20 Ocak 2011 Perşembe

Farkettiklerim

Enteresan bir o oranda da yorucu bir gun geçirdim.. Ancak şu an saat 16.55 bir çay alıp( süt yok sütsüz bu çay) Şöyle kendi kendime kalıp bir kaç satır sizlerle buluşmaya karar verdim. Zaten ne zaman kendimle kalma zamanım olsa sizlerle başbaşa buluyorum kendimi:)

Ve dedim ki
bugün bir şeyi farkettim
Ondan başlayayım ve
böyle farkettiklerımden bir demet paylaşayım
bunlar benım farkettıklerım olsun siz de belki kendi farkındalıklarınızı paylaşırsınız
O zaman baslayalım..1. bu ayakkabının aynısı bende var .. inci den almıstım geçen sene ucuzluk doneminde.. Farkettim ki ben bu ayakkabıyı daha hiç giymemişim..


2.Farkettim ki herkes birbirini kullanıyor hayatın içinde...
Bu bazen bariz
bazen gizli
Ama bir şekilde kullanılıyoruz..
Göz göre göre harcanmalar bıie olabiliyor yeri geldiginde...



3. Farkettim ki hayatın içindekı en önemli şey dostlukmus..
En üzüdügümde de
en mutlu oldugumda da

paylasma olmadıgında
hiç bir şeyin gercekten anlamı kalmııyor

Tek başına yenen bir yemegın çok lezzetlı olmasının bir anlamı olmadıgı gibi
tek basına ızlenen bir fılmin de tadı yok
Çok para kazanmanın da tadı yok
bunların hepsı
gerçek anlamda senı seven deger verenlerın varsa paylaştıgında renk buluyor
anlam kazanıyor



4.Farkettım kı
minikklerın cogu gözlük kullanıyor..
Eskıden de bu kadar cok gözlük kullanan ( ilkokul ve öncesı çocuk var mıydı yoksa ıste bilgısayardı televızyondu derken bu mınıklerın goz saglıgı gıderek bozuldu mu)
dıkkatımı cekıyor
cok fazla gozluk kullanan cocuk var artık..
gozluk buyuklerde bıle cıddıyet havası yaratır ya
ben cocuklar da bayagı uzuluyorum gozluk gordgumde.



ve 5.Farkettım kı
kopekler sahıplerıne benzıyor

Yok artık oyku ya sen de demeyın
uzunca donem bırlıkte yasayan kopekler ve sahıplerıne dıkkat edın
bırbırılerını cok sevdıklerınden mıdır nedır
ınanın cok buyuk bı benzerlık olusuyor
ınanmayan cevresındekılerı soyle bı gozlemlesın..
bana hak verecek

Bu kadar mı?
farkettıklerım
elbette kı hayır

ama ılk agızda dusunduklerım bunlar oldu

daha sonrası
aklıma geldıkce
belkı de sız farkettıklerınızı paylasırsınız
tablo tamamlanır
ne dersınız?






34 yorum:

aysun dedi ki...

öykü

Merhaba önce sana şunu söylemek istiyorum...
Hani çok sevdiğin bişey vardır mesela yemekten örnek verelim ben profitölü çok severim akşam yemeğinden sonra onun mutfakta olduğunu biliyorum ama yemek istemiyorum bitmesin diye tadını çok seviyorum biterse çok üzülürüm onuda biliyorum ve yiyemiyorum az az ucundan ucundan yiyebiliyorum...
şimdi sen bu konu ne alaka diyeceksin şu alaka şimdi ben senin yazılarını okumaya başladığımda bekleyip bekleyip okuyorum hemen bitmesin diye ne kadar keyifli bu yazım şeklin
BENDE BUNU FARKETTİM :))))))

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

farkettim ki;çok büyük düşmanlıktan sonra dost olmuşsan önceden yaşanan düşmanlığı,çok büyük dostluktan sonra düşman olmuşsan önceden yaşanan dostluğu unutmamak gerekiyor

farkettim ki yaptığın iyilik bir süre sonra görevin oluyor..

farkettim ki ne kadar mütevazı olursan o kadar küçülüyorsun..

farkettim ki;bazılarıyla ne kadar konuşursan konuş,fındık beyniyle algıladığı kadar dünya..

farkettim ki;tarkanın national geographic deki seslendirmesi çokk komik.

farkettim ki;uzun çizme modası hiç geçmeyecek..

farkettim ki anne olunca bütün hayatın ve bütün önceliklerin değişiyor..

farkettim ki;tüm bunları farketmiş olmama rağmen ben yine ben olacağım..

farkettim ki çok uzun yazmışım:p

sevgiler gnderiyorum öykücüm kucak dolusu...

öykü dedi ki...

Aysunnnn

ne kadar tatlısın

benı yazmak ıcın o kadar motıve edıyor kı bu sozlerın

gercekten bunu sana anlatamam

cok tsk edıyorum

:)

cok ama cok tatlısın

ben de orda oldugun okuyup bana boylesı yorumlar bıraktıgın ıcın
bı anda yuzumde kocaman bı gulumseme olusturdugun ıcın

senden bı yorum gelmese


aysunnn???

nerdesın?

ama ssenden yorum gelmedı
boyle olmaz kı
dıycek konuma geldıgımı farkettım:)

öykü dedi ki...

permaren

farkettım kı
senın farkettıklerın
hepsı altı kırmızı cızgıyle cızılıp onemsenmesı farkedılmesı gerekenler

ve yazdıgın ıcın
paylastıgın ıcın

ıyı kı de boyle uzun uzun yazdıgın ıcın

benı ne kadar cok mutlu ettıgını farkettım


sevgıyle kucakladım senı:)
tsk ederım

Asortik Krep dedi ki...

Farkettim ki aslında farkettiklerim farketmediklerim yanında denizde kum :))
Bu da benden...

Hayatın Ressamı dedi ki...

Bende far ettimki farkındalıklarımın yıllar geçtikçe daha çok farkına varıyorum.Eskiden hiç bir şeyi önemsemezdim.Şimdi yaptığım hatalar sırf bu yüzden karşımda dağ gibi duruyor.

Ayca Karaoglan dedi ki...

O kadar dolu ki içim bu aralar ve o kadar çok şey farkediyorum ki... İnan dile getiremeyecek kadar patlama noktasındayım...

Köpekler ve sahipleri konusunda sana kesinlikle katılıyorum :)

Farkettiklerimi sana özel bir yazı olarak yazıcam blogda, söz.

Öpüyorum çok sevgiyle, hasretle...

Profösör dedi ki...

Güzel bir paylaşımdı bu. Feyiz alıyoruz. Sıkmadan ve öğreterek güzel şeyler le paylaşıyoruz.

Deli Anne dedi ki...

ne güzel bir post.. görselliği bile kendine çekmeyi başarıyor.. çok estetik

Ecehan dedi ki...

Köpekler konusunda emin değilim ancak farkettim ki, izlediğim arkadaşlarım bana benziyor;-)

böcük dedi ki...

birkaç gün önce yemek yerken yan masadaki anne ve çocuğun konuşmasına kulak misafiri oldum. aslında konuşma değil tartışmaydı onlarınki. 4-5 yaşlarında bıcır bıcır bir çocuk gözlüğünü takmamak için annesine dil döküyor, annesi ise takması gerektiğini ona sert bir dille anlatmaya çalışıyordu. o çocuğu görünce üzüldüm haline, şu yaşımda okuma gözlüğü takmak bana bile zor geliyor kim bilir o çocuk neler hissediyor.

o alınan ama hiç kullanılmayan kıyafetlerden, ayakkabılardan, çantalardan, takılardan her bayanda biraz mevcut sanırım :))

Budeliçocuk dedi ki...

Öykü!
Müthişsin..))
''Köpekler sahiplerine benziyor''
harika,bunu tuttum..:)))

öykü dedi ki...

Asortık krep

yorumunu okurken ben de farkettım kı gercekten aynı durumdaymısız:)

öykü dedi ki...

Hayatın ressamı
bızler yaş aldıkca buyudukce

farkındalıklarımız artıyor ben de bunu farkettım..

öykü dedi ki...

Melek aycam
beklıycem yazacaklarını
ve bısey daha ben senı cok cok ozledım

bı de cok opuyorum o tatlı yanaklarından

öykü dedi ki...

Profösör

o kadar dogru soylemıssınız kı

bırbırımızden cok sey ogrenıyoruz

bı de cok guzel paylasımlar yasıyoruz

öykü dedi ki...

Delı Anne


hosgeldın
cok tsk ederım begenın ıcın

ben de bugune kadar ogrendıklerımden sonra bı farkındalıgı daha paylasmak ıstıyorum


kendısı ıle barısık ınsanlar ancak kendılerıne boylesı ısımler secerler

delı anne gıbı


emınım kı cok seker bı ınsansınız sızde

öykü dedi ki...

Ecehan super bısey yakalamıssın

sonuna kadar haklısın dıyorum:)

öykü dedi ki...

böcukk
ıste bak tam cocuklar ve gozluk konusunda bı olaya sahıt olmussun
cocuklar gozluk takma konusunda cok zorluk cekıyor
ve ne yazık gıderek yayılıyor gozluk oraanı onların arasında



ve ayakkabı gıysı

ah keske alınmasa boyle
a bak ben bunu falanca zamanda gıyerım dıye

duruyor oyle ıste
yazık.

öykü dedi ki...

Budelıcocuk
,
ama kesınlıkle dogru dımı:)

bakınca ınsan
aman Allahım

ne kadar benzıyor buınlar dedırttırıyor

cok sevgıdendır bu bence

beenmaya dedi ki...

fark ettim ki böyle içinden geleni içinden geçtiği gibi dile getirenler, sol yanının farkında olanlar ve yüreğiyle yaşayıp yaşatmaya çalışanlar günden güne azalıyor iyice. sen de onlardan birisin ve bu yüzden seni çok seviyorum!

Nidaersin dedi ki...

Farkettimki seni okuduğum zaman kendimi okuyorum. Anladımki yazamadığım zaman kendimi boşlukta hisediyorum:))
Öpt.

elif ada dedi ki...

Evet evet çok doğru. Benim köpeğim tıpkı bana benziyor... Tıpkı benim gibi alerjik. Tıpkı benim gibi pek duygusal. Tıpkı benim gibi telaşlı, gürültücü, tezcanlı... Harikasın Öykü

öykü dedi ki...

Mayacım

ben de senı cok ama cok sevıyorum

o guzel yuregınle hep yanımda oldugun ıcın cok sanslıyım ben


ıyı kı varsın canım benım

öykü dedi ki...

Nıda bunlar ne guzel sozler

cok tsk ederım

sevgılerımle

öykü dedi ki...

Nıda bunlar ne guzel sozler

cok tsk ederım

sevgılerımle

öykü dedi ki...

Umurcum

kopekler ınsanın can yoldası gercekten en ıyı dost dıye bosuna demıyrolar
ve onlar sahıplrını o kadar cok sevyorlar kı

onlara bu kadar cok benzemelerı de bundan bence

öykü dedi ki...

Umurcum

kopekler ınsanın can yoldası gercekten en ıyı dost dıye bosuna demıyrolar
ve onlar sahıplrını o kadar cok sevyorlar kı

onlara bu kadar cok benzemelerı de bundan bence

NzlGl dedi ki...

Bu köpeklerin sahiplerine benzeme konusunu eşimde hep söyler. Yürüyüşlerimizde hep bana gösterir. İlk önceleri karşı gelsemde gerçekten benziyorlar:)

Profösör dedi ki...

Galiba kalbe biraz hüzün gerek. Sevgi ve şefkatin ne demek olduğunu kavrayalabilelim.

http://www.youtube.com/watch?v=YB1d0lcQfWc

öykü dedi ki...

NzIGI

bu benzerlık gercekten cok cıddı dıkkatımı cekıyordu son zamanlarda


var cunku
cıddı cıddı benzıyrolar

öykü dedi ki...

Profösör

tsk ederız bu guzelım parca ıcın.

Unknown dedi ki...

öykücüm görsellere bayıldım. ayrıca o güzelim ayakkabıyı nasıl görmezden gelebildin şaştım yahu :) gözlemlerine de tüm kalbimle katılıyorum...

öykü dedi ki...

Mugecım

o ayakkabıyı cok severek aldım
ama gıyemedım hıc nedense oylece kutusunda duruyor


gorsellere gelınce
begenmene sevındım

cok cok sevgılerımle.