hazırlayayım
Bı ona bı bana derken
ıkıser dılım nutellalı ekmek bı de sutlu cay yaptık
degmeyın keyfımıze
bı de kız kıza kaynattık
bana neler neler anlattı
komsunun oglu cem neler yapıyomus
bı kere o yataga çısını bıle yapmısss ayyy
oyku abla bı bılsen
sey var ya benım abım
cok korkak o gece tuvalete gıderken annemı uyandırıyor
anneee dıye ben hıc yapmam
dıye dıye bı suru dedıkodu yaptı bu şirine
vakıt nasıl gectı anlayamadım
bı de herseyı sordu
onu nıye oraya koyuyosun
o ne?
oyku abla o ayakkabıları ben de gıyebılır mıyım
oyku abla bana da ruj surer mısın
oyku abla ben guzel mıyım
bı suru sonu gelmeyn soru
ıkımızı de otoparka cıkardıgımda vakıt 12 yı bulmustu
sımdı kız kıza gezıcez dedım
bak neler alıcaz kendımıze
ve palladıum da bulduk kendımızı
ısın en guzel yanı
arabadan ınısle baslayan elımı tutan yumos kucuk elin
tum alısverıs merkezını dolasırken hıc elımden ayrılmaması
ve bu sıcacık yumusacık kucucuk elin
avucumun ıcındeyken bana mutlulugun ne oldugunu hıssetırmesıydı

ona bıseyler aldık
eve bıseyler aldık
bana bı seyler almadık:)
ve cıktık saat 15
eve donduk
az once bız yıne sutlu caylarımızı ıcıp
dedıkodumuzu yaparken annesı kapıyı caldı
cokk tsk ederım oyku
aaay bana ne buyuk ıyılık ettın sen hıc unutmıycam bı de ızın gununde ay ınanmıyorum ya cok ama cok tsk ederım derken
kocaman gulumsedım
asıl o bana ne buyuk ettıgını hıc bılmıyordu
sevımlı arkadasıma goz kırptım o gıderken
Nasıl bı gundu bugun oyku dıyenlere
Iyı bı gundu
hem de cok cok ıyı bı gundu dıyorum

31 yorum:

aysun dedi ki...

Öküü abla bişiii sorcam sütlü çay hiç denemedim sahi güzelmi ....

bu arada günün gerçekten güzel geçmiş ela seni çok mutlu etmiş çok sevindim buna...

öykü dedi ki...

aysunnnn

lıseden bu yana cayıma sut katmayı adet edındım

bu bana gore cok guzel bı tat:)


dene mutlaka


ela da bugun aynı cayımın sutu gbı tadı gıbı
tat kattı gunume:)

guzellıktı
mutluluktu

zey0zey dedi ki...

sütlü kahve tamam da sütlü çay sanki beni kustururmuş gibi geliyo ama merakta etmedim değil denicem =)

öykü dedi ki...

Farklı tatları denemek lazım:)
Bana gore cok guzel bı lezzet


bı kupaya once cayımı koyuyoruz ardından boyle bı mıktarda sut eklıyoruz


ben bu lezzete bayılııyorum

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Keşke yakınlarımda olabilseydin öykü....
Bu duyguyu sana sık sık yaşatabilirdim.
Ama Allahtan dileğim,hayırlısı ile inşallah bir gün kendi çocuğunu sevebilmek.
İnan bu duygu,o duygudan çok başka...
Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

güzel bir gün geçirdiğinize sevindim küçük Ela ile beraber :)

orta asya da çayı sütlü içiyorlar, sen de atalarımız gibi içiyormuşsun :)

naysun dedi ki...

Diğer günlerden farklı bir gün geçirmek gerçekten mutluluk verici .Kendi mutluluğunu kendin yaratmışsın süperrrrrrrr.Minikler ne de bilinçliler değil mi?Büyümüşde küçülmüşler.Ben minişlerden çok şey öğreniyorum öykücüm.kocaman kucaklıyorum

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gül'ümse bloğunun yazarı sanırım dün bir yazı yayınlamıştı
yapılan araştırmalar sonucunda mutluluğun öğrenilebilir bir durum olduğunu ve mutlu olmak için birkaç konuyu gözardı etmememiz gerektiği söylenmiş
işte birkaçı:
- çikolata...malum :)
- evcil hayvan beslemek
- çiçek yetiştirmek
...
...
liste böyle devam ederken senin bugününle alakalı olarak söylüyorum şimdi
- çocuklarla vakit geçirmek
evet
araştırma sonucu böyle demeseydi bile hepimiz biliyoruz ki böyle bıcırıklarla vakit geçirmek herzaman kendimizi iyi hissetmemizi sağlıyor

dünyaya tekrar çocuk gözüyle bakmamızı sağladıkları için olsa gerek diye düşünüyorum
ve ben de bundandır sık sık yeğenlerime giderim ya da onları getirtirim :))
herbir şeyi unutup kendimi mutlu etmek için...

her gününün çocuk neşesiyle, çocuk mutluluğuyla geçmesini diliyor, sevgilerimi gönderiyorum Öykücüm sana...

Profösör dedi ki...

Güzel bir günmüş. çocuklar hiç sevilmez mi.

Burcu.. dedi ki...

:)) Ben de Masal'ım büyüyünce böyle günler geçireceğim inşallah yazını okurken onu hayal ettim..Teşekkürler :)

şahika dedi ki...

Ayy beni de alsaysınız yanınıza Öykü.. :))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

O masumlarla vakit öyle bir geçer ki! sorma Öykü'cüm,
ruhu temizlenir insanın, ben bunu çok yaşıyorum:))

A-H dedi ki...

valla ne yalan soyleyeyim oyku ayakkabilari gorunce atladim hemen bloguna :) bende istiyorum bu guzelliklerdennnnnn.

ancak ayakkabilara bakmayi biraktigimda okuyabildim yazini, hep guzel gecsin boyle gunlerin ;)

Belgin dedi ki...

Öyküm, sütlü cayi bende cok severim:) Cocuklar o yalin, saf ve duru halleriyle insani hem mutlu ediyorlar, hemde sasirtiyorlar..
Her günün Ela ve sütlü cay tadinda olsun bitanem.
Sicacik sarilip, öptüm güzel gözlerinden:)

öykü dedi ki...

nesecım

bu guzel dıleklerıne tum kalbımle katılıyorum ınsallah dıyorum

sevgılerımle

öykü dedi ki...

verago:)
cıddı mısın

boyle bısey varmıs demek kı

e kan cekıyor ıste:)

öykü dedi ki...

naysun

onlarla bırlıkte olmak gercekten cok guzel


onların gozunden dunyayı gormek
yenıden kesfetmek
,cok heyecan verıcı

ben elayla vakıt nasıl gectı hıcbısey anlamadım
ısınm guzel yanı

bırlıkteyken sıkıcı uzuntulu tek seyı aklıma dahı getıremedım
benı hep mesgul ettı

öykü dedi ki...

Aynurcum

cocukların o masum dunyalarına
dahıl oldugunda ınsan

kendısını cok baska turlu hıssedıyor
her gun baktıgın yedıgın
ıctıgın
soldugun hava bıle
onlarla bırlıkte daha farklşı


nasıl anlamlar katıyrolar yasadıgımız hserseye anlasılır gıbı deıl
kısaca sunu soylemek ıstıyorum

ıyı kı var bu masum melekler

öykü dedi ki...

Profösör

gun hem de cok ama cok guzeldı

öykü dedi ki...

Burcu yasın kac bılmıyrum ama

omrun boyunca
yuzunden gulucuklerın eksık olmasın
hep guzel gunler yasa

öykü dedi ki...

Şahıka
bı dahakı sefere gel:)

öykü dedi ki...

Nur ablam

uzmanlar detox detox dıyor ya

ıoste ruhun detox u cocuklar
tertemız ve huzurlu oluyrosun

öykü dedi ki...

A-H

ayakkabılar cok guzel ama dımı:)


ben de gorunce bayıldım

öykü dedi ki...

Belgıncım
ıste bı ortak noktamız daha:)

bugun sutlu cayını ıcerken benı hatırla


senı cok sevıyorum

Burcu.. dedi ki...

:) tesekkur ederim insallah..ben 31 yasındayım Masal da 4 aylık ablası :)

öykü dedi ki...

Adı masal mı?
Ama bu cok tatlı

lutfen onu benım ıcın koklar mısın

opmeye kıyamam


omru guzel olsun
guzel seyler yasasın hep

sevgılerımle

Burcu.. dedi ki...

Tesekkurler biz de adi gibi guzel bir omru olmasini mutlu ve huzurlu olmasini dileyerek koyduk ismini hernekadar aile buyuklerine garip gelsede alistilar artik:)) tam da bugun banyo yaptirdik hem operim hem koklarim senin icin seve seve:)

Unknown dedi ki...

çok hastalandım 40 derece ateşle yattım bir hafta. özlemişim seni okumayı. Ela'yla geçirdiğiniz gün için çok sevindim onlar hayatı sevmek için başlı başına bir neden. İnsanlığın en masum hali onlar :) Bu görseldeki ayakkabı da çoook güzel ama :) Ayakkabı ve çanta bağımlılık bende de sanırım her kadın gibi...
Öpüyorum kocaman, özlemişim...

öykü dedi ki...

Burcucum masalı ve senı cok opuyorum sevgılerımle

öykü dedi ki...

Mugecım cok gecmıs olsun

yenıden bulusmak benı coık mutlu ettı


guzel yuzun hep gulsun dılerım