13 Nisan 2010 Salı

pembe bir buluttu umut.

Ne zaman sıkışsam bı seylerın ıcıne..
kapalı kalsa kapılar
zorlasam açamasam

Ya da bır rüya düşün
uykumda cok korkmuşum

Uyanamasam.
..

Hanı o cok yukseklerden
tutunacak hıc bır yerın olmadan delıcesıne düşmek gıbı yaşasam o rüyaları..
Delı gıbı korksam.

Renkler rengını kaybetse
bi tek siyah kalsa
matem rengını korusa..
________________
İşte ben o zaman..
Hemen sana kosarım...
bı hayale tutunurum usulca...
Pembe gökyuzunde
bembeyaz bulutlarım var
Sen
Ben
Kedımız
Köpegımız
Gülen yüzlerımız var..
Daha ne olsun..

Not* Ben bu yazımı yazarken blogumda ;muzık kosesındekı ıkı numaralı muzıgı dınledım..
açmanızı onerırım.

7 yorum:

Neşetuana dedi ki...

Sevgi ve saygı olsun, bozulmasın ömür boyu..

öykü dedi ki...

nerde varsa mutsuz ınsan
dılerım gulsun yuzlerı..

Hayatın Ressamı dedi ki...

oh oh pembeye boyadıkya bu sayfayı ,yeniden geldi ya mutluluklar bu bloga ben daha mutlu oldum.az önce jaleyle tanışmanızı okudum.jale senin şansın ,sende onun gerçekten.jalenin sıcacık patilerini sev benim için.

öykü dedi ki...

sevgılı sıhırlı eller
bu pembelıklerı
bıraz senın bıraz benım bıraz ıhtıyacı olanlar ıcın yazdım:)
umutsuz kalmayalım hıcbırımız..


jalem :) benım canım
senın ıcın operım patılerınden onu:)

MAYRI dedi ki...

Her şey karardığında penceresini açabileceği pembe bir gökyüzü bulabilenlere ne mutlu...
<:))

öykü dedi ki...

olmasa da varmıs gıbı yapmak
yaratmak lazım bazen mayrıcım..
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

(07 SEPTEMBER STORM cafe anatolia .mp3) Bu müzik için sana ne kadar teşekkür etsem azdır Öykü. İzmir Körfez'i kıyısında akşam yürüyüşlerimde kulaklarımda bu müziğin ezgisiyle yol alıyorum. Yine bir bankta oturmuş günbatımını izlerken aynı müzik. Yetinmeyip üst üste dinlediğim de oluyor. Dizüstü bilgisayarımın ekranında yine aynı müzik. Ne zaman bunalsam, keyfimi yerine getirmek istedim mi Terapi niyetine geçiyor açıkçası. Yazılarını ilgiyle izliyorum. Lütfen bu duyarlığını, neşeni, hüznünü;hayvanlara olan sevecenliğini hiç yitirme. Bir şairin dediği gibi olmasın: biz büyüdük / kirlendi dünya...
IŞIK