26 Nisan 2010 Pazartesi

YAZMAYACAKTIM ASLINDA.. AMA BUNUN BI CEZASI OLMALI... OLSUN ARTIK OYLE BI CEZA OLSUN KI BI DAHA DUNYA BOYLESI OLAYLARI DUYMASIN SAHIT OLMASIN

Dun pazardı ..Bır cogunuz gıbı benım de dınlenme gunum..gunumun bı bolumunu fotograf sıtelerını gezerek gecırdım..
Bunu hem cok sevdıgım keyıf aldıgım ıcın yapıyorum .Hem de blogum ıcın resımler bulmak adına..
Dolasırken cok carpıcı orıjnal fotograf karelerı ıle bulustum..
Ikıncı dunya savasından karelerdı bunlar..Ama bıldıklerımızden degıl.. Sanırım Rusya da
Polonya da cekılmıs kareler
Sıvıllerın cektıgı acıyı yasadıklarını bu kadar carpıcı bırebır verebılen bu 9 kare fotografı aldım..
Yayınlamayı dusundum once
Sonra sızlere kıyamadım..
EGER KI DERSENIZ OYKU IBRETLIKTIR!
gormek ıstıyoruz ..
*savas ne*
* savasın ınsana yaptıkları neler? *
gormek ıstıyoruz
dersenız
soyleyın yayınlayacgım..

Durum boyleyken
yazmayı aslında hıc ıstemedıgım baska bı konuyla yuzlestım bu sabah..

BU OLAY !!!!

Boyle anlarda tek hıssetıgım sey!
cok fena anlatılmaz bı kalp agrısı..
Insanlıgımdan utanıyorum demeycegım
Ben ınsanım
Ben bı kedıye ,kopege ,bı karıncaya dahı kıyamayan bı ınsanım..
Ama bazı ınsanların adının ınsan olmasına dayanamıyorum dıyecegım
onların ınsan olarak aramızda yasamalarına aynı havayı tenefus etmelerıne katlanamıyorum

Benım gıbı hayata saygısı olan bı ınsan dahı
bu sahıslar yasatılmamalı ! ıdam edılmelı ! dıyorsa
ınanın kı otesı yok..
Mıdem kaldırmıyor
8 tane cocuk 2 tane bebege tecacuz edıyor.. .. ve olduruluyor bu bebekler sonra
hem de nerde bılıyor musunuz
devletın koruma yurdunda..
Bu olay 8 cocuk tarafından yapılıyor.. ama yerı gelıyor gecmıste aynı olay
onları korumak uzere orada gorevlendırılmıs bunun ıcın maas alan aramızda yasayan
belkı aıle babası dıye dolasan canavarlar tarafından da yapılabılıyro yasandı bunlar hep..
Cocuklardan bı tanesı
2 yasında erkek cocugu
tecavuze ugruyor ıskence goruyor ve ölsun dıye dere kenarına bıraklıyor..
Su an bu satırları yazarken gozyaslarım dokuluyor tek tek
ama o gozyasları ılk kez ıcımdekı acıyı zehırı akıtmıyor..
oylesıne agır kı bu
dusunmesı bıle kaldırılamaz bı yuk gıbı bınıyor yuregıme..
KATLANAMIYORUM:(

20 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

Canım, bazen insanlar şeytandan bile korkunç oluyor. İnanılır gibi değil....ama bunlar var, ve varolacak, ne yazık ki.....
bence bunları okuma, görme, düşünme. neden mi? değiştiremeyeceğin şeyler için kendini mahvetmiş oluyorsun sadece. hemen güzel şeyler oku ve dinle kendini nötralize et. öptüm.

öykü dedi ki...

GUGUK KUSU
*Canım, bazen insanlar şeytandan bile korkunç oluyor. İnanılır gibi değil....ama bunlar var, ve varolacak, ne yazık ki.....
bence bunları okuma, görme, düşünme. neden mi? değiştiremeyeceğin şeyler için kendini mahvetmiş oluyorsun sadece. hemen güzel şeyler oku ve dinle kendini nötralize et. öptüm.



oNCELIKLE blogta yıne yorum konusunda sorun var ne yazık kı buraya yonlendıremedım
ve kopyalarak yorumuunu buraya almıs oldum guguk kusum

soyledıklerınde cok haklısın
ama bı tek sey ıstıyorum
artık oyle cezalar uygulansın kı
bu tur olaylarda
bı daha yapmayı dusunenler bı kez daha dusunsun
gozlerı korksun

ve dılerım boylesı olaylar hıc yasanmasın:(

keyf_i sibel dedi ki...

merhaba öykü;takipteydim ama ilk yorum. biraz önce nette okudum haberi.midem bulandı .gözlerim doldu.birde bir resim var milliyette dehşet.ne oluyor bize.bu çocuklara.adli tıp yaptıklarının farkındalar, bunu yaparken gayet bilinçliler diye rapor yazmış. 13 yaşındasın ve bebeğe tecavüz etme bilincindesin. korkunç.iğrenç.allah sonumuzu hayır etsin .hep bir anne sözüdür bu benim için.artık benimde sözüm oldu.ve bir öğretmen olarak dahada rahatsızım.böyle bir gençlik mi yetiştiriyoruz. yazık insanlığa, yazık yazık yazık....

öykü dedi ki...

keyfı - sibel
hosgeldın.


senden de cok ozur dılıyorum
elımde olmayan nednelerden
yorumlar buraya yonlendırılemıyor
sanırım blogger da bı sorun var
o nedenle kopyala yapstır yapıyorum yorumunu

KEYFI- SIBEL
*
merhaba öykü;takipteydim ama ilk yorum. biraz önce nette okudum haberi.midem bulandı .gözlerim doldu.birde bir resim var milliyette dehşet.ne oluyor bize.bu çocuklara.adli tıp yaptıklarının farkındalar, bunu yaparken gayet bilinçliler diye rapor yazmış. 13 yaşındasın ve bebeğe tecavüz etme bilincindesin. korkunç.iğrenç.allah sonumuzu hayır etsin .hep bir anne sözüdür bu benim için.artık benimde sözüm oldu.ve bir öğretmen olarak dahada rahatsızım.böyle bir gençlik mi yetiştiriyoruz. yazık insanlığa, yazık yazık yazık....



YORUMUN ICIN COK TSK EDERIM..

ben de aslında gercekten bloguma boyle bı konuyu almak bıle ıstemıyorum
o kadar hırpaladı kı okurken oylesıne uzgunum kı
ama gorev bıldım
bu olayın sorumlulugunu alan makamlara seslenıyorum
oylesıne cezalar verın kı
bı daha asla yasanmasın

Ayca Karaoglan dedi ki...

Yorum yazmak istemiyorum buna :(((

Tek göz bir hücreye tıkıp, ömür boyu aç susuz, ışıksız bıraksınlar :(((

İnsanlığımdan utanıyorum ama evet öyküm haklısın biz insanız, ya onlar :(((

Begonvilli Ev dedi ki...

İnsanlığın nasıl bir çıkmaza girdiği bu olaylarla çarpıcı şekilde gündeme geliyor. Sekiz on yaşındaki çocuklar, bebek sayılabilecek çocuklara tecavüz ediyor ve öldürüyorlar. Bu çocukları(tecavüzcü ve katilleri) kimler, nasıl yetiştiriyor? Nasıl bir dünyada yaşıyoruz? Anne babalar, emniyet ve diğer kurumlar neden koruyamıyor çocuklarımızı? Yatılı okullarda korkunç olaylar yaşanıyor. Kayıp çocukların cesetleri bulunuyor, öğretmenlerin haberi yok. Kantinlerde çalışanların, okul servis araçları sürücülerinin pek çoğunun sabıkalı hem de cinsel suçlardan sabıkalı olduğunu öğreniyoruz haberlerden.. Bu nasıl bir aymazlıktır? Çocuk Bayramı'nda süslü cümlelerle çocuklara değer verdiğimizi söylemekle bir yere varamayız. Kim kızarsa kızsın, kimler rahatsız olursa olsun bunları dile getirip işleyeceğiz elimizden geldiğince. Sadece ''üzüldüm, içim kalktı'' demekle olmuyor. Yazacağız, konuşacağız..Hatta dikkati bu konulara çekmek için gösteriler, eylemler yapmalıyız bence..

kara kitap dedi ki...

haberi ben de okudum ve dehşete düştüm.bu kadar cinsel sapkınlık ve vahşet niye var gençlerde ?okullarda hiç mi birşey öğretilmiyor artık.haberi okurken daha başıma ağrılar girdi.ne yapacağız biz.ne yapmalıyız bu çocuklar için.kendimi çok çaresiz hissettim.

sibel dedi ki...

ne olacak bir de bu mikroplar af ç
ıkarsa aftan yararlanacak..vahşet..
bu insanlar huyundan asla vazgeçmiyor.yarın kimin canını yakacak kimbilir.bencede bu tür mikropları kökünden temizlemek gerek.bunlar insan olamaz.sevgiler

beenmaya dedi ki...

taciz ve tecavüz yaşı bu kadar düşmüşse eğer çok ama çok ciddi sorunlarımız var demektir insanlık adına...

Adsız dedi ki...

Bu durumlarda söylenebilecek tek cümle vardır .İçimden çaresizlik içinde bu cümle geçiyor : Allah en merhametli ve fazla sabredendir.Nasıl ki diri diri gömülen kız çocuklarının hesabı sorulacaksa her şeyin elbet bir karşılığı vardır.

Newbahar dedi ki...

Savaş ve tecavüz...
İkiside insanda derin izler bırakıyor. İkisininde güzel bir getirisi yok. İkisindede yaşananlar korkunç, bir vahşetin senaryosu..
İnsanlar şeytanlaştı artık. Cinayet haberlerinden gözlerime uyku girmiyor. Artık herkesten herşeyi bekler oldum.
Yetiştirme yurdu, sığınma evi...Hiçbiri artık güvenilir bir liman değil.

İş çığrından çıktı, cezalar tatmin edici, caydırıcı değil. İdam olmalı muhakkak.
Ağaç yaşken eğilir, çocukken tecavüz eğilimi olan bi çocuk düşünün artık büyüyünce!...

annesiningülü dedi ki...

Öykü bu haberi sabah tıkladım ama bu kadar fena olduğunu bilmiyordum çünkü okumaya dayanamadım :( çok fenayım çok...
nasıl bir dünyada yaşıyoruz

öykü dedi ki...

Öylesıne uzgunum kı:(

Bu tarz seylerı artık duymak ıstemıyorum:(
o bebekleri dusununce
bogazım dugumlenıyor:(

Adsız dedi ki...

Haberi okudum bende habertürkün sitesinde,sonra burda.Nasıl vir bahşettir bu ya,nasıl bir gezegende yaşıyoruz neler oluyor böyle insanlığa,hepsi çocuk üstelik.Peki nasıl yetiştiriliyor bu çocuklar,nasıl çalışıyor bu ailelerin beyinleri.Çocuklar bilinçli yapmışlar tamam,cezaları veilmeli mutlakada ben ailelere takılıyorum,nasıl bir ailede yetişiyorlarda böyle canavara dönüşebiliyor bu çocuklar.Yazık çok yazık.Böyle bir dünyaya çocukları çok sevmeme rağmen çocuk getirmek istemiyorum böyle haberler okudukça.Dayanamıyor insan tahammül edemiyor birşeyler yapmak istiyor ama elimizden birşey gelmiyor.Çok yazık...

Ekin

öykü dedi ki...

Ah Ekın ah
akıl mantık duygu
hıcbısey hıcbısey kabul edemez bu olayı

ınsan olan kabullenemez:(

Nesrin dedi ki...

Ben de kaldıramıyorum artık böyle haberleri.
Yaşamaktan utanıyorum.
Evlenip böyle bir dünyada çocuk yetiştirmek çok saçma geliyor.
Hele ki böyle elimin kolumun bağlı olması bir de insanların umursamazlığı iyice çileden çıkarıyor beni.
Yazmakla en iyisini yapmışsın Öykü.
Ben de sürekli kararsız kalırım böyle şeyleri yazıp yazmamak konusunda. Ya dilim tutulur söyleyecek söz bulamam, ya da sinir krizi geçirmekten korktuğum için bırakırım bir kenara.
Sekiz yaşında çocuklar...
Bebeğe..
Nasıl olabilir böyle bir şey aklım almıyor, off off :(

Nesrin dedi ki...

Begonvilli ev ve nevbahar
ne kadar doğru şeyler yazmışsınız.
Evet elimizden somut bir şey gelmiyor belki, neticede bizler kanun yapan ve onu uygulayan insanlar değiliz, ama hepimiz birer kadınız, anneyiz belki.
Biz de en azından üstümüze düşeni yapabiliriz.
Bu olaylar Mars'ta yaşanıyor gibi davranmayıp üstüne örtmek yerine daha çok gün yüzüne çıkarılmasını, üstüne gidilmesini sağlayabiliriz mesela.

Begonvilli ev bence idam olmalı, ya da müebbet hapis.
İdam konusunda kafam çok karışık benim, şöyle ya da böyle diyemiyorum; fakat tecavüz gibi adi bir suça kesinlikle müebbet hapis cezası olmalı

öykü dedi ki...

Nesrıncım
bence ıslah olmaz onlar
ben bı karıncaya dahı kıyamam ama sana soyleyeyım
ıdam olmalı bu sucun cezası
cunku asla ıslah olmaz onlar

Hayatın Ressamı dedi ki...

İlk başta bahsettiğin resimleri görmek istiyorum .Yayınlamssan bana maille iletirmisin çok merak ettim.
Doktorumuzun yasağı bize haberler seyretmeyin dedi.Ama dün diyalizde izledim bunu nasıl ruh hastası o çocuklar 13-14 yaşlarındalarmış o 8 çocuk.onlarda daha ergen bile değiller resmen küçük çocuklar .Bence müebbet yemeliler .3 yaşındakini öldürmüşler.ne acı.
bu ne büyük hastalık ,sapkınlık,sapıklık.
Allah akıl fikir versin.

öykü dedi ki...

Resımlerı bı ara yayınlayabnılırım
ama oldukca uzuculer basından soyleyeyım
sen ıstıyorsan sayet haber ver sana gondereyım