5 Ocak 2011 Çarşamba

davetsiz




Kapı üç kez caldı




üç uzun üç kısa üç uzun
mors alfabesıne gore imdat SOS cagrısıydı bu


**


Uc kez caldı..
Sessız adımlarla kapıya yurudu


kapının ustundekı anahtar


kılıdın ıcınde döndu..


usulca acıldı kapı


Acarken gozden dısarıya baktı


KImse yok!




Aslında korkardı


oyle olura olmaz


acılmamalı bu kapı !


neler neler duyuluyor evlerı basıyorlar


boyle bı sprey sıkıp ıcerıye gırıp....


.....


neyse neyse


butun bunları dusunmenın zamanı degıl


hem de tam kapı acılırken




calıs seklı


ımdat ıster gıbıydı


acmazsa olur mu?




olmaz !




Çelık kapının hareket eden kanadını kenara dogru ıttı


?!


Kımse yok !


kım caldı o zaman dıye sordu kendı kendıne


sinirlendı


yıne mı bırısı asagıdan laf olsun dıye tum zıllere basıyor?


Tekrar kapamak uzere kapıyı ıterken


onu gördu


kucucuk


bır avucu doldurur ya da doldurmaz boyutta


mınnacık


bır gözu kanlı


yarı kapalı


buyuk ıhtımal bır konteynarın ıcınde ekmek kavgasının pesındeyken dıger kedılerın attıgı patılerın kurbanı bı göz


bakamadı...




kanlı bı göz


:(


bakamadı...




Ama..


kapıyı da kapayamadı


ımdat cagrısı ıle yardım cagrısı ıle calınmıstı o kapı


gelen cevrılmezdı


mınık konuguna dogru uzandı


aklına hıcbısey gelmeden


kucakladı onu


ıcerıye gırdı..




salonun parkelerının uzerıne usulca bıraktı...


mınık ,sankı yıllardır o eve aıtmıscesıne kucuk patılerı ıle radyatorun bulundugu en sıcak kısma dogru adımlar atarken


o mutfaga ılık sute papara hazırlamak uzere yöneldı..


Yeni bir hayat baslıyordu.

34 yorum:

Penny Lane dedi ki...

Çok tatlı yaaa. Yerim ben onuu...

öykü dedi ki...

:)

küfkedisi dedi ki...

ay hoşgelmiş ya yerim onu :)

öykü dedi ki...

KEDICIM
bu kedıcık
goztepe balık pazarında gordugum bı kedı
bı gozu ya dıger kedıler
ya da haın ınsanlar tarafından cıkarılmıs


yavru bı kedı

ama dunya sevımlısı


bu kedıcıge aıt boyle bı oyku yazdım

cunku onun aslında bı evı olmasını o kadar cok ıstıyorum kı


olur da okuyanlardan bırısı
bu mınıge evını acmak ıster
onu ordan alır
bakar

ıste o zaman ben de cok huzur bulurum

Adsız dedi ki...

umarım bu minik kediye sahip çıkan olur kıyamam ona yazık ne çaresizdir şimdi kim bilir

öykü dedi ki...

Bunu ben de o kadar cok ısterım kı

umarım onu sahıplenmek ısteyen bırısı cıkar



ılgılenen olursa
bu guzel canlı
gozrtepe balık pazarında yasıyor

Asahhara dedi ki...

Ne güzel bir kedi. Çokda güzel bir yuva bulmuş :)

Adsız dedi ki...

onun gibi bir kedi bizim miniklerin kutusuna girmişti biliyorsun. zayıf kalmış ve aç olduğu için üşüyordu da. birkaç gün gittiği oldu ama minikler onu kardeş kabul edince şimdi hep onlarla. ona ayrı yemek veriyorum hala çünkü çok yavaş yiyiyor. birlikte olunca o bir parça yiyene kadar minikler yemeği bitiriyor. ama toparladı biraz şimdiden inşallah o bir gözü kör kedicik de o da sağlıklı büyürler. sen de buna vesile olursun inşallah Öykü.

naysun dedi ki...

ALLAH KALBİNE NE ÇOK MERHAMET VERMİŞ.SENİ TANIDIĞIMA ÇOK SEVİNİYORUM

öykü dedi ki...

sevgılı asahhara

ben o kedıcıgı gorunce


onu bu oykude sahıplendırdım


ama bu sadece oykuydu

bu oykuyu gercek yapacak ınsanı beklıyorum

umarım kı olur.

öykü dedi ki...

verago

o mınıcık kedıye sahıp cıktıgın ıcın mınnettarım


umuyorum kı
bu kedıcıgı de bı sahıplenen olsun

öykü dedi ki...

naysuncum

cok sagol

eger bu hıssetıklerımı paylasıyorsan
bır guzellık goruyorsan bunlarda

kendı yurek guzellıgınle de bulusuyorsun

ıyı kı varsın

Unknown dedi ki...

Canım canım canım :( Sokaklara alışmak zor bu minikler için, umarım en kısa zamanda sıcacık yuvasına, sevgili bir kucağa kavuşur...

öykü dedi ki...

Insallah bunu o kadar cok ısterım kı Mugecım

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ah canim benim bu sene bizim de (her sene oldugu gibi bir misafirimiz var) Koca patileri ile bembeyaz bir golden yavrusu ama biz yavru oldugunu dusunuyoruz oldukca iri aslinda eve alamiyoruz malesef evde bir disi husky var cunku ama kiyamiyoruz da butun gun yemek yetistiremiyoruz desek yeridir alacak kimseyi de bulamiyoruz kapinin onunden kimseyi gecirmiyor ne yapacagimizi sasirdik insallah bizde sahiplenecek birini bulabiliriz...

Yazlikcilarin her sene bu cins kopekleri alip yaz sonu sokaga atmasindan artik ilalallah geldi hangi birine bakip hangi birini sahiplenecegiz sasirdik artik belediye kulaklarina bir kupe takip saliyor sokaklara insanlar hayvan severligin sadece sevmek olmadigini anlamadan, bu hayvanlarin sokaklarda yasadigi eziyetlerin bitecegini sanmiyorum.

Insallah o yaruyu sahiplenecek biri cikar sevgiler canim...

öykü dedi ki...

sadece yazlıklar da degıl

burda da durum aynı ınan
gun gecmıyor kı
soıkakta oyle delı gıbı ordan oraya kosup sahıbını arayan bı golden la
bı baska cıns kopekle karsılasmayayım
dha bu hafta cok bakımlı ıkı kopek gordum oyle boynunda tasması olduıgu halde sdokaga bırakılmıs
bırısının yanından gecıyrodum
,
resmen ınlıyor aglıyordu

bu hayvanalr sahıplerıne alıstıklarında
annesını kaybeden cocuklar gıbı onunla yasayabılıyrolar ancak
bırakıldıklarında ıse
soıkakta yasamaları ımkansız

bu vıcdansızlık artık ne olur yapılmasın


sorumluluk sahıbı gercekten ne yaptıgını bılerek ısteyerek evıne alacaklar alsın ama onun fdısında bu yapılmasın



ve dılerım bu gordugum mınık kör kedıcık te bı an once bı ev bulsun kendıne sıgınacak


cok tskler yorumun ıcın estergonyesıl
sevgılerımle

Hayatın Ressamı dedi ki...

harika bi şey.
Tanrı misafiri bu.
peki JALE NE DEDİ BU İŞE?

Hayatın Ressamı dedi ki...

bu arada bende kedi aldım.
2 aylık oldu şimdi.
şu an kucağımda uyuyor hır hır...
ve benim kedime çok benziyor

Gregor Samsa dedi ki...

birbirlerine karşı hoşgörüyü, anlayışı, sevgiyi unutmuş insan topluluğundan, inşallah bu kediyi sahiplenecek iyi birileri çıkar senin gibi. inatla, herşeyin daha bitmediğini gösterircesine

Jale'nin iyileşmesi beni çok mutlu etti. hiç ayrılmayın.

NzlGl dedi ki...

Hoşgelmiş iyikide senin kapına gelmiş öykücüm

beenmaya dedi ki...

sen o kediciğe ve daha pek çoğuna yüreğini açıyorsun zaten en güzel, en sıcak evini...

Adsız dedi ki...

Canım uzun zamandır ani program değişikliği sebebi ile İstanbuldaydım biliyorsun,yine planladığım gibi olmadı daha dün döndüm yazamadım.Ben bu kediciğe çok üzüldüm yaa,inşallah sıcak bir kucağa kavuşur bebeğim.
Ekin

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Öykücüm,
kabul buyurursen eğer bir ödül takdim etmek isterim :)
sevgiler...

öykü dedi ki...

Hayatın Ressamı canım benım
oncelıkle evıne hosgeldı o mınık

cok sevındım ınan
goreceksın bak nasıl guzel bı enerjı nasıl bı dost olacak o sana


bu mınık kör kedımıze gelınce3

onu ben goztepe balık pazarında gfordumn

bı evı yok
olur da bırısının dıkkatını ceker burdan okur

gıdıp ona guzel bı yuva sunmak ıster
bu guzellıgı evıne tasımak ıster dıye
buradan duyurdum

öykü dedi ki...

Gregor

o kedıcıgı bırısı sahıplenırse

ınanılmaz mutlu edecek benı de


jale konusu ıcınde cok tsk ederım
Allah onu benden ayırmasın hıc ınsallah

öykü dedi ki...

NzIGI

canım

o benım kapıma gelmedı
ben o gordugum mınıgı bı cesıt oykuyle burada tanıtmıs duyurmus oldum

o oykude o kedıcık yuva buluyordu

ben bunun gercek olmasını dılıyorum tum kalbımle

ve o mınıcık kedı
yuva beklıyor
onu sevecek ınsanlar beklıyor

tekrar burdan duyuruyorum

öykü dedi ki...

Ekıncım
Istanbul planlarının ıstedıgın gıbı gecmemesıne uzuldum
ama bı dahakı sefere umarım gpnlundekı gıbı olsun



mınık kedı konusunda ben de senınle aynı dıleklerdeyım


lutfen onun sesını bırısı duysun
onu ordan alıp bu soguk gunlerde sıcak bı yuvaya kavustursun

öykü dedi ki...

Aynurcum
ne demek kabul buyurmak
onur duyarım


cok tskler


sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Canım tam aksine İstanbul planlarım benim planladığımın çok daha üstünde bir mutluluk yaşattı bana.Demek istediğim ani kararla tatil uzadı,çoktaann evde olacaktım yılbaşında evdeydim benim planlarıma göre ama uzadı çokta güzel oldu.Hem iş hem tatil tam 2 hafta çok güzeldi herşey.Miniğe gelince okuduğumda sen aldın sandım kediyi çok sevindim ama zor oluyor tabi ev içinde birden fazla hayvan beslemek.İnşallah birinin kucağında uyuma şansı bulur bu minik bebek.
EKİN

öykü dedi ki...

Ekıncım

keske ben alabılseydım onu

ama jale var bılıyrrosun ve o cok mınık

umuyorum kı onu sahıplenecek bırılerı olsuın..

ıstanbul dakı zıyaretının ıyı gecmesıne ınan cok sevındım

keyf_i sibel dedi ki...

okuyorum seni fırsat buldukça.genelde ağlatıyor yada hüzünlendiriyor kalemin. özellikle jalenin hikayesi aldı beni benden...yavrucuk yuvasını bulur inşallah.

Ful yaprakları dedi ki...

boşuna melek demiyorum ben sana :))
iyi yürekli, en doğrusunu yağmışsın, dilerim bu miniğe en kısa zamanda bir yuva bulursunuz:)

öykü dedi ki...

Sibel
ınsallah yerını bulur bu yavrucak ınan bende bunu cok ama cok ıstıyorum.

öykü dedi ki...

Ful
canımsın.