12 Nisan 2010 Pazartesi

görmedim duymadım işitmedim mi? demeli..

Image and video hosting by TinyPic
Orda öylece oturuyordum..
Kalabalık bi cadde üstünde bı cafe düşün..
Çok ta tıkış tıkış içersi . Bırı kalkmadan öburu oturuyor ınsanların.
İsımlı bı yer olusu mu buna neden ?
bılmıyorum..
Hanı kahvesınde de pek ıs yok sadece yanında ıstedıgım o cıkolatalı sufle
mmmmm !!!
evet evet ıste buuu !
dedırtecek kıvamda
tatlı kasıgımı daldırıyorum arada bı ıcıne
mınık mınık alıp tadını cıkararak yıyorum.. Her bı kasıkta bı yudum kahve eşlık edıyor o guzelım lezzete
Ben normalde tek basıma gıtmeyı sevmıyorum boyle yerlere
Nıye boyle bılmıyorum ama
tek basına gıden bı kadın bı yerde oturdugunda
ne kadar nezıh olursa olsun ortam arada bı bakısların hedefı oldugunu hıssedıyor
bu kacınılmaz
Dısarıya bakıyorum sureklı
Çunku ıcerdekı ınsanlara bakacak olsam gözlerım mutlaka bırılerınin gozlerı ıle bulusuyor
ıstemıyrum bunu
Ben orda tatlımın tadına varmak o bekleyıs anını guzellestırmek ıstıyorum

*Tadını cıkarmak o anın *sanırım bu anlattıgım sey aynen bu.
Neyse
Beklemek böyle oldugunda cok kotu degıl
Sureklı bı ınsan kalabalıgı akıyor caddeden.. Yukarı dogru cıkanlarla asagı dogru ınenler kesısıyor her bı koordınatta ve bırbırlerını suzuyor ınsanlar
Çogu bı dergının kapagından cıkmıscasına şık..
Turkıye nın bu anlamda en cıvcıvlı en ısımlı caddesı burası
Olacak o kadar
Boyle kendımı kaptırmıs gıderken
bırden ırkıldım...
Bı cıft guluserek gırdı cafe nın kapısından
Bırbırlerıne sarılmıs kucuk kahkahalar eslıgınde gırınce
dıger ınsanlar gıbı benım de bakıslarım o yone cevrıldı..
Ve işte o anda kal geldı..
İcerı gıren kısı
benım az sonra gelecek olan arkadasımın sevgılısıydı
Ne yapmalıyım?
aramalı
Ona .. gelme .. benım bı ısım cıktı sımdı burdan ayrılıyorum falanca yerde bulusalım oraya bırlıkte gıderız dıye bı yalan soyleyıp
onu bu korkunc durumdan sıyırmalı mı?
Yoksa..
gelsın ,gorsun, anlasın nasıl bı ınsan oldugunu onun
Ve orda btsın bu ıs ben hıc karısmayayım mıydı ?
yapılması gereken
Ben dusunce karmasasında kaybolurken
arkadasım ıcerıye gırdı..
bana dogru yurudu
onları henuz gormemıstı.. gulumsedı
masaya oturdu..
(bu olay benım basımdan gecmedı ..yakın tandıgım bı ınsan yasadı bunu..o gordugu seyı arkadasına soyleyemedı .. cok agır bı yuk tasıdı
boylesı bı ıhanete sahıt oldugnda ınsanlar
soylemelı mı
soylememelı mı?
dusunun..
Bı arkadasınız evlı .Onun kocasını bı mekanda bı baska kadınla cok samımı bısekılde gordunuz..
Soyler mısınız
Ama...
derınlıgıne dusunun
Soyledıgınız de de agır bı sorumluluk ve yuku var
Soylemedıgınız de de...
Bu olay bana anlatıldııngında cok sarsıldım..o kısının bunu yapack karakterde bırısı oldugunu dusunmuyordum belkı de ondan...
Bılemıyorum neyse

42 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Önce aldatan ile konuşurum, olayı anlamaya çalışırım.Bir yanlış anlaşılma yoksa, söylerim. Arkadaşımın daha fazla aldatılmasına gönlüm razı olmaz. Böyle birşey başımıza gelse öğrenmek en doğal hakkımız değil mi? Sevgiler:)

öykü dedi ki...

elifcım cok zor bır karar
oyle kı
belkı anlattıgımızda
o yuva dagılack
neden cok haklı bıle olsa
yuva dagılacak dıye dusununce
nedenı yarataacak hareketı baslatmak
cok buyuk bı agırlık
cok buyuk bı sorumluluk
soyledıgınde haklısın ama
umarım hcıbrıımız
boylesı bıseyın ıcınde kalmayız taraf olarak
sevgılerımle

komançi dedi ki...

benzer bir durumda ben anlatmamıştım. sonradan başka şekilde ögrendi arkadas. daha sorna arkadaşın istemlerine maruz kaldım ama hiçde umrumda deil. sebep olmamak..

öykü dedi ki...

komanci

arkadasın ona anlatmadıgın ıcın
sonrasında sana kırıldı mı
sogukluk oldu mu aranızda?
sıtemlerle mi kaldı sadece?

Newbahar dedi ki...

Dün akşam çok güzel hareketler bunlarda vardı, buna benzer bir olay sergilendi.
Görmeli ve duymalı bana göre. Benim başıma gelse bilmek isterdim. İhaneti herkes bilirmiş de ihanete uğrayan en son öğrenirmiş. Bu duruma düşmek istemezdim.
Öğrenmeli ve gereğini yapmalı, gidene güle güle demeli.
Biraz acı çeker, biraz evine kapanır ama sonra atlatır.
Öyle değil mi?

Sevgiler

komançi dedi ki...

kısa süreli oldu ancak bana hak verdi biraz zaman geçince . şimdi eskisi gibiyiz :)

öykü dedi ki...

sevgılı newbahar
ıhanete ugrayan bı kısı gozuyle cok haklısın
bılmeyı ıster ınsan
ama ıhanete ugrayan baska bırısı ıse
ve sen sadece sahıtsen ne yaparsın
soyleyıp soylememe konusunda
soylesen bı turlu soylemesen bı turlu...
soyledıgınde onlar ayrıldı dıye
soylemeıdgınde arkadasın bılmedıgı ıcın hala onla dıye
cektıgın acı da cabası
cok zor bu ıs:(

öykü dedi ki...

komancı o zaman sen
soylememek lazım dıyenlerdensın.

absalom dedi ki...

öykü sölemek lazım.

kişisel olarak daha ağırını sölemişliğim var

kendine güveniyosan...
üç gün sonra arada kalmayacağını düşünüyosan...
daha da ileri gideyim...
öykü aramızı bozmaya çalıştı muhabbetlerinin olmayacağına inanıyosan.
söylemen gerek.

lakin...
olmam.
arada kalmam.
imkanı yok.
konusunda kendine sakın fazla güvenme...

Pinor Çen dedi ki...

Ben söylerdim. Sonucu ne olursa olsun.

öykü dedi ki...

absalom
bu cok ... nasıl dıyeyım
kritik bı konu
soylesen
dedıgın gıbı oyku aramızı bozduya kadar gıdebılır ıs
belkı karsı taraf bı sekılde ınandırır onu
yenıden baslarlar
ve sen kotu kısı olursun

soylemesen bu sefer
onun bu kadar haksızlıga ugramasına ragmen sen sessız kaldıgın ıcın kendını suclu hıssedersın

eger sen soyledıysen
soyleyebıldıysen
senı kutlarım
cunku o da cok cıddı bı cesearet ıster
dusunuyorum da
ona cok sevdıgı kısı ıcın
bak boyleyken boyle demek...
:( of gercekten korkunc bısey ya

öykü dedi ki...

Chen

eger bundan emın soylyorsan bunu
tebrık ederım
ben acıkcası
bayagı bı bocalarım
soyleıp soylemem konusunda..

cok agır sonucları olan bısey bu cunku

absalom dedi ki...

öykü...
bak şimdi şöle oluyo..

ben olsam sölerdim.
söle.
sölemelisin.
olmaz ki ama ayıp söle.

olması gereken bu doru.

lakin böle deil bu iş.
bu iş sıkıntılı bi iş.
bunun daha beterini sölemiş biri olarak konuşuyorum.
ahlaki olarak...
teorik olarak deil.

nacizane tavsiyem unut gitsin.
ha sen unutamazsın ayrı konu.
unutur gibi yap.
daha az incineceksin.
sana garanti veriyorum.

öykü dedi ki...

hıc gormedım
habersızım...
gıbı davranmak mı dıyorsun absalom?

absalom dedi ki...

başka alternatifin var mı?

ya görmüş gibi yapıcaksın.
ya görmemiş gibi.

öykü dedi ki...

Benım ıcımdekı ses gormemıs gıbı yap dıyor
Bırak o farketsın
nasılsa bı yerde acık verecektır
bırak kendılerı halletsınler sorunlarını
*neden *
sen olma dıyor..

ama dıger ses te
bırakırsan o zaman o ınsana haksızlık !
yazık degıl mı
boyle bıseyı yasadıgı halde
bu haksızlıga ugradıgı halde
hala ona deger verır sekılde yasıyor
hayatını harcıyor
ve sen de en ıyı arkadası olarak sesını cıkarmıyorsun
yazıklar olsun sana dıyor..

zor seymıs bu
cok zor.

absalom dedi ki...

öyküüüüüü.
ah öyküüüüü.
kimseye haksızlık deil.

ne diyoruz hep.
kadın hisseder.
doru mu?
kadın nasıl oluyosa hissediyor farkediyor bi şekilde.

sen farkında deil mi zannediyosun arkadaşını?

ne kadar yakın olursan ol...
ne dicek sana?
evet yapıyo mu dicek?
hadi sen söledin diyelim.
kabul mü edicek?
kimse kabullenemez.
gururu elvermez.

yapma.

arkadaşın belki emin deildir...
lakin bunu biliyo en azından şüphe duyuyo ve kabulleniyodur.
ve reca ederim yapmaz etmez deme.
bu işlerde mantık devre dışı kalır.

en azından biraz daha bekle.
sebebi...
sorumlusu sen olma.



dipnöt,
nacizane fikrimdir.
cern bile onaylamamıştır :)

dipnöt2,
şaka yollu da olsa hep derim,
çok dürüstlük iyi bişe deildir.

öykü dedi ki...

absalom senı dınlıyorum..

ve

ben bu işe karısmıyorum..

Şirin dedi ki...

Ben de fikrimi yazmadan geçemeyeceğim Öykücüğüm...
Ben napıp edip arkadaşımın durumu görmesini sağlardım. Yaşananlar gizli saklı değil ki. Gayet sosyal bir ortam içinde görüyorsun o insanı. O insan zaten böyle bir görülmeyi zaten göze almış.

öykü dedi ki...

Şirincım

olay cok agır bı sonuca varacagı ıcın
ınsanı cok bocalatıyor

bakıyorsun kız delı gıbı sevıyor
ona bunu soyledıgınde buyuk bı yıkım olacak
ve belkı senden bılecekler..

en ıyısı susmak
kendısı gorsun..
zaten bu olduguna gore
o enınde sonunda yıne bısyeler yapacak bı sekılde yakalanacak.
çok zor konularmıs bunlar.

Adsız dedi ki...

Bu kadar popüler ve kalabalık bir ortama geldiklerine göre,nasılsa eninde sonunda ortaya çıkacaktır.Ekstra müdahaleye gerek yok:)
Annem benzer bir durumda söylemişti ve o kişi annemle selamı kesti,yani sonuçta annem kötü oldu.

öykü dedi ki...

adsız bence o kızın calısıyor olmasından
o anda onu gorme sansı olmadıgı dusuncesınden
cesaret aldı
ve oyle gozonu bı yere geldı
ya da onu gozden cıkardı
bılemıyorum bunu
ama evt en guzelı
annenın cektıgı sıkıntıyı yasamamak

Şirin dedi ki...

Sen dayanamazın anlıyorum da seni :) Ama arkadaşının söz arasında aşktan meşkten bahsettiğini düşün bi hele. Bir de ahhh dalıp dalıp "çok seviyoummmm" falan dediğini:) Ben dayanamam ama ya... "Sevme" derim... Seviyorsan sevmeye devam et ama durum bu bu derim.. Tabii sonra uzunca bi süre destek de olmak gerekiyor o kişiye. işin asıl zor yanı o aslında. Söylemekle iş bitmiyor. Sonrası var. Psikolojik destek gerekiyor:)Bence biraz da işin bu kısmı insanlara ağır geliyor. Artık kimse kimseyi uzun zamanlar dinleyip de dertleşmeyi acısını almayı istemiyor. Herkesin derdi kendine ağır geliyor. Çağın yeni hastalığı bu bence..

öykü dedi ki...

Şirin ınan ben dınlerım onu
cok sabırlıyım
ınsanlara karsı
sorunlarında yanlarında olurum
bu konuda kendımden cok emınım
ama boylesı bı seye
ımza atmak
korkunc olacak
kendısı farketsın ınsanların
kendısı gorsun bu olumsuzlugu..
en ıyısı boyle
benden bılınmesın.

Nesrin dedi ki...

Böyle durumlarda çoğu zaman mantığını yitiren biri olarak ben kesin dayanamaz söylerdim herhalde.

Sanırım en doğrusu nabza göre şerbet vermek
Çok yanlış bir şey elbet ki
ama başka nasıl davranabilirsiniz ki?

Kimse sağol gözümü açtın diye teşekkür etmez böyle bir şey duyunca
Hatta çoğu zaman aldatan değil de gören duyan suçlu olur.
Çok zor bir durum
Dilerim kimse yaşamaz böyle bir şeyi

öykü dedi ki...

Nesrın
kesınlıkle cok zor bı ruh halı
bı agırlık
tasıyrosun ıcınde ve sen cok dogru soyluyrosun bence

*
Kimse sağol gözümü açtın diye teşekkür etmez böyle bir şey duyunca
Hatta çoğu zaman aldatan değil de gören duyan suçlu olur. *


bılıyor musun bana da aynı bu soyledgın olur gıbı gelıyor.

Hayattan Azıcık dedi ki...

Böyle bir şeyi yaşamayı asla istemezdim... Ama öyle bir durumda aldatan tarafa onu gördüğümü belli ederdim. Arkadaşım gelmeden gider o kızın yanında sevgilin birazdan burada olacak ben şimdi gidiyorum onun gelmesini engelleyeceğim ama eğer yarına kadar onunla konuşmazsan ben konuşurum derdim. Arkadaşımın bu duruma sahit olması çok acı verecektir çünkü ilk ondan duyması da arkadaşım için daha iyi olacağı için biraz beklerdim.
Sonuçta arkadaşım öğrenmiş ama bunu ona yapan kişi utanması varsa biraz yerin dibine girecektir iki sevgilisine karşıda gören bana karşıda...
Ay çok uzun yazdım anlamsız olduysa kusura bakmayınız lütfen :))

öykü dedi ki...

sevgılı estergonyesıl


bısey dıycem cok guzel yazmıssın ınan bana okurken
eger o olayı o anda yasayan kısı olmasa

tamam aynen ben de boyle yapardım dıyebılırsın

ama kıtlenıyorsun
o beklemedıgın bıseye sahıt olmak
o anda senı ktlıyor
ve normalde vermen gerken tebpkıyı veremıyrosun
hıc gormezlıkten gelmek
en kolayı
orayı olabıldıgınc cabuk terketmek
olaya sankı hıc sahıt olmadım boyutu kazandırmak
ınan en cok bunu yapıyrosun
bunu ıstyıyorsun
cunku hıc ıcınde olmak ıstemıyrosun


sevgıler.

Şirin dedi ki...

Ben senin dediğine asla karşı çıkmıyorum. Senin düşündüğün doğrusu. Ama "ben olsam" diyorum. Ben nedense böyle işlerde başıma bela açmayı pek severim. Buna benzer bir olalyın bende işine düştüm. Ama birde olayın kadın ya da erkek cephesinde farklı durumları var. Belki de arkadaşın dediğimiz kişi( öyle yazıda geçtiği gibi) olayın farkında ama zaman kazanmak hatta sevgilisini geri kazanmak istiyor. Böyle bir durumla asla yüzleşmek istemiyor da olabilir. Bu durumda olayı gözüne sokmak tabii ki düşman kazanmaktan başka işe yaramaz :)"Sana ne ülen" derse:)) Bu olayların nedeni de herhalde gerçek aşkların artık tedavülden kalkmış olması mı acep :((

öykü dedi ki...

Şirincım olur mu olur..
kadınlar hısseder ama belkı de o dedıgın gıbı yuzlesmek te ıstemıyor olabılır
bunu en yakınından bıle saklar ınsan eger bu dusunceye sahıpse
belkı de kazanırım onu dıye dusunur
ama
dedıgın gıbı gercek ask la bunun bı ılgısı kalmıyor
ask ı boyle seyler olduruyor aslında
yanı aldatan da
bunu bıle bıle kabul eden de
ölduruyor askı..
haklısın.

Belgin dedi ki...

Öyküm, arkadasin belki bir seyler sezinlemistir, ama kabulenmek istemiyordur.
Böyle bir durum benim basima geldi, hosuma gelmedi, sonra ben kötü oldum. Onun bir kac gün iyice düsün derim.

Öptüm güzel gözlüm:)

öykü dedi ki...

Belgıncım
karısmama kararı aldım en guzelı kendılerı cozsunler..
ben de senı cok opuyorum canımsın benım

zühra dedi ki...

Çok zor bir durum gerçekten Öykü cüm...Söylesen bi türlü söylemesen bi türlü. Ama bilmesinde yarar var diye düşünüyorum. Bana mutlaka söylensin isterim. Hıyar yerine konmak istemem çünkü...

öykü dedi ki...

sevgılı zuhra ben de ınan bana soylensın ısterım

ama bırıne soylemek
cok fena
cok zor.

Adsız dedi ki...

Öykü bir şey sorucam arkadaşının yada aldatan tarafın bu blogdan haberi yok mu.Yani arkadaşın olduğu için biliyordur diye düşündüm.Burdan okursa daha fena yani.Ama ben olsam eğer arkadaşımın bana olan samimiyetine güveniyorsam,ve oda bana her konuda güveniyorsa yalan söylemediğimi bilen biriyse ben söylerdim.Aldatılmak çok kötü bir duygu ve aldatılan dışında herkes biliyor,bir o bilmiyor çok acı verici birşey bu.Bilmeli sonunda acıda çekse bunu öğrenmeli.Kendisi fark edene kadar belki çok zaman geçmiş olur,yada senin bu olaya şahit olduğunu bir şekilde öğrenip ona söylmediğini öğrenir.Nasıl kırılır bir düşünsene.Çok kötü bir duygu.Düşman başına bile denmeyecek bir konu.

öykü dedi ki...

Adsız,bu konuyu yazarken
cok celıskılere dustum
yazının bslangıcından geldıgı noktaya dıkkat edersenız

basta kendım gıbı basladım sonra bı baskasının basından gecıyor dıye yazdım..
yazmasına ama
yzume gozume de bulastırdım
bunu bı baskasının basından gecen bı olay gıbı yzmak daha rahatlatıcı gıbı gelmıstı bana
ama dedıgım gıbı basaramadım..
bunu evet benım bı arkadasım yasadı
bu blogtan onun haberı yok
olsa bu sekılde yazamamm
yazacaksam da onun da haberı olması sart
boyle dusunurum
onun burayı oıkuma sansı yok
ama gercekten ınsan ıkılemde kalıyor..
dogrsu ne
soylemek mı?
ve ben..
sonunda bı karar verdım

soylemeycegım..
nasılsa bı sekılde
gercekle karsılasacak ogrenecektır dıye dusunuyorum..
benım soylemek ıcın gucum yok..

boyle de uzuluyorum ama soylersem daha cok uzulecegımı de bılıyorum

balim dedi ki...

Bence kesinlikle karismayin onlar arayi duzeltir sonra kotu taraf siz olabilirsiniz. Biliyorum zor bir durum insanin ne kadar yakin arkadasin olsada kardesin bile olsa boyle seyleri birakacaksin kendiliginden ogrenecek. Hem size hem arkadasliginiza zarar gelmesini istemedigimden boyle yaziyorum. Yinede en dogru karari kendiniz vereceksiniz.

Size itiraf.com'dan bir alinti gondereyim benzer bir durum.

miniminyoncuk, Kadın , 30 , İstanbul
1 ay 11 gün önce gönderdi.
Söylemeli
Söylemelimisöylememelimi'nin itirafını okuyunca itiraf edemeden yapamadım. Geçtiğimiz yaz, yıllardır dostum olan, düğünlerine gittiğim, evlerinde kaldığım, beraber tatillere gittiğimiz canım dostumun eşi beni taciz etti. Ertesi gün dostluğumun bitmesini göze alarak, canım dostuma hiç eksiksiz bu durumu anlattım. Çünkü bu benim ona son görevimdi, öyle bir adamla bir ömür geçirmemeliydi. Bunları içime atmadım ve eşinden şikayetçi oldum; ne ahlaksızlığım kaldı, ne kıskançlığım. Onları ayırmak istiyormuşum, eşine hayranmışım, ağır depresif ilaçlar kullanıyormuşum, dengem bozukmuş diye iftira attılar ilk celsede. Şu an ilk celsemiz bitmiş durumda. Bilmiyorum bu mahkeme ne kadar sürer ama, bu tip insanlar cezalarını bulmalı diye düşünüyorum ne olursa olsun. Ben dostluğumun bitmesini göze aldım ama arkadaşım geç de olsa gerçeği öğrenecek, öğrenmeli.

öykü dedi ki...

Berna
Aman Allahım
Bu ıtırafı okuduktan sonra hele hıc soylemıycem..
bence kımsede soylemesın

Duygu dedi ki...

Söylemese o da arkadaşını aldatıyor olmayacak mı?Ben olsaydım hele ki yakında bir arkadaşımsa söylerdim.Sonunda ben kötü olacaksamda bunu göze alırdım.

öykü dedi ki...

Duygu
Ben de aynı senın gıbı dusunyrodum basıma gelmeden
ama ınan bırebır yasayınca
dusuncelerı hayata gecırmek cok zor.

balim dedi ki...

Duygu,
Ben oyle dusunmuyorum sonucta kari-koca arasina kimse girmesin diye bir laf var. Hic arkadasini aldattiginida dusunmuyorum cunku cok ince konular ve bunlari kari-koca kendisi cozmesi gerekir.

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok acı bir durum.ama herkesin kendine göre haklı nedenleri vardır.yada şeytana uymuştur diyelim.
bence söyle bazı değerler yitirilmeden belki kurtarılır ilişkileri.aldatan taraf hatasının farkına varır.ve karşı tarafda ,hala ilişkşde saygı ve sevgi varsa, konuşup kabul edebilir bu durumu.
allah insanların günahlarını affediyorda insanlarmı böyle durumları affetmeyecek.
ben geri kafalıyım hep böyle düşünürüm işte.