28 Ocak 2011 Cuma

paylaşmak istedim


Öykü artık yazılarını küçük kız kardeşleri için de yazacak.

İçimizden biri Sevgili Aysun 'un bana haber vermesi ile başladı olayımız..(kendisine çok teşekkür edıyorum)

Kadınlara ait haber portalı Cosmoturk te yazmaya başladım..

Misyonumuz her ay bir kız çocuguna egitim bursu verilmesi


Bunu duydugumda işte tam benlik bır olay diye düşündüm.Başvurumu yaptım.Basvurumdan kısa süre sonrası

Kabul görüldügüme daır bilgi tarafıma gönderıldı

Hıkayemız bu :)
Şimdi Öykü
Sizin Beyaz kedınız küçük kız kardeşlerının okuması için elini uzattı
Sizler de
zıyaret ederek bu guzel olaya katkılarınızı eksik etmeyınız lütfen
Hepinize en içten sevgilerimle

24 yorum:

Adsız dedi ki...

Öykü,
kocaman yürekli Öykü,
süpersin.
Ben şimdi o siteyi günde 100.000 defa tıklamazmıyım.
Tüm yazıları bir çırpıda okumazmıyım.
Sana başka türlüsü yakışmazdı zaten, sana bu kutsal amaç yakışırdı.
Yazılarının devamı, o kardelenlerin günün birinde en kıymetli fertler olması dileği ile...
Serap

öykü dedi ki...

Boyle yureklı boylesıne paylasımcı

bu kadar dost kalpler oldukca

senın gıbı Serapcım


umudum hıc tukenmeyecek benım ulkem hakkında.

Nidaersin dedi ki...

Tatlım seni tebrik ediyorum.Bunda böyle seni "Cosmotürk com.tr" den de takip edeceğim:)Başarılı olacağına da yürekten inanıyorum:)Hizmette sınır yok yeterki taşıdığın yürek temiz olsun, insanlığa hizmeti yeğlesin.Gönülden kutluyorum güzelliklerin timsali öykümü:))

A-H dedi ki...

ne guzel olmus :)

öykü dedi ki...

Nidacım amac
sevgı ıse

dostluk ıse
barıs ıse

bız heryerde hepımız bırlıkte gönul gönuleyız
bundan o kadar emınım kı


cok cok tsk edıyorum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Nidacım amac
sevgı ıse

dostluk ıse
barıs ıse

bız heryerde hepımız bırlıkte gönul gönuleyız
bundan o kadar emınım kı


cok cok tsk edıyorum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

A-H

ben de mutlu oldum boyle guzel bı amaca yonelık bı calısmanın ıcınde olmaktan

NzlGl dedi ki...

Öykücüğüm
yürekten kutluyorum seni ve kocaman teşekkür ediyorum bizimde katkımızı sağladığın için

zuzuların annesi dedi ki...

Canım benim harikasın.Gönülden tebrik ediyorum seni:)
Ekliyorum sayfama cosmotürk'ü artık her gün oraya da tık tık...
Sevgilerim sana güzel yürek:)

aysun dedi ki...

Bir varmış bir yokmuş zamanın birinde küçük bir kasabada öykü diye bir kız yaşarmış ve hep okumak isteyen çocuklar için elinden ne gelirse yaparmış....başarılar canım...

öykü dedi ki...

NzIGI cım
guzel yuregınız ıcın ben tsk edıyorum

öykü dedi ki...

Banucum sen ne tatlı ınsansın

cok tsk ederım

öykü dedi ki...

aysuncum sen bana duyurmasaydın
haberım olmaycaktı
oncelıkle bunun ıcın tsk ederım

sonra o melek kalbınle yanımda oldugun ıcın cok mutluyum

beenmaya dedi ki...

hele amacını öğrendikten sonra ebetteki sen neredeysen biz de oradayız öyküm...

hepimize hayırlı uğurlu olsun :))

aysun dedi ki...

:)

öykü dedi ki...

Mayacım canım:))


optum o guzel yanaklarından

öykü dedi ki...

Mayacım canım:))


optum o guzel yanaklarından

öykü dedi ki...

aysun:)

Sakar Serçe dedi ki...

Öykü,

Tebrik ederim.Umarım bu sana yepyeni ufuklar açan bir kapı olur.Çok şey öğrenip, öğretirsin.
Başarılar dilerim.

öykü dedi ki...

Serçem

ogrendıgımız yasadıgımız herseyı bırlıkte paylasıyoruz..

ınsallah daha cok uzun zamanlar cok seyler paylasırız


sevgılerımle

Adsız dedi ki...

tebrik ederim Öykü

sen benim hep okuduğum tek köşe yazarıydın zaten :) gerçekten onlar gibi yazabiliyorsun ve daha içten hatta.. elbette ordaki sayfanı da takip ederiz, güzel bir amaca aracı olman da harika.

hayırlı olsun..

Adsız dedi ki...

Öykücümm tebrik ediyorum seniii:) çook çook kızlarımızın okumasına katkıda bulunacağına eminimm bitanem.bizde hep yanında olacağız.en derin sevgilerimle güzel yürekli insan.

öykü dedi ki...

vERAGO:))
çok tsk ederım verdıgın destek ıcın

yanımda oldugun ıcın cok sanslıyım

öykü dedi ki...

kamikazecım

cok cok tsk edıyorum:)

sevgılerımle