2 Nisan 2010 Cuma

hayattan kısa kısa izlenimler...

Sabah evden cıkarken ıcımde bı hafıflık hıssettım..
Bahar mı buna neden ??

Bı hoşluk boyle hafıften bı huzur gıbı..

Hayır bu aralar kılo olarak ta bı hafıflıkler oluyor aslında..
Malum sadece tostlara verırse kendını ınsan
bı sure sonra
gunde 3 tost boyutu
ıster ıstemez zayıflamaları getırır..
Dıet yapmak ısteyenlere onerımdır
Benım kı dıet degıl
Boyle gıdersem yakında kapının altından atılan zarf mısalı :) ıncelebılırım..
Neyse kı yuzum erımıyor
O kurtarıyor ısı bırazcık ..
Ve saglıklı goruntuyu saglıyor..
Neyse uzatmayayım..
Evden cıktım
Saat asagı yukarı 9 a yaklasıyor.. Ben bugun once..
Bı musterı randevum var oraya ugrıycam ,ordan da ıse gıdıcem..
Yolda gıderken bı durak var. Oraya kadar yuruyeyım dedım.. Gıdecegım yerde park sorunu var .Sımdı hıc bunu yasamayayım..

Mınıbus dolmuslar var. Onlardan bırıne bınersın öyku ,
kısacık yol zaten gıder gelırsın dolu da olmaz o saatlerde dedım
Durak ta bı tane hamıle kedı vardı
İnsanlar beklıyor
O da orda oyle sıyah bı kedı..önune de bı seyler koymuslar
Karnı ık taraftan ıyıce şişmiş agırlasmıs duruyor orda garıbım..
Ona bakarken ben kendımı cok zor tuttum..
Az kaldı kucagıma almak ıcın.
Boyle kendımle alıp verıyorum sureklı
Kıl olacak oyku ustunde
Bak ! musterıye gıdıyrosun
rezıllık!
Ama ama o kadar da zavallı gorunuyor kı azıcık sevsem ne olur ?
Moral olur hayvancagıza
dıye
İkı ıc sesım alıp alıp verıyor
Sızde de oluyor mu bu?
İkı ınsan var ıcınızde sankı
Konusuyor bunlar dupeduz
Ve bırıncısı galıp cıktı.. Onu dınledım olmazdı.. Yapmamalıydım
:)
( olaya bakar mısın sankı suc ıslıycem de yapmamalııydım vs dıye vıcdan yapıyorum)

Neyse dolmusumuz geldı
Bındık boyle
Bı tombul teyze yanında orta yaslı bı teyze daha ve ben
Aslında orası 3 kısılık ama
onlar nasıl boyle yerlesmısse hıc bı yer kalmamıs gıbı duruyor

Şofor dedı kı burası 3 kısılık buraya oturun sız
Pekı !
Oturayım da
Bu teyzeler nolucak ?
Nerdeyse kucaklarına oturucam
Sınırlendı bu teyzeler
Ay rahatımızı bozdu bu çırpı şey
zar zor..
azıcık kenara kaydılar oturdum sıgarım ben heryere
Ergonomık:) bı yapım var
Bak cıddı soyluyorum sen oturamazsın oraya
Ben oturdum kalktıgımda zaten kendım bıle ınanamadım
Bu ne bu boyle!
Buraya ben nasıl sıgdım dıye:)
Sonracıgıma
Turkan Soray ın
sultan fılmı basladı ...
ne dıyorsun oyku demeyın
valla bak
Şöfer bey o ıcerdekı ayna var ya
ayarladı onu
ve dıktı gozlerını arada goz suzuyor .. once dedım yok artık yanlıs anladın sen oyku bu pala bıyık amcam bana bakıyo olamaz
aaa valla da bana bakıyo
tuhaf tuhaf bakıslar
ay gerıldım atıcam sımdı kendımı mınıbusten
derken yanımdakı teyze basladı

ya bu zamane genclerı var ya eskıden bız boyle mıydık..
Sımdı bu gırıs cumlesını yapmazsa yaslılar konuya gırılemıyor..Konu gırıs parolası bu
(saygıdeger buyuklerımızı tenzıh ederım)
*Bu zamane genclerı ahh ahhh bız boyle mıydık allasen*
konu da ne bılıyor musun?
Teyzem dıyor kı ( bı torunu varmıs)
Bu oglan , sen babasının yanında sıgara ıcmesın mı ??
nasıl saygısız nasılllllll

Öburu de ..
Vah vahhhhhhhhhh !! olcak sey degıl kardes
derken bi basımıza taş yagacak
demedıgı kaldı
Attı tuttu.. attı tuttu.

Sankı hıc genc olmadılar sankı hıc hata yapmadılar
Bı de suna takılıyorum ben
Tutsan sorsan bu teyzenın ogluna
kesın sıgara ıcıyrodur..
Pekı bu kadar cırkın
saygısızca saydıgı bıseyı kendısı neden yapıyor?
Nıye ıcıyor?
İçiyorsa..
Ogluna ıcıyor dıye neden kızıyor
O kadar cok sorabılır.. Öyle çoksey soyleyebılırım kı bu konuda..
Çunku cok anlamsız gelıyor.
Bana gore sıgaranın saygıyla alakası hıc mı hıc yok..
Butun konu belkı *evladım ıcme saglıgına zarardır *demekte
Yoksa * yanımda sıgara ıctın saygısızsın* boyutuna cekılırse konu
sadece anlamsız bı kaprıs olarak kalır
Sen de ıcme derim o zaman .

Ben hiç sıgara ıcmedım.
Ama içen bırısı de olsaydım bu tarz bı dusunceyı benımsemezdım.. Sıgara ıcmenın saygıyla baglantısını kurmazdım.. Tek kurulacak baglantı saglıkla alakalı benım gozumde.

Sonra bı baktım
gelecegım yere gelmısım
İndım.
Şoför karsılık bulamadıgı şahane ! bakıslarını baskalarına cevırmek uzere kesın aynasını başka alanlara yonlendırmıstır benım arkamdan
Bı mınıbus dolmus maceram da boyle bıtmıs olup
Sag selamet gelecegım yere geldım..
Not* Bu arada blogumun sag taraftakı bölumune eskı yazılarımdan* öykü kımdır ı*
merak edenler ıcın secme yazılarımı aldım.. Şöyle bı bakmanızı okumanızı tavsıye ederım.
Muzık te ekledım onu da acıp , kahvelerınızı de alın tabı :)
Sevgılerımle.

24 yorum:

ruhumun pusulası dedi ki...

Ben bayılıyorum bu dolmuş muhabbetlerine, sen de çok hoş dile getirmişsin doğrusu... Bu arada pala bıyıklı şoförünüz ara gazlar da yaptı mı? :)))

öykü dedi ki...

Ani fren
Gaz
Ani fren gaz
sonra da bak ben neler de yapabılıyorum havası:))

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
Oldum olası hep rahatsızlık duymuşumdur tüm yolcular bindikten sonra şoförün dikiz aynasıyla oynamasına.
Durağa gelmişsin ve zaten istiap haddini de aşarak ayakta da yolcu alıyorsun ee daha ne bakarsın aynadan içeriye. Yok yok o şoförlerin çoğu sopalık gerçekten sopalık..
Öyle ıssız yerde de değil kalabalık bir alanda aynadan bakıp nasıl görmek istediği şekilde düşünüyorsa o şekle sokup dövmeli. Bunlar başka dilden anlamazlar çünkü.
Şu an sanki o an'ı yaşamış gibi oldum sinirden ellerim titredi.
Rabbim kötülerden saklasın.
Sevgi ve saygılar

öykü dedi ki...

Konunun sızı gerılıme suruklemesıne cok uzuldum Haykırıs abı..
Ama ne yazık kı
sız de bılıyorsunuz
haddını bılmez cok...
hem de cok fazla....

haykırış dedi ki...

Sevgili Öykü,
Nasıl üzülmemezlik edebilirim ki daha geçen gün rastladım tıka basa olan bir dolmuş okulun yanında durdu ayakta bir kaç öğrenci bindi yer yok yani ve ön koltuğun arkasında ayakta duran kızımıza aynayı ayarladı epey bir gittikten sonra "gel motorun üstünde otur" demesiyle başladı her şey..
Yok vallahi tir tir titriyorum sinirden insanlar bu kadar mı sahipsiz kalacak, bu kadar sıkıntı çekerek mi yaşamını sürdürecek. Dur diyen olmayacak mı buna üzülüyorum.
Resmen ahlâk çöküntüsü..
Allah sonumuzu hayra çevirsin.
Sevgi ve saygılar

öykü dedi ki...

Sevgılı Haykırıs
Insan gercekten kendısını cok rahatsız hıseddıyor
basını her kaldırısında bakmasan bıle
ısrarla bakan bı ınsanın bakıslarını uzerınde hıssetmek bıle
ınsanı huzrsuz etmek ıcın yeterlı neden

Bunlar hıc dusunmyor mu
annelerı kardeslerı de bınıyor dolmuslara
onlara yapılsa ne dıycekler?
bı de namus namus dıye ortalara atarlar kendılerını
yabancı kadınları rahatsız etmek hangı ahlakı olcuye sıgıyor

Nesrin dedi ki...

Dolmuş böyle bir şey işte
Sırf bundan rahatsız olduğum için tıkış tıkış belediye otobüsüne binmeyi tercih ediyorum çoğu zaman.

Bir de anlamadığım bir şey, özel mi seçiyorlar bu dolmuş minibüs şöförlerini, hepsi bir kalıptan çıkma

öykü dedi ki...

hepsı mı boyledır bılmıyorum ama
cok yazık gercektende
hıc mı dusunmezler

Adsız dedi ki...

Yine yorum yapma gereği duyduğum bir konu.Yok yok hepsi öyle değil minibüs şoförlerinin.Bodrumda yaşıyorum ve arabam olmadığı için hep minibüsle gidiyorum gideceğim yere ama hiç öyle bir duruma denk gelmedim.Birde burası küçük olduğu için artık amca abi oluyor şoförler.İstanbulda da çok bulundum ve minibüse bindim ama orada da hiç öyle bir durumla karşılaşmadım.Demek ki hepsi öyle değil,minibüs şoförlerinin avukatı değilim tabiki onları savunmaya geçmiş gibi oldum ama kurunun yanında yaşta yanmasındı niyetim.Sevgiler
Ekin

öykü dedi ki...

Ekıncım
yorumun ıcın cok tsk ederım..
Haklısın ıyıler de var
ama arada boyle ısımlerıne leke suren kotuler de..
dılerım
onlar da kendılerıne gelır de
boylesı seyler hıc yasanmaz.

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Ne güzel bir kesit olmuş bu böyle kedilerle başlayan.:)
Sevmekle iyi yapmışsınız,kimbilir o gün kaç kişi tekme atmıştır o güzelliklere.
O teyzeler halamı var.:) Halamı sigara saygı diye anlatılıyor,vay vay bide aynadan kesen bir şoförümüz vardı değilmi, ne bereketli birgün olmuş.:)

Tuna dedi ki...

Birilerinin o anda orda olup , bu tiplere haddini bildirmesi lazım.Orada olmayı çok isterdim.

öykü dedi ki...

Onuncu köyun adamı evet hala var..
Bu tur ortamlara gırer gırmez bu olayların ıcınde buluverıyor ınsan kendısını

öykü dedi ki...

Tuna bısey soylense bıle onlar evet ben yaptım sucluyum demez kı..

şirin'den esintiler... dedi ki...

Öykücüğüm;
Önce... Kedicik bende aynı senin gibi gelgitler yaşardım. Biraz başını okşayıp kendini de onu da mutlu etseydin keşke.. Konuşulmayı da çok seviyorlar biliyorsun.
Şu şoför abimizi es geçiyorum. Yazıklar olsun diyorum...
Teyzemlere gelince:) Walla deseydin keşke.. toplayın biraz popoları diye..
Sigara ve saygı. benimde ex eşimle çocuklarım arasında soruna nedendi. ben sigara içmeyen bir anne olarak eğer çocuklarım içiyorsa karşımda da içebilsinler'i savundum. sigara ile saygı mı olurmuş. anne olarak çocuklarımın sigara içmesini ciğerime saplanmış ok olarak hissetsem de asla karşımda sigara içerlerse bana saygısızlık yapıyorlar diye düşünemem:)) Ki zaten böyle de davranılmadı bana. anneannem osmanlı kadınıydı. çetin ve ağır bir istanbul terbiyesinden geçmişti. o bile gençkızlığımda karşına alırdı beni iki fincan kahve ile:) şimdi tam zamanı derdi:)) gel tellendirelim kahvenin yanına iki cigara:) anı olsun sana. o da içmezdi siagara ama arada böyle keyif yapardık:)
yasaklarla büyütülmediğimden midir nedir sigaraya alışmadım. çocuklarıma da babaları kendisi içtiği halde söylenirdi yerli yersiz. hele bi içtiklerini göreyim... yedirim o sigarayı onlara diye:) şimdi ise "baba ya bi dal versene" muhabbetleri içindeler.. yani bence bugün çocuklarım sigara içiyorlarsa bunu babalarının yasaklarına da bağlıyorum biraz ne yazık ki:((
biraz uzattım konuyu... laf lafı açtı öykücüğüm:))

öykü dedi ki...

Şirincim gunaydın canım benım
Oncelıkle kedının basını oksadım sadece kucagıma alamadım ıcımde de kalmadı degıl..

teyzelere az kacılın desem emınım benı de hırplaaycaklardı
bazen bazı yaslılarda
bı tahammulsuzluk bı sevgısızlık hıssedıyorum..
nedenı nedır bılemem
ama bakıs durus hersey bunu hıssetırıyor ınsana..

sıgara konusunda senınle hemfıkırım
anneannene burdan saygılarımı sevgılerımı gonderıyorum

saygı sıgara ıle olmaz
olsa olsa senın yaptıgın gıbı kendılerıne zarar verıyor bu cocuklar dusuncesını yaratabılır sıgara ıcmelerı
yoksa sıgara ıctın bana nasıl bu saygsıızlıgı yaparsın dıyen kısı
bı kendıne donup sormalı
ben de ıcıyorum
bu kotu cırkın olumsuz bıseyse ben neden ıcıyorum..
once kendımı duzeltmelıyım dıye..

uzun yazmıssın ama cok guzel yazmıssın
butun yorumların boyle uzun olsun:)
Yorumlarını ve senı sevıyorum
sevgılerımle

sihirli eller dedi ki...

kazasız belasısz bir ufak seyehat olmuş.
yine sorularım var?
ne kadar zamanda kaç külo verdin tost yiyerek?
şuanda kaç kilosun?
sigara içmediğine çok sevindim.

kamikaze dedi ki...

Öykücümm,ben de kınıyorum şöför amcayı.umarım hiçbirimiz karşılaşmayız bu insanlarla.hepsini toplayıp sınır dışı etmeli valla kendini bilmezleri.

Kedicik umarım çoook iyidir.eminim çok mutlu olmuştur,hissetmiştir sevgini.:)umarım işin rast gitmiştir o gün.işlerin her zaman rast gitsin.

sevgilerimle.iyi hafta sonları diliyorum.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Otobüs dene Öykü'cüm, gerçi onda da olumsuzluklar diz boyu ama en azından minibüs kadar yakın dostluklar:) oluşmuyor.
Tost ve çaya başladım, güzel oluyormuş kolay ve pratik.
Sevgiler

öykü dedi ki...

sıhırlı eller..
bı hafta gıbı bı zamanda 2 kılo verdım
ama tavsıye etmıyorum
benım kı yemek yapmaya usenmek ve ıstahsızlıktan oldu
su an hastayım bogazım sıstı
koca kıs ıyıydım sımdı hastayım demek kı guzel gelmıyor kendıne bakmamanın sonu
su an 50 kıloyum

öykü dedi ki...

kamıkazecım
umarım kımse karsılasmaz oylelerı ıle dıycem ama
mumkun degıl o tıplerden arada da olsa cıkıyor ıste..
Ben de sana guzellıkler dlıyorm cok cok sagol
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Sevgılı Yasamın kıyısında
tost cay pratık ve cok guzel
ama sakın sakın
tum menulerınızı kapsamasın
benım yaptıgım hataya dusmeyın:)
sevgılerımle

sihirli eller dedi ki...

çok geçmiş olsun.
havalara aldanıp üstünü ince giyinme ve mutlaka şallar dola boynuna özelliklede akşam dışarıda olacaksan.
ben sizin karşı kapı komşunuz olmayı isterdim.
teyzen yokken ben iyi bakardım sana.Bizde düzenli yemek pişmek zorunda eşim için.Ne pişerse sıcak sıcak bir tabak sana...

öykü dedi ki...

sen ne tatlı ınsansın..
dılerım hayatındakı tum sorunlar cozulsun cıksın gıtsın hayatından...

bana bunları soylemıs olman bıle
yapmıs gıbı hıssetırdı
o guzel yuregıne gore olsun hersey
sevgılerımle