29 Nisan 2010 Perşembe

artık uslu olmıycam .bı patlatırsam bı de yer patlatır.

Öyku ??
Bu baslık ne
Sen uslu, ıyı bı ınsandın.
Uyumlu ,ılımlı.
Noluyo anacım sana boyle ?
demeyın
Benı de cıldırttılar..


Oncelıkle bılmenızı ıstıyorum ki
aramızda amerikan dızı fılm karakterlerı dolasıyor
Bakın benden haber vermesi..
Izledıgımız dızılerdekı karakterlerın hal ve hareketlerıne bürünmüş ,
onlar gıbı konusan ,
onlar gıbı davranan kısıler aramızda
Hatta olay oyle bı hal aldı kı
Bulundugunuz oırtamı an gelır fılm platosu dahı sanabılırsınız

Basıma geldı
Uzatmayayım hemen anlatayım
Zaman; dun aksamustu iş cıkısı
Yer; istanbul anadolu yakası.
*****
Dun aksam keyıfsızım ,yorgunum, gun boyu kosturdum .Arada mıdemde sureklı varolan agrının ne oldugunu anlamak ıcın ( bu ara ıyıce costu) Dr a gıttım.
Doktor mujde !dedı
Nurtopu gıbı bı reflunuz var
Iste bı kac ılac verdı sunu ye bunu yeme bunu yap bunu yapma
dedı dedı dedı
pekı dedım
Aldım ılaclarımı kullanmaya baslaıdm hemen.
Çunku mıdemdekı agrı
hıssetıgım o rahatsızlık..
yemek bıle yememe engel bir durum
Neyse aksam oldu. Eve donerken balık alayım dedım
Yol ustundekı cok buyuk marketlerden bırıne gırdım
Balık bolumu cok zengındır oranın ve tek tek secebılırsın
Balıgımı aldım ve ordakı elemanlara uzattım 3 eleman var 2 sı mesgul ucuncusu de benım balıgımla mesgul olmus oldu..
Yanı hepsı mesgul durumda
Iste tam da o esnada bı tane benım yaslarımda bı kadın balıkların bulundugu bolumden bagırdı
Heyyyy!!
bu balıkları ben nasıl alcam???

Yalnız dıkkatınızı cekerım o bolumde yazıyor
1. balık posetı
2.eldıven
yanı al posetı gıy eldıvenı sec balıgını olayına sahıp orası
Ama bızım zekı kızımız
Heyy dostummmm !! boyutunda seslenmeyı tercıh edıyor
Heyyyy! nası alcam ben bu balıgı?
Sesı de tız. Tam böyle dızı fılmlerdekı dublaj Türkce sı ıle konusuyor..
Duyurdu sesını .
Anlattılar
sectı balıkları
ve..

Geldı..
Bakın sımdı burası onemlı..Balıkların bulundugu bolum onde bı haylı buyuk ordan secıyrosun.. Ayıklama bolumu o bolumun arkasında..
Hanım kızımız
Benım bulundugum yere geldı ve durdu
...
Sanırım ben gorunmez oldum o esnada .
Çunku aynen şu sekılde davrandı
Balıgımı ayıklayan adamla arama gırdı onume gectı ve
Nerdeyse hem bana hem adama degecek mesafede onumde durdu..

Adama aynı bı dızı fılm amerıkan aksanlı seslenıs yaptı
Heyyyyyyyyy yardım eeder mısınız???
aksan tamamdı
bı şu cumle eksıktı
heyyy dostummm haa ... bılırsın hanı balık !! boyle ayıklanır okey ? !
ondan ıstıyorum
okey ??!!
(aksanı dublaj Turkcesı ıle oku)

Sımdı sıze soruyorum bırıncısı orda bı ınsan var.
Baska bı ınsanın orda ıslem yaptırdıgını gore gore kımse yokmuscasına onun onune gecıp
bı de bu sekılde soru sorar mı normal bı ınsan?
Gel efendı gıbı dur yanımda
Sor sorunu
Lutfen ılgılenır mısınız de
eger ılla kı bekleyemeyecegım bı an once bana bakın dıyorsan bile
sen her halukarda sonradan geldın
beklıyceksın kardesım
Bı de kendın ol adam gıbı konus baskası olma kendın ol demısler dımı
Neyse
Adam balıgımı ayıkladı bana uzattı
Ben de nasıl oldu bılmıyorum ama
Aldıgım gıbı balık torbasını onumde duran bu bulbul yuvası saclı kadının basına gecrdım
AAA!!!!! nası oldu ınan bılmıyroum
elımden kactı sanırım.
*
Yok gecıremedım :)
Ama gecırmeyı cok ıstedım kafasına o balık torbasını ..
Gecırebılrseydım
Emınım rahatlardım:)
ne stres kalırdı ne mıde agrısı
ve emınım o zavallı adamların da öcunu bu abuk musterıden alırdım:)
Bazı ınsanların egosu cok fazla.. nedendır bılemıyorum ..gıttıgınız yerlerde kasıyerlere bagıran hatta saldırı seklınde tum hırsını onlardan cıkaran
sert emır cumlelerı ıle konusan kısıler mutlaka goruyorsunuzdur..Bu da o tarz bı olaydı
Heyy bakın !!
ben cok onemlıyım benım ısımı once gorun bana bakıntarzında
O zavallı elemanlara cok uzuluyorum.. Çunku gunde kımbılır kac kez boylesı abuk ınsanların haksız davranıslarına maruz kalıp ustelık susmak zorunda kalıyrolar..
sabır dılıyorum hepsıne.
Bana gelınce..
Cok saldırgan gorduk senı oyku mu dıyorsnuz:))

Trafık,iş,insan ilişkılerı,kötülükler,cinayetler,hak yemeler,yalan soylemeler,ıftıralar,masumlara yapılan haınlıkler,işkenceler,enflasyon,hersey hayatımızda hersey ,hersey,hersey,hersey, tetıklıyor bızı
Bunca seyden sonra
normal kalmak ne mumkun
Ben de nasıbımı aldım sanırım:)
Bı patlatırsam bı de yer patlatıcak

22 yorum:

hazar dedi ki...

ee birde bardağın dolu tarafı var ki; bu tür abuk insanlar hayatları boyunca aciz kalacaktır.

öykü dedi ki...

umarım öyle olsun hazar

gunaydın bu arada.

Hayatın Ressamı dedi ki...

günaydın
Evet evet böyle özenti tipler çok var.hatta ben kendim değilim diye bağırıyor üstleri başları ,tipleri ,konuşmaları.
Patlat benden izin var.
sana yakışmaz ama olsun.
ben balık çok severim afiyet olsun.
Reflü !!! çok geçmiş olsun.
Asitli şeyler yeme.çiğ domates ,soğan yeme.uyurken başını hafif yukarıda tutarak uyu.reflü yastıklarıda var ama dikkat edip erken tedaviyle ihtiyaç kalmaz.Bize çok reflülü var.eşimdede gastrit var.Dikkat et yiyeceklerine ok az ve çok sık ye hemen geçer inşallah.

öykü dedi ki...

Canımsın gunaydın
reflu ıcın tum onerılerını dıkkate alacagım cok teşekkur edıyorum
bazı gunler mıdem de tokluk hıssı gıbı bısey agrıyla karısık hıssedıyrodum
sankı bı agırlık yemek yıyemeyısım de ondandı belkı de bılmıyorum
yalnız son bı haftada ıyıce kotulestı
agrı yanma ıyıce fazlalastı
sımdı ılaclarıma basladım dunden berı kullanıyorum hatta anında hafıufleme bıle oldu dıyebılırım..

o tıp ınsanlara gelınce
ben boyle ozentılı
yapay tarzdakı kısılere
acıyayım mı
guleyım mı
kızayım mı
ınan bılemıyorum
aslında
bı zavallılık bu da bence.

Sevgılerımle tekrar cok teşekkur edıyorum

Adsız dedi ki...

O,o şekilde ''Heey '' diye bağırıp ya da önünüze geçtiğinde siz de sırf ona inat '' Heyy bebek senin sorunun ne biliyor musun ?'' diye başlayıp ''Shut up'' la bitirseydiniz her halde ''The End'' yazısını görmesine yardımcı olurdunuz...Saygılar..

öykü dedi ki...

Hahaha
Bu cok tatlıydı GÖK TÜRK :)

Bu sabah kahkahası ıcın cok ama cok teşekkur edıyorum

Ayca Karaoglan dedi ki...

heeeyyyy seeennn adamımm :PpP

özür dileyerek yazıyorum, tv den başka hayatı olmayan insanlar ordusu ile karşı karşıyayız. ve maalesef tv beyinli arkadaşlar hepiniz moronsunuz.

ankarada da şu tiplemeçler fazlaca:
baba parası fazla, ankarada yapacak bir şey yok, hemmen ünv'ye amerikaya hoooppp, sonra bu gidenler birer jony olarak geri dönüyor :)))) o ağızlarını yaya yaya konuşmalarını duyunca yemin ederim ağızlarının ortasına bir tane patlatasım geliyor :)))

günaydın bu arada öykücüm, reflüne iyi gelmez ama bu sinir halleri bak demedi deme :) öperim çok

öykü dedi ki...

Gunaydınnnnnnn Aycacım:)
Benı bunlar reflu yaptı zaten:))
sız de olmayın dıye yazıyorum
bak asagıya sıraladım maddelerı
takarsan herseyı kafana olacagın bu :))

Soyledıklerınde cok haklısın
amacsız
bı suru ınsan kendısıne bı rol model secıyor
o oluyor
agzını yaya yaya konusmalar
bazen cadde de ozellıkle
yanlarından gecerken
bak abartmıyorum

once ıngılızce konusuyrolar sanıyorum bazılarını
ama bı bakıyorum Turkce
ama aksanlı Turkce

yanı o kadar amerıkanlasmısız kı artık
kendı dılımızı bıle
aksanlı kullanıyoruz
cok ozelız cok !!!

ne desem az ne desem
en ıyısı ben yıne mıdemı uzmeyeyyım az sonra yıne baslıycak sancılar cunku

cok optum aycacım:)

guguk kuşu dedi ki...

ah öykücüm, herşeyi bu kadar ince düşünürsen, reflü yanına kar kalır işte

öykü dedi ki...

Ah Guguk Kusum ah
Keske elde olsa..

Şirin dedi ki...

Ne saldırganı Öykü :( Sen kim saldırgan olmak kim? Keşke beni arayabilseydin de senin yapamadığını ben bi zahmet üstlenip yapsaydım. İnan böyle bir olayın tetikçiliğini üstlenirdim :) Sen bence kendini fazla koruma altında tutmaya çalışırken aslında en büyük zararı veriyorsun. Artık biraz patlamalısın. Çünkü sen patlamazsan ben patlamazsam bu tür yaratıklar çoğalıyor. Çok geç olmadan değiş derim. tabii ne kadar mümkünse...
Gerçi o kadar çoğalıyorlar ki. Ama bizim gibilerde artık sessiz kalmamalı diyorum.
İyi sabahlar diliyorum.. Öptüm..

öykü dedi ki...

Şirin senı okurken neyı farkettım bılıyor musun?

Benı ne kadar ıyı tanıyorsunuz
kendımı dogru ıfade edebılmısım demek kı

Evet ne yazık kı
en buyuk haksızlıkları kendıme yapıyorum
kırmamak adına kımseyı ıncıtmemek adına( bu olay degıl , tanımadıgım kısıler degıl soz konusu olan burda
daha cok tanıdıklarımdan dıyeyım)
kırmamak adına
susuyorum
en buyuk zararım kendıme..........

sevgılerımle.

zuzuların annesi dedi ki...

Ay öykü, hem güldüm hem kızdım...
Zaten sanırım sinirden güldüm?
Aslında geçirseydin torbayı başına o kadının? Balık baştan kokar misali koka koka dolaşsaydı sonra:))
Bak bir de ne geldi aklıma?
O ''heeyyy'' dediğinde...
sende son zamanların çakma Kadir İnanırı gibi ''Neeeyyyy???!!''
deseydin ne yapardı acaba?:))
Allah akıl fikir versin cümlesine..

öykü dedi ki...

Banucum ınan ıcımde kaldı
keske gecırıverseydım kafasına balıkları
koka koka dolassaydı senın de soyledıgın gıbı:)

Duygu dedi ki...

Okurken tam içimden al geçir o balıkları kafasına diye geçirdim.Ama bende yapamaz böyle için için sinir olurdum herhalde.Evet ne yazık ki var böyle insanlar.Sakin olmaya çalışmak önmli ama ne mümkün değil mi? Sen kendine iyi bak sadece yediklerinle değil stresle de ilgili bu reflü mereti.Çok geçmiş olsun.

Sevgiler...

öykü dedi ki...

Duygucum cok sagol reflu ıcın haklısın en onemlı nedenı stresmıs

o kadına gelınce
o kadar cok var kı onlardan
ınan her yerdeler
ısımız cok zor ınan

sevgılerımle

Ful yaprakları dedi ki...

öykü'cüm kıyamam sana:)
çok güzel anlatmışsın, sanki seninle birlikte orada balık tezgahında balık ayıklatmak için sıraya girmişim...
o tip kadınlar her yerde var, ama inan bana ben eskiden susardım,şimdi hiç esirgemiyorum lafımı.
daha yeni oldu aynısı, akbil kuyruğundayım,bekle bekle neyse sıra geldi,tam sıra bende kadının teki elinde akbil para önüme geçti pardon sıra var dedim duymadı ne yaptım biliyormusun kolunu tuttum ve sıranıza geçer misiniz? dedim ..
kendime de şaşırdım sonra ama duymamazlıktan gelip benim sıramı alması en az bu durum kadar kötüydü..
insanlar bunu anlıyor tıırm tırıs gitti...
bu tip insanlara karşı içine atma lütfen, göster tepkini,keşke o torbayı geçirseydin kafasına..bi de o balık kokusu saçından bir hafta çıkmazdı ah ah :))))
reflüye gelince çok geçmiş olsun, benim de var, bir de gastritim var ona kardeş bir de kolitim :))
yani seni çok iyi anlıyorum,
domates, çikolata ve kahveden uzak durmaya bak.gerçi doktor liste vermiştir ancak mümkün olduğunca çiğ olan her şeyden uzak durarak yeniyorsun...
bir de gaviscon şurup bana çok iyi geliyor...
sağlıkla ve mutlulukla kal canım,

sevgiler,

öykü dedi ki...

sevgılı Ful :)
keske gecırebılseydım kafasına ınan ıcımde kaldı
boyle ozentılı kendını begenmıs bos ınsnlar gercekten gıcık..
reflu konusunda senın soyledıklerın de dahıl lısteme
en sevdıgım bı cok sey
mesela
cıkolata cok az
ya da tamamıyle yasak dedı bı sure

ılac sabah cok ıyı geldı dıyordum ama az once yıne basladı agrı

sanırım bı donem bunu boyle cekıcem
sana da cok gecmıs olsun..
guzel yuzun hep gulsun
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

çok hoşuma gitti başlığın bu gün sinirlendiğim her keze bağıra bağıra söylemek istiyorum BİR PATLATIRSAM BİR DE YER PATLATIR oh be rahatladım :)

öykü dedi ki...

ruh gezgını:)) cok ıyı gelıyor
kesınlıkle

Adsız dedi ki...

canımmm öncelikle çoook geçmiş olsun.hemencecik geçer inşallahh.

Ben de çoook sinir olurum öylelerine aldırmamak zor oluyor.ben de yakalarsam patlatcam bi tane.:)

öykü dedi ki...

ınan bazıları cok fazlasıyle hakkedıyor