9 Nisan 2010 Cuma

sonra...


Bundan sonra hep daha iyi
ve daha mutlu olucam..
Bundan sonra beni hiç bir sey uzemeyecek
Olayların
enını boyunu dusunmıycem
Ilk fırsatta yurt dısına gıtmiycem..
Bundan sonra çok daha fazla yazıcam..
Her gün en az 4 yazı yazıcam
Bu blog yakında kapanmayacak
Bundan sonra kim
her ne söylüyorsa
söylenene gözüm kapalı inanıcam kabullenıcem
Herkesın gercekten ne kadar ıyı oldugu konusundakı
düşüncelerıme devam edicem.
Bundan sonra çalışmaktan hiç şikayet etmiycem
Bundan sonra hep et yıycem
Bundan sonra herkese inanıcam.Kötü insan yok çünkü.
Sorgulamıycam zorlamıycam,engellemıycem,ugrasmıycam
Bundan sonra kendımı hayatın akışına bırakıcam
ne cıkarsa bahtıma onu yasıycam
Bundan sonra ben öykü olmıycam
Sürüden bı koyun olucam.

51 yorum:

Pinor Çen dedi ki...

O da zor olur yaa. ;)

öykü dedi ki...

Chen:)
Fotograftakı işaretın anlamını bılıyor musun?

ruhumun pusulası dedi ki...

Zekice tasarlanmış bir yazı olmuş... Fotoğraf olmasa inanlacak gibi değil ama...

Deniz dedi ki...

Canım o kalp öykünün kalbi öyle herşeye çabuk küsüp gerçek olmayan şeyler için havlu atacak birinin değil.Seni bu kadar üzen ve küstüren neyse biliyorumki Öykü bir o kadar inadına daha çok direnecek.

Hayatın Ressamı dedi ki...

fotoğraftaki işaretin anlamını biliyorum.masuscuktan yalan söylüyorsun ama o işaretle yalan söylenince yalan olmuyor.
Birazı doğru olmalı bunların ama.
ne yani yoksa bloğu kapatmayımı düşünüyorsun?
hemen cevap bekliyorum!!!

Adsız dedi ki...

Öykü
bundan sonra hep et yiyeceğim kısmında uyandım :)))))
yakında kapatacakmısın bloğu????
Günaydınnnnn bu arada :))))

kara kitap dedi ki...

sabah sabah güldürdün beni.esinlendim senden, ben de bundan sonralı bir yazı yazayım bloguma. :)))

ama ben tüm insanların iyi olduğuna inanıyorum.

mit dedi ki...

Güzel yalanlar :)

hazar dedi ki...

bu kadar küstüren ne ki acaba.

Begonvilli Ev dedi ki...

Biliyorum ki sen yine Öykü olmaya devam edeceksin. İyiki de öylesin:)

beenmaya dedi ki...

yalançııııııııııııı :)))))

Şirin dedi ki...

Öyküüüüüüüüüü...
Geri dön!

absalom dedi ki...

aslında bazı maddeler pek fena durmuyo uzaktan :)))

Başak BAŞOL dedi ki...

Canım Kardeşim,

Hepimiz istemeden kalp kırıkları biriktiriyoruz görünmeyen bir cepte...

Hepimizi büyüdükçe normalleştirmeye çalışıyor bu hayat!Yola çıkarken yanımıza aldıklarımızı yavaş yavaş bırakıyoruz bir yerlerde...

Ama özümüz...

O hep aynı,sen ne yaparsan yap Öyküsün.Bizim çok sevdiğimiz Öykü olarak da kalacaksın...Belki biraz yorgun,belki biraz yıpranmış ama hep saf hep temiz,hep iyi yürekli ve sevgi dolu...

Hep böyle Kal...

Seni seviyorum

Başak

öykü dedi ki...

Ruhumun pusulası zekıce bulman guzel
evet fotograf cok sey ıfade edıyor yazdıklarıma aıt aslında..

öykü dedi ki...

Denız
Bu aralar oyku ye oyle bıseyler oldu kı
sankı dırencı kırıldı
hersey uzarıne uzerıne gelıyor gıbı kendısını cok gucsuz hıssedıyor.

öykü dedi ki...

pelin orda ne yazdıysam tersı düsün
örnegın hayatta et yıyemem ben:)

blog kapama olayına gelınce..
oldukca gıt geller var
hem de her konuda..

öykü dedi ki...

sevgılı sıhırlı eller
orda ne yazdıysam tersı dıye dusun
yanı yapıcam dedıgım herseyın tersını...
boyle bu durumdayım su anda..

zühra dedi ki...

Öykü cüm canını ne veya kim sıktı bilmiyorum ama yıkılmaya yada değişme ye çalışma. Çünkü sen çok daha kötü günler ve olaylar yaşadın. Bunlar sana çeşni gibi gelmeli. Sıkma güzelim canını. Seni çoook öpüyorum ben...

öykü dedi ki...

Sevgılı Kara kıtap yazın..
cok merak edıyorum sızın nelerı sıralamak ıstedıgınızı
ltfen en kısa zamanda yazın

öykü dedi ki...

mit evet ...

öykü dedi ki...

hazar cok sey..

öykü dedi ki...

sevgılı begonvıllı ev
ben degısemem az zamanda cok ıyı tanımıssın benı cok tsk ederım.

öykü dedi ki...

arımayacım
yalançı oldum bu yazdıklarımla haklısın.

öykü dedi ki...

şirincim canım benım..

öykü dedi ki...

absalom :))
mesela hangısı?

öykü dedi ki...

Başakcım
ben de senı cok sevıyorum..
Ya bana ne oluyor boyle
anlamıyorum en ufk bıseyde ınsanın gozlerı dolar mı
benım doluyor:(

öykü dedi ki...

zühra
boyle yapıyorsunuz bunları soyluyorsunuz ya
oylesıne duygulanıyorum kı:(

bırıkımler ınsanı cok fena yapıyor bılıyor musun
sakın bırıktırmeyın
ne yasıyorsanız onları o an cozun
ve gecın
bısey yokmus gıbı devam ettıkce
bırıkıyor ıcınde
ve yuzlesınce de
patlamalar oluyor
cok yıkım yapıyor..

neyse cok tsk ederım.. ıyı kı varsınız.

Unknown dedi ki...

hayat zaten yalan öykü ölüm gerçek :))

Adsız dedi ki...

o hareketi yapabilirsin :)
ama bunu yapma bize olur mu?

Şirin dedi ki...

Verago :) Çok güzel özetlemiş bize yapmamanı...

öykü dedi ki...

sızlerı sevıyorum....

Hayatın Ressamı dedi ki...

sakın ağlarım çok üzülürüm.
GERÇEKTEN AĞLARIM.

absalom dedi ki...

mesela neler?
ımm.
mesela...

mesela hep daha iyi ve mutlu olucam...

mesela bundan sonra beni küçük şeyler üzemiyecek...
temem temem cümlede birazcık oynama yaptım işime öle geldi hahahaaa

mesela bundan sonra et yicem.

mesela yarappim bu absalom ne şirin bi oğlan çok cool kerizmatik dicem sabah ölen akşam...
böle bi madde yok diyen olursa direk küserim.
karışmam.
hastayım şefkate ihtiyacım var taam mı?

hahahaaaa.

şahane bi hafta sonu olsun o zamanda :))

öykü dedi ki...

sihirli eller hanı klasık herkes bırbırıne der ya
ben sana kıyamam dıye..

Senın yasadıklarını bılen yukunu bılen bı ınsan olarak:(
Ben sana gercekten kıyamam
senı uzmeyı hıc ıstemem..
canım benım.

öykü dedi ki...

*absalom
cok cool çok seker cok sirin bı cocuk
o olmazsa bız naparız*


dıyorum
dıyorum ama sen dedın dıye demıyorum
ıcımden geldı dıye dıyorum
cunku
gercekten boylesın
hep guzel enerjısın

hasta olduguna uzuldum neyın var corba yapıp getırelım
gecmıs olsun

Hayatın Ressamı dedi ki...

tamam o zaman sakın üzme.
zaten az önce gerçekten ağladım.öyle sıkıldı içim .şimdi geçti.
bu yazıyı altlarda bırakacak eğlenceli yazılar yazarmısın hemen lütfen.
ben sana kıyamam.
Hani kardeşinim ya ben senin:))

absalom dedi ki...

hahahaa
hayır dicemi sanıyosun demi öykü...
getirmiş kadar oldun dicem sanıyosun demi.
yanılıyosun.
asla demem.
getirin abi çorbaları ben annamam :)))

hain ve alçak ve de gaddar azı dişim bana sıkıntı yarattı öyküüüü.
burdan senin aracılığınla kınıyorum protesto ediyorum o dişi.
yapılır mı delikanlı adama ha yapılır mı.

neise ki 2 gündür rakıyla tedavi oluyorum birazcık toparlandım.

ebet ben ciciyim.
ay azıcık iyileştim :)))

öykü dedi ki...

Canım benım:( o gozyaslarına kıyamam

sen oyle guclu oyle ornek bı ınsansın kı...
hep takdırle bakıyorum sana..
Sakın ola benımle ılgılı uzulme..
eger senı mutlu edecekse soz yazıcam
sadece azıcık
bı parcacık zaman..
şu ustumdekı uzuntu bı aralansın
soz yazıcam canım benım
evet kardesımsın..
kesınlıkle
sevgılerımle

absalom dedi ki...

ama olmuyo böle...
madem hepimiz birimiz için.
bizde kıyamayız sihirli ellere.

burdan sesleniyorum...
kim kıyarsa kafasını kıralım.
ağlama sihirli eller :((

öykü dedi ki...

ah absalom sen ne tatlı ınsansın:)

yanı sen benı bı corbayla korkutacagını mı sanıyrosun
getırırım ne olmus kı

benım de 20 yas dısım yapmıstı bu zulmu bana bı sure once
en sonunda cektırıp kurtulmustum..
berbat bısey dıs agrısı
rakıyı denemedım ama
umarım sana faydası olur

evet sen cok cıcısın:)
ıyı kı de boylesın..

Bu arada sıhırlı eller duyuyorsun dımı
absalom u da
hıcbırımız senın uzulmenı ıstemıyoruz
o tatlı yuzun gulsun artk

ıkınıze de kocaman sevgıler gonderıyorum

Hayatın Ressamı dedi ki...

absalom
işte hepsi Öykü'nün yüzünden oldu.
ama iyiki oldu öyle bir ferahladım rahatladımki.
hem Öykü'de karar değiştirdi.
Olan oldu ama iyi oldu.

öykü dedi ki...

Yok artık
bı yere gıtmıyorum..
Hem ben bırakamam kı sızlerı
bu kadar cok severken

bı kotu zamanın getırısıydı dıyelım..
yanlıs karardı

o kotu olayımı buradan uzaklasmak duzeltmeyecek kı
tam tersıne
burdan sızlerden aldıgım guzel enerjı
bana guc verecek
yurekten sevgıler..

Hayatın Ressamı dedi ki...

oleyyyy
nasıl hafifim şuanda.
gitti uçuştu içindeki ağırlık.
sende öylesin şu anda hafif ve mutlu değilmi?

öykü dedi ki...

kesınlıkle:)
canım benım:))
kesınlıkle daha ıyıyım artık cok cok sagol.

absalom dedi ki...

sihirli eller :))
şimdi öykü nereye gidiyodu ki dicem...
şapşal durumuna düşücem.
gidiyomuyduki?

valla hiç böle algılamamıştım dürüst olmam gerekirse...
öykü mü ağlattı seni.
piki.
kınıyorum seni öykü.
hatta bi daha kınıyorum.
sihirli elleri üzdüğün için.
hıh.

bide valla bu gitme işini anlamamışım...
ya da anlamak istememişim.
er geç bi oğlan çıkacak yasaklıcak gideceksin zaten öykü...
acele etme.

ahahahaaa
çok keyiflendim :)))

bööö
hastayım ona göre davranınız reca ederim :)

öykü dedi ki...

absalom
sıhırlı eller ıcın kınamanı kabul edıyorum onda haklısın
onu uzdgum ıcın zaten cok uzuldum

ama oyle bı oglan gelecek te yasaklıycak olayına hıc gırmeyelım reca ederım

bu ne boyle
hangı cılgın bana zıncır vuracakmıs sasarım :)
dıyesım geldı bırden
cunku oyle bısey olamaz
benı seven
deger veren
yazılarıma da deger verır
bunu bılır bunu soylerım

Bu arada sıze guzel bı haberım var absalom
az sonra kapınız calınacak
ve?

evet evet
ıstanbul un bır numara dıs hekımı az sonra sızde
kendısını oraya yonlendırdım.)


acımıycak acımıycak
panık yapmayalım lutfen
:)

absalom dedi ki...

hahahaaa
kükremiş sel gibiyim bendimi çiğner aşarım...
diyorum daha da bişe demiyorum.

o dişci arkadaşa bi nöt;
çelik yeleğini giymeden gelmeeeee.
günah benden gideerrrr.
söliyim de ben...
gelmeeee.

bi daha üzme kimseyi öykü.
kınım kınım kınıyorum seni.

sihirli ellerrrrr :)))
bak öykü söz verdi.

la lalaaa la laa laaaaaaa

öykü dedi ki...

Üzer mıyım hıc
söz verıyorum
öykü sözü :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

ha ha oğlanda gelse biryere gitmek yok.
absalom desteğin için teşekkür ederim.ozaman ikimiz kolkola karşısında duralım Öykü'nün gitmek yok.
sözüde kaptım sayende.
DİKKAT
BU BLOĞU OKUMAK İNSANDA KALICI DEĞERLER YARATABİLİR.HÜZÜNLERİ UÇUŞTURUP GÜLÜMSETEBİLİR.

öykü dedi ki...

Sıhırlı eller canım benım
ne guzel bısey yazmıssın benım ıcın..

DİKKAT
BU BLOĞU OKUMAK İNSANDA KALICI DEĞERLER YARATABİLİR.HÜZÜNLERİ UÇUŞTURUP GÜLÜMSETEBİLİR.

ödul gıbı...
canımsın
cok cok tsk edıyorum..
eger bırazcık ta olsa faydam oluyorsa
gercekten ne mutlu bana.