7 Ocak 2011 Cuma

belkı de gitme zamanı


Epey zaman oldu oysa
bıter sanmıstım...

gecer !


Ama bıtmedı
gecmedı..


ne zaman kalkacak ustumden bu ölü topragı?



Bır sure oncesı

Bı sey oldu

sankı bıri bır dugmeye bastı

durdurdu herseyı


susturdu


ve kalemıme de dokundu o sey

ne oldugunu bılmesem de

etkılerını yogunca hıssetırdı bana


hayata bakısımı etkıledı

ınsanlara bakısımı

kendıme bakısımı etkıledı

........

herseyı.


Ve...

dondurdu bıseylerı suresını bılmedıgım bı sekılde


ne kadar daha boyle gıder?

ne kadar surer ?

soylemedı bana.


Dokundu..


dondurdu.


Ne zaman çözulur?


çözulur mu?


Bilmiyorum...


Bana hiç bir sey soylemedı.

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Öyküm,

Çözülmüyor canım benim çözülmezde,
sağım solum sobe derdikya aynen öyle,
ne kadar çırpınsakta kimse değişmiyor.

donuyor,

donduruluyoruz.

hiççç de farketmiyoruz bunu!


sevgilerimle...

elif ada dedi ki...

Deme böyle Öykücüğüm. Üzme bizi. Hayat, sen nasıl bakarsan öyle oluyor inan ki. Ben de çok umutsuz zamanlar yaşadım. Çok zorlandım, hala çok zorlanıyorum. Ama her sabah, her sabah bir umut yeniden başlıyorum her şeye. Sen çok özel bir insansın. Hem dedeğin gibi dondursaydı, o çocukların, o sokak hayanlarının, hatta bizlerin yüreklerine dokunamazdın. Her gün bilmeden birinin hayatında önemli bir değişime yol açıyorsun. Ve ne yazık insan hep acı çekerek öğreniyor bir şeyleri... Kocaman sevgiler bizden sana

Adsız dedi ki...

gidersen çok kişi üzülecek
ben de eskisi gibi olamam ondan sonra

Şirin dedi ki...

Aman Öykü :(((
Sana ne desem bilmiyorum ama bağırmak istiyorsum yüzüne doğru:"gitmeeeeeeee"
inan ben de sürekli gitmeli mi durmalı mı diye gelgitler içindeyim... ve daha dün gece o düşünce beni de hapsetti... elimde ne var ki diye düşündüm... neereye kadar bu mücadele.. ama sonra bir an durdum ve aklıma düştü yitirdiklerim... bir an olsun nefes almak için son dakika neler vermezlerdi bu yalan dünya için..
Babam da öyle çekip gitmişti Öykü.. Bu yüzden beni de hep böyle gitme duygusu bir gün mıknatıs gibi çekip alacak diye korkuyla yaşadım bir ömür boyu. 18imde idi babam gittiğinde... o'na saygı da duydum günü geldiğinde öfke de... Ve bazen babam madem böyle gitti anasını satayım ben de öyle gideyim dedim... Yok ama arkada bıraktığın acı var ya :((( Yok yok can bana ait değil can sana ait değil..
Ve Öykü inan sen sana ait değilsin...
Sen hepimizsin!
Ve sen hepimizi yok edip gidemezsin!
Buna hakkın yok canım :(((

Adsız dedi ki...

gitmek yok!
kedilerin aşkına!!

sufi dedi ki...

Öyküm ben de sendeki suskunluğun farkındaydım.Susmak, donmak, durmak ...bugünlerde sanıyorum kalkacak bu üzerimizdeki yıldız etkisi."Kediler aşkına" sevdim bu sözü!sevgilerimle.

selçuk dedi ki...

nefes alıyorsun, biliyorum, kandırma beni,...

NzlGl dedi ki...

sakın yapma bunu öykü:(

Unknown dedi ki...

Sen sende olduğun müddetçe,ne gitmek çözüm, ne kalmak.

Sen seni değiştirmeye çalıştığın sürece yine değişen bir şey olmayacak..

Ama sen, seni sevince değişecek herşey.....
Bunda sonuna dek iddialıyım inan.

Sevgiler küçüğüm...Sonsuz sevgiler...

beenmaya dedi ki...

canım benim gitmek derken eğer bir nefeslik molaya ihtiyacın varsa, o gidişin bir süre sonra dönüşü olacaksa git elbette. ama dediğim gibi dönüşü olacaksa...

Profösör dedi ki...

Umutsuzsan ölmüşsun demektir. Madem ki yaşıyorsun şimdi, o zaman umutlusun demektir. Bir ruhsal paradoksun mu var senin ki bu şiiri yazdırtan?

Adsız dedi ki...

Ne gıtmesı bu boyle oykum,yok oyle bırsey,bak nedır,nedendır bılmıyorum ama senı dun gece ruyamda gordum,hemde nasıl bılıyor musun,kıtap yazıyordun,ıngılızce.hem bırseyler yazamasan,donsa kelımelerın ne olur,ara ara kısa kısa yazsanda kımse ayyy neden eskısı gıbı yazmıyorsun demıyor sana.burda ol,ses ver arada yazmasanda olur.opuyorum.Ekın

Nidaersin dedi ki...

Tamamlanmış eksiklerine bakıp daha fazlasını isterken, yeni boşluklar yaşıyorsum... Muhatabından anlayış beklerken, yarımlarında kayboluyorsum...
Böylesi ruh halin Ramazan ortasından beri var bitürlü sıyrılamadın metis yaşanmışlıklarından, gitmek sorunlarını çözecekse: Elbette gideceksin seni bu kulvarda kimsenin tutmağa hakkı yok, sonrasındaki dönüşünde sana emanet:)

Şimdi gitmek zamanı belki, geride yaşanmış yada yarım kalmış anıları bırakarak, tüm ürkekliğinle, tüm hatalarınla, tüm eksiklerinle, tüm haklı gördüğün yanlarınla başbaşasın şimdi...

Hep bir şeyler tamamlanacak değil ya, bu da böyle yarım kalsın...Bu kararsızlıklta gitmek istersende kimseler seni yadırgamasın:)):))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

insanın aklına kötü şeyler getirtiyorsun Öykü böyle gitme zamanı falan derken
ara vermek istiyorsan tabi ki bu senin bileceğin birşey ki sonrasında dönüşü olur biliyorum, umuyorum
ayrıca zaman zaman hepimize olur bu tür donmalar, durmalar, duraksamalar
ama yaşıyorsak, nefes alıyorsak ve birşeyler paylaşıyorsak birileriye işte öyle kolay değildir çekip gitmek
sorumlusun sen kendine karşı...bize karşı...
seviyorum seni ve sevgiyle kucaklıyorum

Şirin dedi ki...

ÖYKÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ!
Bi ses ver artık nolur:(((

Adsız dedi ki...

g i t m e !

Adsız dedi ki...

Öykücüm bizi bırakıp gitmee:( eminim sorunlarını halledeceksin.ara sıra yazsanda kapatma bloğunu.sana ihtiyacımız var.seni çoooook seviyoruz.Allaha emanet ol canım.öpüyorum sevgiyle..

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Bu durum havalardan ötürü olabilir.
Kimle konuşsam,herkeste bıkkınlık var.Bir an önce alıştığımız güzel yazılarınıza dönmenizi dilerim.

Sevgiler , Cenk

Hayatın Ressamı dedi ki...

Ne gitmesi yaaaaaaa
Kızdırma beniiii

Profösör dedi ki...

Sayfamdaki "Pabuç" un mimlediği bir mimi sizinle paylşmak beni onurlandıracaktır.

Adsız dedi ki...

öykücüm,
biraz dinlen ama gitme.
pc yi her açısımda sayfana geliyorum. Birbirimizi hiç tanımasak da seni umursuyorum. Yorumlarını dinlemek istiyorum.. Umarım iyi olursun.. Sevgilerimle.

öykü dedi ki...

Gıtmeyı dusundum

ama gıdemedım..

Adsız dedi ki...

Gitsen şaşardım. bu blöflerden bıkmadında sen ya.her allahın günü yazmak yuh artık be.o bozuk klavyenle uydur uydurabildiğin kadar yalan.sahi seni istanbulda hiç gören varmı.gideceğin bir yer varsa deli doktoru senin.hem de derhal.

Adsız dedi ki...

Bu 'Müjde' yi sana ben vermek istedim 'Sayın adsız'
Öykü hiç bir yere gitmiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Serap