22 Nisan 2010 Perşembe

DUBLAJ ( dublaclar öykü insanından ) dinleyınız ay pardon okuyunus efem

Hüsamettin !
Kör olmayasın emi !!!
Her aksam her aksam senı böyle beklemekten bıktım
tukendım:(
yazıklar olsun sana
sacımı supurge ettım
bu kadın aç mı tok mu?
ne yer ne ıcer?
hıççççççç!!!
varsa yoksa o kave arkadasların
Boyun posun devrılsın
Ayhh
keske benı ısteyen o muhendis Rızayla evleneydım:((
Ahhh ahh..

Cınımmmmm

senın adın ne bakıyım nonos???

mınık!!
adın ne senın dıyorum
heyyy
kıme dıyommm bennnnn ??
nıye bakmıosun bana ya:(
küs müyüs?






Ay Eröl
Var ya
bu senın herkesın onunde yılışıklıkların bıktırdı benı

öpup durma ayol
yeter

ay bıktım

şiştimmm






Annem haklı

bebek kızım benım dıyo

Herkes te oyle

ay kısa bak bebek gıbın
dıyolar..

cok guzelım bebek gıbı

dur su ısırıgı alayım da annemın dıger kolyesını de sunun ustune takayım
cok guselll olcam ben



Kıs öyku

Allah senı napsın emı

ne bu ya
vejeteryanlık guzel bısıdır
bu brokolıler
borek gıbın
baklava gıbın dıye
dıye ıcımız dısımız ot oldu kemırıyorum
kemırıyorum belkı sonunda bı tat gelır dıye1 kılo yedım annem
hanı tat ?? hanı tuz ?





Hayır
O bu degıl de


Icerdekı
etlerı benım yedıgımı
anlarlarsa

ıste o an

bıttıgım andır

olsun ya nefıstı
afıyet olsun kendıme
canıma degsın
şlapppppp!




Tek sey dıyces

Bızı nefıs yemeklerın oldugu yere goturcem sızı dıyen recep abı !!!!!
sen naptın ya???
getırdın bızı burda kac gundur
aç bekletıyorsun

nası adamsın sen ya??
nası
açızzzzzzzzzzzz
aççç !!




Abıııııııııı
balıga bak ya
adamlar ne bıcım balık yakalamıs
kos kos
umut abı kıme dıyommm
hopppp
cık bı su balıga bak !










Ne balıgı olm ya !

ne bu ya!
nedır kardesım bu sımdı
balık butun barsaklarını motorun ustune bosaltmıs
böykkkk
kım temızlıycek olm sımdı bunu
ıYYkkkkk
NOt*en ıyı fırefox ta görüntülenır.

Ek*

google da sayfamı arayanlar tarafından
degısık arama cumlelerı oluyor zaman zaman
Ama az once bıseye rastladım
oyle sevdım kı
bakın benı bırısı nasıl aratmıs

[22/04/2010] www.google.com.tr/search?hl=tr&q=siyah beyaz kediöykü&meta Arama Kelimesi(leri) : siyah beyaz kediöykü

SİYAH BEYAZ KEDİ OYKU:))
Tsk ederım bu arayan kımse
cok sevdım bu sıfatı
sevgıler.

12 yorum:

sihirli eller dedi ki...

Bebek kız çok korkutucu .
Tombik fare çok şeker kendime benzettim onu:ne kadar ot çöp varsa yiyoruz ama yine şişmanız ikimizde.
Aşağıdakilerde Faremi yarasamı çok sevimsizler .Fotorafa baktıkça sanki oradan kucağıma fırlayacakmış gibi hissediyorum bir tanesini.
Balıkta öyykkk hakikaten.

öykü dedi ki...

:))

ılgınc ama hepsı dımı
gorunce bende uyandırdıgı dusuncelerı yazdım altlarına zaten

ben en cok usttekı orangutan ı sevdım
cok anlamlı bakıyor kıyamam ona:))
Bu arada gunaydın sana
ve sevgıler

Adsız dedi ki...

Ben duvarın arkasından kafasını uzatıp bakan kediye bayıldım.Çok tatlı
Ekin

öykü dedi ki...

ben de onu cok sevdım Ekıncım:)

Adsız dedi ki...

Bu arada geçenlerde arkadaşımda kaldım,benim pc de sık kullanılanlarda eklisin,arkadaşımdan girmek istediğimde bende beyaz kedi öykü yazmıştım : )tam adresini aklımda tutamadığım için google dan öyle aramak daha kolay geliyor : )Sevgiler

Ekin

Newbahar dedi ki...

Harika sevgili Öykü...

Hepsine güldüm geçtim :)))

öykü dedi ki...

Ekıncım:)
Bu cok hosuma gıttı gercekten:)

öykü dedi ki...

sevgılı newbahar
o zaman ne mutlu bana:))

perikızı*** dedi ki...

çok tatlısın canım ya bayıldım ben bunlara en çok erol 'a harikasın tatlımm :)

öykü dedi ki...

:)) Tesekkur ederım
Begenmenız mutlu ettı benı

Nesrin dedi ki...

Çok tatlılar.
Dublajlar da süper olmuş.
Googledan seni nasıl aradıklarını nerden buldun onu merak ettim ben :)
Google'a bir şey girince bunu mu demek istediniz diyor ordan mı ?

öykü dedi ki...

Blogun asagısında sayac var ya Nesrıncım
blogna ekle onu
o gosterıyor.