6 Ocak 2011 Perşembe

*




Quo Vadis ?



17 yorum:

Sazan dedi ki...

Sana geliyorum desem?

Jale nasıl?

Ve sen artık bir kedim olduğunu, adının Zarife olduğunu biliyor musun bakiim?

Öperimmm...

öykü dedi ki...

Canım Sazancım

senı de zarıfeyı de cok cok cok opuyorum:)

hosgeldın.

Adsız dedi ki...

müzik de fotoğraf da çok güzel ama

ben bir yere gitmiyorum

sen de bizden uzak yerlere gitme Öykü..

öykü dedi ki...

bu aralar
hayatımdakı hersey cok havada
ayakta
gıtmek uzere gıbı bı yerlere


ama ben

dırenıyorum verago


kalmak ıcın.

elif-kayra dedi ki...

çok güzel bir müzik

dinlendiriyor,

paylaşımınız için teşekkürler

öykü dedi ki...

Ben tsk ederım sevgılı elıf

sevgıler gonderdım.

beenmaya dedi ki...

sakın ha!
sadece o sözü hatırla...

Nidaersin dedi ki...

Öykücüm merhaba!Çok güzel bir filim "Oua Vadis" 2001 Polonya yapımı başroldeki oyuncu, Magdalena Mielcarz idi sanırsam, postundaki fotoğrafa da çok benziyor:))

Profösör dedi ki...

Müzik ruhun gıdasıymış. Güzel bir armoni..

s'ius dedi ki...

mmm enfes.. empyrium dinlemeyeli uzun zaman olmuştu.. teşekkürler :)

öykü dedi ki...

Mayacım...

öykü dedi ki...

Nıda soyledıgın ısme baktım evet benzerlıkler tasıyor gercekten de

öykü dedi ki...

Profösör

muzıksız bı yasam dusunemıyorum ben
huzunde de var
sevınc te de

öykü dedi ki...

S'uis
ben tsk edıyorum paylastıgın ıcın

Sabahattin Gencal dedi ki...

Sanat eserlerini herkes kendi gözüyle, kendi kulağı kendince ile değerlendirir. ( S. Gencal )
.....
Merhaba,
14 Şubat Dünya Öykü Gününde DAMLA/ ÖYKÜ ÖZEL SAYISINI çıkarmayı düşünüyoruz. Bu konudaki çağrımız “Bloglardan Seçmeler”de yayınlandı. Özel sayı için öykülerinizi göndermenizi önemle rica ediyoruz.
Not: Sitemizi ziyaret edenlerin sayısı sınırlıdır. Biz de birçok siteye ulaşamıyoruz. Onun için de yardımlarınızı bekliyoruz. Bu etkinliğe katılmaları için bloglarda yazanları teşvik ederseniz memnun olurum.
İyi günler dileğiyle.

Unknown dedi ki...

Lütfen silkelen öykü!...........
Gayret......Bekliyorum,destekliyorum.Başaracaksın biliyorum..
Sevgiler..

öykü dedi ki...

Yapamıyorum nese

Bısey oldu
yapamıyorum


duzelsın ıstıyorum ama basaramıyorum