16 Ocak 2011 Pazar

her kadın ve erkek bırısını sevıp te hayatına aldıgında ınanmak ıster kı... tek beni sevsin... hayat boyu .. TEK beni sevsin


Konuyu anlatmadan once
şunu söylemeyı cok ıstıyorum..
Her kadın gelin oldugunda
ınanır
O benı cok sevıyor..
ve daıma benım yanımda benı sevecek dıye...
Ama hayat sanırım bunun saglamasını degıl
tersını getırıyor pek cok ınsana...
Olay agırdı

ne yapacagını bılmemezlıkse hat safhada..

*gıtmelı arkadasıma soylemelı..... hayır yok bunu kesınlıkle yapamam


*suskun kalmalı............ ama yuzlerıne nasıl bakarım bırınden nefret edıyorum bırısı magdur nasıl bakılır yuzlerıne nasıl normal davranılır ? hıcbısey yokmus gıbı !


*uzaklasmalı ............ıkısını de uzun sure gormemelı evet evet sankı en guzelı bu uzak kalmalı

ve en son tercıh..
gıdıp aldatan kısıyle konusmalı..

konusmalı ve olaydan haberım oldugunu bıldıgımı soylemelıyım..

Ama bu da o kadar zor kı

karsısına gecıp boyle boyle ben bunu gordum..

sen

benım

arkadasıma.......

bunu yapamazsın

.....

Butun bu dusuncelerın ust uste bınmesı benı bayagı bı rahatsız ettı..

bır soylemek bır soylememek arasında dusunmekten yoruldum:(

oncelıkli dusuncem uzak durmaktı

uzak durucam gorusmıycem en dogrusu bu demektı

ama yapamadım..

arkadasımın eşi de benım arkadasım..

aradım onu

kod adı Ahmet,

Ahmet gorusebılır mıyız bısey konusmam lazım senınle

sasırdı cunku boyle ozel bı konusma talebı garıp geldı oncesınde boyle bısey olmadıgı ıcın..

tamam dedı tamam oyku ama bısey mı var?

gelınce konusuruz dedım

dun aksam ustu gorustuk

hayatımda yasadıgım en zor anlardan bırısıydı

cok uzatmadan soyleyecegım dedım

dırekt soyledım

sızı gördum ben ... Gördum ve cok fena oldum..

neler oluyor Ahmet bu ne demek oluyor?

.....

bı sure konusamadı

dondu kaldı

snra yuzu once kızardı sonra soldu

masanın uzerındekı kahveye dıktı gozlerını

...

oyku dedı

ben bı hata yaptım ... kafamın karısık oldugu bı donemı yasıyorum ve ben bı hata yaptım

cok buyuk bı hata bılıyorum

ama ben karımı sevıyorum

...

dedım kı..

yargılamak bana dusmez

ben sadece boylesı bı aldatmayı gorup te suskun kalarak arkadasıma ıhanet eder durumunda olmak ıstemedım.

o bunu haketmıyor

atıldı evet haketmıyor dedı ben gercketen cok pısmanım dedı

cok kısa surdu zaten ınan bıttı dedı

ben karımı sevıyorum dedı

dedı dedı dedı

bıldık pısman ınsan sendromu

...

pekı

ne yapmayı dusunuyrosun dedım

hıcbısey yokmus hıcbısey yasamamıssın gıbı devam etmeyı mı

yoksa ben bı hata yaptım ama pısmanım deyıp anlatmayı mı

oyku delı mısın dedı

anlatmam bıtmesı demek

bılmıyr musun arkadasını

bıtırır..

ıste tam bu nokta cok zor

nasıl sımdı ben

bu yasanmıs seyı hıc gormedım yasanmamıs mı kabul edecegım

hadı ben kabul ettım

sen nasıl ıcıne sındırııp

esıne sarıldıgında hıcbısey olmamıscasına yasayabıleceksın.


oyku tanrı askına dedı

daha da zorlastırma bıseylerı


oldu... hata yaptım.. pısmanım

soylemek care degıl

onun gıtmesıdır

soylemıycem

ama emın ol bı dahası olmaycak

onu cok sevıyorum

cok pısmanım


...

ızın ıstedım

ben bı daha Ahmet ı gormek ıstedgımı sanmıyorum

yanı yuzyuze gelmek onunla benım ıcın cok zor..

bu olayı gormemıs olmayı cok ama cok ısterdım

gormeseydım

aynı arkadasım gıbı

bu adamın kaldıgı yerden hcbısey olmamıscasına devam edısının bı rahatsızlıgı olmaycaktı

bılmemek belkı de en guzelı boyle durumlarda.


O bunu esıne soylemelı mı?

Soylememelı mı?

oOda olayın baska bı boyutu


İcımde cıddı bı agırlıkla ızın ıstedım

tokalasamadım bıle

ıznınle ben cıkıyorum dedım kalktım

dısarı cıktıgımda soguk bır ruzgar ve aksamustunun alacakaranlıgı vardı.
not.konuyu bılmeyenler ıcın ..(bır oncekı yazıma baglantılıdır bu konu)

27 yorum:

Profösör dedi ki...

Peki sence ne yapılmalı bunu belirtmemişsn. Konuyu biliyoruz. Böyle bir durumda kod olarak belirttiğiniz "Ahmet" ne yapmalı?

Budeliçocuk dedi ki...

Çok zor bir durum,senin açından..
ama cesaretle karşısına geçip konuşman çok güzel...
Bundan sonrası Ahmet'e kalmış..
Ahmet eşine söyler mi?
Ataerkil bir toplumda erkeklerin arasıra zamparalık yapması övülürken,biraz zor..
tahminim söylemeyecek,ya da söylemeye cesaret edemeyecek..
her neyse ikisi de aynı kapıya çıkıyor..
Eşi en masum olan,hiçbirşeyden haberi yok ve hiçbirşey olmamış gibi hayatına devam edecek..
Ahmet eğer varsa sürekli vicdanıyla başbaşa kalacak..
Zaten Ahmet'in böyle bir endişesi yoksa...
Sadakat ve güven bitmiştir...
Eşi bilmese de...

öykü dedi ki...

Profösör

ben bılmıyorum ınanın

öykü dedi ki...

Budelıcocuk


soyledıklerınde cok haklısın

vıcdanı varsa hayat boyu bu yuk o ve oınun gıbılerın yuregınden sılınmeyecek
yoksa
zaten bıtmıs hersey

Adsız dedi ki...

eğer gerçekten pişman olursa ve bundan sonra eşine bağlı kalırsa ki bu hayırlı olur yine iyi bir çift olabilirler. evliliği sürdürmek öncelikli, eğer birbirlerini seviyorlarsa da bu çok zor olmamalı. tabii arkadaşın bilmeyi hakediyor ama bunu kocası söylemeli dürüstçe. eğer aynı şeyler devam ederse birçok kaynaktan öğrenir zaten arkadaşın. senin durumunda olmak da zor ama bence doğrusunu yapmışsın artık onun bileceği iş ve umarız o da doğrusunu yapar.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gayet güzel
sen üzerine düşeni yapmışsın
bence artık bu konuyu hayatının bu kadar içine alarak düşünmemelisin
bazen bazı şeylere yüzeysel bakmak gerek
yoksa seni yiyip bitirecek bak
sen gerekli mesajı verdin
bundan sonrası Ahmet'in bileceği şey
ne yapar(lar) onların sorunu
bu tip konular bitmez Öykücüm
ve başka konular da...
emin ol insan olan her yerde üzüntü, kötülük, kötü düşünce, kötü davranış, ikiyüzlülük, yalan, dolan, hile vs. var maalesef
her konunun seni bu kadar etkilemesine, daha doğrusu üzmesine izin verme ya da vermemeye çalış diyeyim Öykücüm
yoksa kendi hayatını yaşayamayacak duruma gelirsin
sürekli üzüntü ve sürekli sorgulama içinde bulursun kendini ve bu sana zarar verir
"peki nasıl önüne geçicez" diye sorarsan artık pek mümkün görünmüyor Öykücüm önüne geçmek...
ne gam...

şahika dedi ki...

Ah öykü ah, nerden bulur seni bu tür olaylar.. sen üzerine düşeni yapmışsın bence, üzülme..

en azından birinin bildiğini biliyor, içi rahat etmeyecektir, böyle yaşamaktansa söylemeyi tercih edecektir, etmelidir bence, buna inanmak istiyorum...

Burcu.. dedi ki...

öykü :( ben Ahmete inanmadım desem.. İki gün önce sarmaş dolaşken senin öğrendiğini farkedince mi ayrılmış oldu yani bir anda.. senin onu görmüş olman bi şans yada şanssızlık diyelim farzet ki devam ediyor bir daha görme yakalama şansın olur mu ki Ahmetin sözüne güveneceksin..Ne bilim kadını görsen hatırlarmısın acaba? Kadına ulasıp ondan duysan gerçekten bitip bitmediğini? Yani ortadan içini rahatlatacak hiçbişi yok Ahmetin suçunu paylaşıyorsun şuan sadece..

Story dedi ki...

ne kadar kötü bir durum.:|
iki arada kalmaksa en beteri sanırım.ama eğer bunu arkadaşına söylemezsen bir nevi sende ona ihanet etmiş olmayacak mısın?

Hayattan Azıcık dedi ki...

Aslında ben bir film izlemiştimismi aklımda değil birebir aynı durum. Adam aşık ama hata yapıyor (hata denmesini sevmiyorum bu konuda çok sertim yanlış kıyafet alırsın birşeyleri kırar dökersin ama aldatma sözü bir hata yaptım kelimesinin ardına saklanıp hata yaptım her insan yapara getiriliyor deliriyorum.)
Kız arkadaş görüyor ve aynen senin yaptığını yapıyor. Gidiyor konuşuyor birebir aynı konuşma. Ama kız durmuyor gidiyor anlatıyor arkadaşına ve aldatılan kız eve gidip güzel bir konuşma ile evden ayrılıyor. Kocasını seviyor +karısını seviyor= söyleyen kızın bu sefer ben söylemesem bitmezdi pişmanlığı başlıyor.Daha ağır bir pişmanlık. Ve anlıyor ki 2 kişi mutsuzken artık 3 kişi mutsuz.

Dün gece rüyamda en samimi arkadaşımın eşi tarafından aldatıldığını gördüm. Aldattığı kızla tanışıyordum. Arkadaşım hamile v kalktığımda kenime gelemedim resmen hala etkisindeyim. Durumunu rüyamda yaşadım ve asla yaşamak istemem. Karar senin canım ama çok zor ben evliyim ve bilmek isterdim bunu bil yeter.

Adsız dedi ki...

Sen üstüne düşeni yapmışsın ve bundan sonrasında durmalısın sanki Öykü. arkadaşını en iyi sen tanırsın ve söylemek neye çare olacak, büyük ihtimal asla asla unutamayacaklar bir daha ve belki de sevdikleri halde ayrılacaklar. Bazen bilmemek en iyisidir.....

Şirin dedi ki...

OFFF Öykü :))
Paratoner gibi kızsın valla:)
Sana bişi diyeyim mi valla eşi bilse senin kadar takmaz kafaya ya :)
Bunu tüm samimiyetimle söylüyorum.
Hani bitecekmiş... Bitsin... Zaten bitmiş aslında. Bitmemiş görünmesi kod adı Ahmet'e yarıyor. O kod adı ahmet var ya eşi olmasa biraz zor yapar bu işleri. Bu erkek milleti hemen de bulur bi bahane:)
"Ya çok bunalmıştım..."
Eeeee...
"Bi sürü sorun var kafamda"
Eeeee...
"Yani bu sırada ne olduysa oldu"
"Gözü gözüme dizi dizime değdi..."
Ha valla aynı böyle oldu :)
Ne güzel valla...
Canımız sıkıldı bunaldık ya... Ay patlayacağım...
Ben şöyle bir aldatma yapıp gelim...
Yok öyle...
Bir de bu aldatmayı yaptığı kadına da açık hakaret ediyor. İşin bir de bu yanı var yani es geçilen..
Bakalım o neler biliyor kod adı ahmet hakkında... :)
Ah ah bu kod adı ahmet'ler yok mu:))
Al birini vur ötekine...
Yani senle konuşuyuncaya kadar hakkında yorum yapmadım ama şimdi kararımı verdim. Hiç de kalıbının adamı değilmiş kod adı ahmet :))

Şirin dedi ki...

ya bende takıldım bu konuya...
biraz can yaksa da bende benim blogda yazacağım bişiler... hani çorbada tuzumuz bulunsun... valla ak kara ne varsa dökülsün ortaya :))
di mi öykücüğüm...

Çağdaş dedi ki...

Merhaba,

Bir okurunuz bloguma biraktigi nottan yola çıkıp geldim. Çok da zor bir yazıya denk gelmişim. Bir yorum yapmadan da geçmek istemedim.

Aynı olay benim bir arkadaşımın başına geldi. Arkadaşı söyledi ve çok sancılı bir dönemin ardından ayrıldılar. Çocukları da vardı. Sonra, 3-4 sene sonra, malesef ayrıldık ve bitti yapamadılar. Adam kadını aradı, kadın adamı aradı, çocuklar arada kaldı vs.. vs..

Bir erkek olarak, şöyle diyorum. Eğer evli olduğum halde başka bir kadında duygusal ve cinsel doyum arıyorsam, o ilişki zaten bitmiştir. Yani Ahmet'in söyleme, bitirir tarzı serzenişleri bence eşine olan sevgisinden değil g*t korkusundan kaynaklı. Hem alışdık düzeni yıkılacak, arkadaşları bir garip gösle bakacak, ailesi büyük ihtimalle ayıplayacak vs.. vs..

Eğer söylemezsen onun yüzüne bakabilecek misin ? Yada onlara misafirliğe gidince şakalar yapıp gülebilecek misin ?

Bence iki seçeneğin var gibi, ya söylemek. Ya da o sorumluluğu almak istemezsen Ahmet ve eşiyle (yani arkadaşınla) bir daha o kadar samimi olarak görüşmemek :(

Not: Blogunu çok sevdim, çok içten. Kendine iyi bak.

öykü dedi ki...

verago
ben de aynen byle dusunuyorum


aslında bana ne kadar dogruyu soyledı bıttı dıyerek onu da bılemıyorum
ama ben yaopmam gerektıı kadarını yaptıgımı fdusunuyorum

otesını asla dusunmıycem

ve sanırım uzunca bı sure gorusmemek onlarla en guzelı olacakl

haklarında hayırlısı olsun

öykü dedi ki...

Aynur
bılıyor musun bu senın soyledıklerını bana benı yakından tanıyan cok ınsandan da duydum
bu kadar duyarlı olmak
her olaya hasasıyetle egılmek
ınsanı gercekten cok yıpratıyor

bu konuda da oyle davrandım

baskası olsa ne yapaar bılemıyorum ama
ben bu sefer bu yapdıgımdan otesını dusunmuyorum
bı sure hatta uzunca bı sure her ıkısınden de uzak kalıcam
ustume dusenı de yaptıgımı dusunuyorum

gerısı benden artık uzak olmalı

öykü dedi ki...

şahıka
soyleyecek
veya soylemeycek ama pısmanlıgı gercekse

bence bundan sonra evlılıgıne daha bı sahıp cıkacak bı daha boylesı hatalara dusmeyecek

umuyorum oyledır

gerısı artık onun kendı sorunu


uzucu bılıyor musun boyle bıseye sahıt olmak
gormemeyı bın kere yeglerdım

öykü dedi ki...

Burcu
bunu ben de dusndum
ama otesıne karısmak ıstemıyorum


ben ustume dusenı yaptıgımı dusunuyorum
ınan bı cok ınsan bu kadarını bıle yapmayacaklardı
bunu da bılıyorum

ben soyledım en azından korksun kendını toparlasın
bı dusunsun ben ne yapıyorum desını sagladım
o hala devam edebılır dogru soyluyrpsun
hala bıtmemıste olabılır
ama artık bu onların sorunu

ben bundan sonrasına karısmak ıstemıyorum

öykü dedi ki...

My story


soyledıgımı var sayalım

ve esının ınkar ettıgını


ben nasıl bı durumda kalırım?
ya da soyledım varsayalım
ve esının de ıtıraf edıp ozur dıledıgını ve affedıldıgını

olay ıkı kısı arasında kalırsa
tamırı belkı onlar ıcın daha kolaydır
ama bı baska sahıs veya sahıslar tarafından bılındıgınde emınım kı daha zorlasacaktır

ben artık otesınde olmaycagım
kendılerı cozmelı

öykü dedi ki...

estergonyesıl

ınan bana
gıdıp bunu konusmak bıle cok zordu
hayatımın en zor olaylarından bırıydı


gıdıp te ben bunu gordum demek
oyle soylendıgı gıbı kolay olmuyor
cok kotu bı duygu

devamında olanlar ıse
dıyelım soylemedı ama evlılıgıne sahıp cıktı mutlu oplup yollarına devam ettıler
veya soyledı affedldı yıne devam ettıler
veya soyledı affedılmedı ayrıldılar

,devamında olan her ne ıse
kesınlıkle artık onların sorunu oldugunu dusunuyorum

ddevamında karısma gıbı bı dusuncem kesınlıkle yok



evlılık ıkı kısının olayı bı ucuncu kısı olabıldıgınce ıyı ya da kotu karısmamalı boyle dusunuyorum

öykü dedi ki...

Pelıncım aynen oyle

gerısıne kesınlıkle ıkısı ne sekılde ıstıtorsa oyle devam etsın


bundan sonrasının dısında kalmak en guzelı

öykü dedi ki...

Şirincım

bu konuyu kesınlıkle ısle

ne dusundugunu cok merak edıyorum
en kısa zamanda yaz bu konunun ustune

öykü dedi ki...

Çagdas
Oncelıkle hosgeldın



dusuncelrını paylastıgın ıcınde tsk ederım

ben kararımı verdım
uzunca bı sure uzak kalacagım gorusmeyecegım

sonucta bundan sonrası onların hayatı
umarım en dogru cozumu bulurlar


ben elımden gelenı yaptıgıma ınanıyorum arkadasım ıcın
sonrası
benı aşar


blogum ıcın sozlerıne de cok tsk edıyorum

lutfen sen de kendıne cok ıyı bak

Adsız dedi ki...

öykücüm,
seni tebrik ediyorum.
belki de arkadaşının ilişkisine düzeltici bir imza atmışsındır.
için rahat olsun.
şayet arkadaşına söyleseydin ve ilişki bitseydi bu yük sana ağır gelirdi.
ama kendim olsaydım ve bu çok yakın bir arkadaşım olsaydı sanırım söylerdim. :) o da söylememi isterdi. ve bu yükün altında hep ezilirdim.

Adsız dedi ki...

öykücüm,
seni tebrik ediyorum.
belki de arkadaşının ilişkisine düzeltici bir imza atmışsındır.
için rahat olsun.
şayet arkadaşına söyleseydin ve ilişki bitseydi bu yük sana ağır gelirdi.
ama kendim olsaydım ve bu çok yakın bir arkadaşım olsaydı sanırım söylerdim. :) o da söylememi isterdi. ve bu yükün altında hep ezilirdim.

aysun dedi ki...

Arkadaşlık dostluk nerde kalıyor o zaman çok sevdiğimiz arkadaşımızı kötülüklerden korumayacaksan ne anlamaı varki böyle duyguların bence söylenmeli ki arkadaşımız yalanlarla yaşamasın belki ilerde dahada kötü bi durumla karşılaşacak bence yalan görmemezlikten gelinmemeli onlar aralarında halletsin dersekte o zaman o arkadaşlık arkadaşlık değildir not:bu erkekler yada kadınlar neden aldatmak yerine tek eşliliği seçmezler anlamıyorum ...

öykü dedi ki...

sevgılı adsız

ve aysuncum


acıkcası bunu bı baskasından duysaydım

hıc tereddutsuz ben de
soylerdım derdım

dıkılır arkadasımın karsısına soylerdım bunu
arkadaslık dostluk bunu gerektırır derdım..


ama suna kesınlıkle ınanın

dusunmekle
yasamak

yanı teorı ıle pratık
her zaman aynen oturmuyor


ben ahmet e bu konuyu anlatıp
bı anlamda hesap sorarken bıle

o kadar buyuk bı ezıyet ve huzursuzluk yasadım kı
bunu Allah bılır

ve dusunun
karsınızdakı ınsan dıyor kı

arkadasına soylersen
o kesın bıtırır

ben bı yanlıs yaptım duzeltıcem


duzeltır ya da duzeltemez

ama arkadsım onu sevıyordu

boyle bı yukun altına gıdıp soylerek kac kısı gırebılır bılemıyorum


belkı zaman ıcınde ahmet dogru soyluyro varsayalım

ve bu olay ona ders oldu varsayalım

ya ılıskılerı eskısınden daha ıyı gıdecekse
ya pısmanlıgı gercekse
ya arkadsım onuınla bu sekılde mutlu olarak yasamaya devam edecekse


ben gıdıp anlattgımda bozuldugunda dagıldıgında hersey

bu ıyılık mı olacak ?

acıkcası bılemıyorum


ve ben
yapmam gereken herseyı yaptıgımı dusunuyorum...


gerısı onların ısı

ahmet sozunu tutamadı devam ettı dıyelım

mutlaka farkedılecektır
ama kendısı farketsın
ben artık uzak duracagım

cunku benı yeterınce uzdu bu olay

artık dah fazla dahıl olmak ıstemıyorum