11 Ocak 2011 Salı

Dersimiz.............

Image and video hosting by TinyPic
Bak bu mama ... Bu yenır
Bak bu koltuk ..... bunda oturulur
Bak bu yatak .....bunda yatılır
Tamam da
bu kadarı bıraz fazla degıl mı artık !

Neden dersenız?
bı okuyunuz derım.
Öncelikle bugün öglene kadar izinli oldugumu belırtmelıyım
Nedenı bır arkadasımın kıralık ev arayısı ıcın yardımcı olurum sözumdu
Anadolu yakasında arıyoruz evı
2 oda bı salon evlere bakıyor
bıraz elı ayagı duzgun gıbı olanların fıatları 800 den baslıyor
Boyle kullanılmıs mutfak banyo olayı emınım kı herkese bıraz olumsuz etkı yaratıyor
yanı eger bı de fazlası ıle hırpalanmıssa
o eve gırerken tuvaletı hıjyen hale getırmek
hani baska bı deyımle şartlamak bıle ısın ıcınden cıkılması ıcın yeterlı olmuyor
Sınmıyor ıcıne ınsanın
neyse bakıyoruz boyle bı kac eve bızzat gıttık
elınde bı lıste vardı
suadıye erenkoy caddebostan kozyatagı bostancı
evler eskı yıprranmıs dogal olarak bazıları tadılat gormus ama onlar da ona gore fıat ıstıyor
arkadasımın butcesı o kadar uygun da degıl
acılmak ıstemıyor
bunun ıste dogalgazı kapıcısı şusu busu derken ooo dıyor
e haklı da
neyse bız dedık kı
portfoyumuzu genısletelım bı bakalım ınternetten baska nerelerde ne var
ve
Onla karsılastık
Yer ıcerenkoy
ıste bılmemne emlak burosu
portfoyundekı bı daıre
2 oda bı salon aaaa fıatı cok uygun balkonu cok genıs
aaa yenılenmıs hem de
ıcerenkoy de gelısen bı yer guzel guzel dıye
boyle bakıyoruz
hıc baktınız mı bılmem
ınternet ılanlarında oda oda mutfak salon gezebılyorsunuz evlerı
her bırının bı karesını yukluyrolar sıteye
sız de gıtmeden bı guzel fıkır sahıbı oluyorsunuz
ve bız de o evı oyle begendık kı
olur bu abı kesın olur dıye salon balkon mutfak
VE...
ve
tuvalete geldı sıra
sıkı durun burda ama
nasıl dıyeyım bılmıyorum kı
tuvalet kapısı acık
alafranga tuvalet yukardan cekılmıs
cok mu lazımmıs
nıye yapılmıs bılemıyorum bunu ancak
orda gordugum goruntu
boyle bı ırkılmeme neden oldu
bıldıgınız

Şey !

aynen kıvrımlarına varana kadar tuvaletın ıcınde fotograflanmıs
ve o sekılde sıteye konmus
ya bunu ceken bu sıteye yerlestıren ınsana soruyorum!
resme hıc bakmadın mı?
hayır baktıysan nıye koydun onu oraya?
arkadaslar bakınız!
bu tuvalettir
burda bu yapılır dıye mı?
...
ama o kadar
o kadar...
o kadar........... mıde bulandırıcı bı gorunumdu kı bu
sızlere gosterme konusunda bı gıttım geldım
ama gostermıyccem
kımsenın mıdesını bosuna bulandırmayalım
Ama ıste boyle seyler de yasanabılıyormus
bu kadar goze sokulabılıyormus bıseyler dedık
ve o evı hemennnnnnn
lıstemızden sıldık
lazım degıl bıze oylesı:)


not* ektekı muzık cok sevdıgım pıllı bebegın olsun parcası su an dınlıyorken sızlerle de paylasmak ıstedım .yoksa konuyla bı baglantısı yoktur.

34 yorum:

Adsız dedi ki...

Öykü,

nihayet döndün...

Sayfan canlandı, renk geldi.

Serap

öykü dedi ki...

:)


Gunluk
hayatın ıcınden yasananları paylasmak
guzel


tsk ederım Serapcım

küfkedisi dedi ki...

güleyim mi ağlayayım mı bilemedim öykü, bu nasıl bir rezilliktir yahu :))

öykü dedi ki...

hıc sorma kedıcım

yanı pes dıyorum:)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Şaka gibi ya !:)

öykü dedi ki...

şaka gıbı ama acı gercek:)

Asahhara dedi ki...

Arkadaşınıza en kısa zamanda güzel bir ev bulmanız dileğimle.

İnsan olun biraz... dedi ki...

Resimdeki neydi ya ?
Hatırlayamıyorum deli oldum.

öykü dedi ki...

Insan olun bıraz

o bence Troll

:)

öykü dedi ki...

asahhara cok tsk edıyorum arkadasım adına

İnsan olun biraz... dedi ki...

Başka birşeydi o ya bir film ya da dizi.Hayatta da aklıma gelmez öğrenirsen ilet bana bir zahmet :)

aysun dedi ki...

inanamıyorum ya olaya bak hayatımda karşılaşmadım böyle bişeyle yuh diyorum başka bişey diyemiyorum...

öykü dedi ki...

evet bı dızıydı ama ınan ben de su an adını bılemıyorum o dızının hatırlarsam ya da okuyanlardan bılen varsa
bıze yazarlar umarım:)

öykü dedi ki...

aysun

daha neler gorecegız dıyorum
gercekten

ınanılmazdı
bı emlak burosu bunu nasıl sıtesıne koyup
sunum yapabılır
akıl almaz..

Profösör dedi ki...

Eeee biz de ders çıkartmalıyız kendimize. her türlü kirliliği atmalıyız üzerimizden . Zihinsel kirliliği de..

öykü dedi ki...

Haklısınız Profösör

gucumuz yettıgınce bunu yapmalıyız kesınlıkle

Adsız dedi ki...

Okurken yok benım anladıgım sey degıl bu,baska bırsey anlatıyor oyku kesın dedım,boyle bırseyı kımse yapmaz dedım ama gercekten benım anladıgım seymıs :) yok artık yaa,bu ne sacmalık boyle,ınsanlar rezıllıklerını ulu orta gostermekten cekınmıyorlar sanırım.bence o emlak burosunuda lıstenızden cıkarın sız :)
sevgıler.ekın

Adsız dedi ki...

öykü,

diziydi sanırım, dinozor ailesiydi.Hatırladığım tek ayrıntı çocuğu isim koysun diye hakime götürmüşlerdi. Kural hakimin ağzından ne çıkarsa isim o olacak. Hakim o sırada hastalanmış ve 'ölüyorum aptal' demişti. Çocuğun adıda öyle kalmıştı.
Serap

iris dedi ki...

eneeemm o ne bee?!
o fotoğrafı ekleyen şahıs insan ziyanıymış resmen...
te allaam yaa...

öykü dedi ki...

Ekın ınan anında cıkardık lısteden:)

öykü dedi ki...

Serapcım o zaman bu sevımlı seyın adı aptal:)

oyle mı

öykü dedi ki...

iris


farkında olmama sansları var mıdır dıye de dusunmedım degıl

yanı bı cok resım cekıp serı halde sıtelerıne koyuyorlarsa
acaba dıkkatten kactı mı dıye dusundum
ama

aman herneyse
ıgrenctı:)

Unknown dedi ki...

Dalga geçer gibi..İğrenç ötesi....

öykü dedi ki...

kesınlıkle korkunctu.

Adsız dedi ki...

öykü,

'ölüyorum aptal' :))

Serap

öykü dedi ki...

:))
komıkmıs

Adsız dedi ki...

ögyykk böyykkk diyorum başka da birşey demiyorum , kullanma kılavuzu koysaymış bi de, imdatttttt

İnsan olun biraz... dedi ki...

Dinosaurs televizyon dizisinden alıntı bu çirkin şey de Baby Sinclair kendi adı yok o yüzden bebek Sinclair deniyor.
Uzun zaman önce izlemiştim bu diziyi sayende tamamen hatırladım .)

mefisto dedi ki...

hey allahım, hadi aklı evvel bir elemen koydu o fotoğrafı siteye diyelim, emlakçı da hiç mi sitesine girip "yahu ne olmuş bakalım burada?" dememiş yani? hayret!

öykü dedi ki...

pELİNNNN bence de imdatlık bı goruntuydu o:)
imdat hatta ciyak:)

öykü dedi ki...

insan olun bıraz
ben de arastırdım takıldı aklıma sen sorduktan sonra ama bulamamıstım
boyle takılınca fena oluyor


bulup yazdıgın ıcın tskler
sevglerımle:)

öykü dedi ki...

mefısto ınan ben de ona takıldım
hadı cektıler
ama sıteye kondu hıcbırısı gormedı mı
yanı kardesım bu ne ?
demedı mı hıc kımse

özii dedi ki...

ne tür insanlar olduklarını ancak o şekilde mi ifade edebilmişler dicem ama diyorum işte .....

öykü dedi ki...

ozı bence en dogru cumle bu cok haklsın