7 Nisan 2010 Çarşamba

soğuk

İlk kırılan ben degıldım bılıyorum..
Ilk guzel sözlere aldanan..
Ilk *cok sevıyorum* dıye kendını ateslere atan

BEN DEGILDIM..
Çoktuk bız
Çok fazlaydı sayımız..
Söylenen guzel sozler
Sevgıyle baktıgına ınanılan gozlerdi bızı bu yola sokan
Ben cok kolay aşık olan bır ınsan degılımdır..
Çok kolay bırakamam kendımı bıseylerın ıcıne
ama bıraktıgımda da
o çokkk cok uzun surer..
Hanı derler ya
Sevdım mı adam gıbı severım dıye..
Sevdıgımde gercektır o sevgım...
Bugun bırıne
yarın öburune soylemem özel sözlerımı
*Bıtaneler*havalarda ucusmaz
*Hayatımın anlamı * olamaz ayda bır degıstırılen sevgılıler..
Ben sevdıgımde tam severım..
Sevmıssem degerdır dıye dusunurum..
Sevdıysem bu kalbı ona verdıysem degerdir..
Ve yuceltırım onu.
Anlamlar eklerım varolan anlamların ustune..
Onun kusurlarını gormezden gelırım..Gorsem bıle ustunu orterım.. Boyle yaptıysa mutlak bı nedenı vardır dıye..
Her yaptıgına iyi nedenler yakıştırırım...
Oysa bılemem
Dunya boyle degıl.. Sevgı benım anladıgım anlamda degıl...

An gelır ..
Aranızda bı tatsızlık yasanır.. Sana kırılır ..
O kırgınlıklar esnasında sen sabırla sadakatle beklerken
O baska yerlerde tesellı arar...
Sonra gerı geldıgınde sana der ki ;
Ama bız ayrıydık ve ben cok mutsuzdum..
Oldu...
Yapabılırım baskaları ıle sandım
Affet!
Sensız olmuyor

Sen aptalsındır ya
Boş kafalı, safsındır ya..
Mantıgın *asla* derken duyguların *olsun* der..
Ayrılmıstık bız..
Ayrıydık .
Onun bı hayatı ,benım bı hayatım vardı..

Ben sadece durdum orda .
Ayrıldıgımda zaman durdu.. Dondurdum zamanı
O ıse denemıs baska kollarda yakalayabılır mıyım dıye mutlulugu
Ve olmamıs senı ozlemıs senı sevıyor ışte..
Yapma affet der o salak ses sana
Affedersın.
Affedersın de..
Dogru mu?
Hanı o tablo gıbı tek tek fırcanın dokunusuyla anlam kazandırdıgın renk verdıgın eser bu mu?
Olmaz bılıyor musun sonra hıc bısey eskısı gıbı
Sen
0, sana baktıgında dokundugunda anlarsın bunu.
Hıcbısey eskısı gıbı olmaz ..olamaycak..
Ve ıcındekı asi kız cıkar ortaya
O kız sınırları cızer .. Sana oyle bı zarar vermıstır kı yasadıkların..
O cızılen sınırların dısına ıtersın onu
Asi ve soguksundur artık...
Tanıyamıyorum senı der Ben hala senı sevıyorum. Nasıl bana bunu yaparsın ?
der
Suclu sensın ya
sen yaptın bıseyler...
Susarsın.. kapı acık
çık dıye beklersın..
Sen zaten kotu anlamdakı hıcbısey konusmayı beceremezsın.. Cok sey bırıkır soylenecek..
Kırıklıklar ,acılar , yapılan haksızlıklar adına
Ama susarsın
Senın gozunde yasanmıs * Ask* bıtmıs bıle olsa degerlıdır.. Kotu sozlerle, kırıcılıklarla kırletılmemlı..
Saygın kalmalı
Söylersin ona usulca
Lutfen gıt.. Artık hayatımda yoksun..
Dırenır...
Ama nafıle. Senın asi yuzunu ılk kez gormustur..
O kapı bı kez acılmıstır ona cıkması ıcın
Ve bı daha ona acılmamak uzere..

20 yorum:

absalom dedi ki...

günaydınnnn :)


ben ona gitarın kopan teli diyorum öykü.
ne yaparsan yap asla aynı tınıyı vermez bi daha.
yeni tel almak lazım :))

şahane bi çarşamba olsun o zamanda :)

öykü dedi ki...

Günaydın Absalom

Ben gıtarın telı kopunca tum gıtarı attım çöpe sanırım:))

Gıtarı gormek bıle ıstemıyorum

Bence de cok guzel bı carsamba olsun:))

sufi dedi ki...

Affetmek yine de güzeldir Öyküm. Belki hatalarını anladığından sana ezeli ebedi râm olacak bir sevgili olacaktı kendisi!
En güzel günler senin olsun sevgilerimle.

öykü dedi ki...

Sufıcım affetmek gercekten guzel
Ama bu konuda artık olanaksız bu

Benden de yurek dolusu sevgıler.

absalom dedi ki...

hahahaa gitarı çöpe mi attın :)))
ımm vur deyince öldürmek böle bişi galiba :)

olsun be öykü...
gitar olmaz keman olur.
viyolonsel olur.
çello olur.

hepsi telli çalgı nasılsa.

:))

Şirin dedi ki...

Senin yaşadığın aşk Öykücüğüm. Sen aşkın gereği ne ise onu yaşıyorsun. Ama karşındaki bu aşka layık değil. Aşk layık olanda kalmalı ve günü gelince layığınla paylaşılmalı. Gereği ne ise onu yapmışsın. Davranışların için asla pişmanlık duyma. Affetmen gerekiyordu eğer aşıksan. Ve sen affetmişsin. Ama sinmiyor insanın içine işte. Bi süre sonra yaşarken anlıyorsun ki karşıdakine değmiyor. Öyle bir gelmeliydi ki sana geri öyle bir yani!!! Yok yok beceremiyorlar. İnan bugün gösterikmese kapı eninde sonunda gösteriliyor. Otuz sene sonra kırk sene sonra sonuç yine aynı olacaktı. Sana senin ona olabilidiğin kadar aşık olmayı beceremeyene vermeyeceksin aşkı. Aslında böyle konularda asla ahkam kesmek istemiyorum ama Öykücüğüm. Ama inan hissettiklerim bunlar. Sen bu kadar aşkı anlaşmışken biliyorum ki önüne gerçekten hak eden çıkacak. Neden çakmalarla zaman geçirsin di mi:)
Senin yazını okumadan da önce bu sabahın müziği olarak kendime bambaşka biri'ni seçmiştim. Bi Ajda'dan bi Işın Karaca'dan dinledim durdum kaç saatttir deliler gibi. İnan bu saatlerde hele böyle gri havalarda harika geliyor :) Sende dinle öneririrm. Yalnızca dinlemekle kalma. Biraz da hareket! Mekan uygunsa tabi :))

Belgin dedi ki...

Kirilmis, sökülmüs bir seyleri ne kadar tamir edersen et, dikilen, yapistirilan yeri belli oluyor. Onun icin hicbir sey artik eskisi gibi olamaz. Ama sunu da unutmamak lazim, tamir edilen yer, diger yerlerden daha da saglam olabiliyor (bu iliskiler icin gecerli mi, bilemedim).
Cokca öpüyorum Öyküm seni:)

Adsız dedi ki...

Çok şeyler affettik,çok şeyler gözardı edilir,affedilir.Sana bağırır,hakaret eder,falan filan,aslında en büyük hata o an affetmektir.Çünkü her ne yaparsa yapsın karşısında çok güçlü,çok büyük bir sevgi var bilir,ve affeder nasılsa der iç sesi ona.Yine de küçük şeyleri affetmekten yanayım her tartışmada çekip gidilmez sevgi sabır ister emek ister.Ama sevgin küçük düşürüyorsa seni kendi gözünde kapıyı açmalısın işte ozaman.Çok doğru yapmışsın,kızınca ayrıldık çek git,hevesin geçince dayanamıyorum seni seviyorum de dön.Tabi bekleyen oyuncağın ya senin,istediğinde at,istediğinde tut.Ayy sinirlendim ya.Çok doğru yapmışsın Öykücüm.Bu karar acı çektirsede,öbür türlüde dediğin gibi hiç birşey esksi kadar güzel, temiz saf olamayacaktı.Ve inan buda çok üzüyor insanı...
Ekin

Adsız dedi ki...

Öykü
sevmeyi, sevilmeyi, değer verildiği için değer vermeyi bilen, mutluluğunu huzurunu kaçırmadan yaşamına ortak olmaya gelebilecek düzgün adamlarla karşılaşmanı dilerim, düzgün kadınlarla birlikte olmayı takdir edebilen düzgün adamlarla....

beenmaya dedi ki...

durduğumuz yerde kalmıyoruz ki hiçbirimiz. o nedenle de kaldığı yerden devam edemiyor hiçbir hikaye...

öykü dedi ki...

peki absalom:)

öykü dedi ki...

şirincim gayet ıyı anlamıssın
ne hıssettıgımı ve yasadıgımı
aynen anlattıgın gıbı hersey..

öykü dedi ki...

şirincim gayet ıyı anlamıssın
ne hıssettıgımı ve yasadıgımı
aynen anlattıgın gıbı hersey..

öykü dedi ki...

Yok Belgıncım ılıskıler ıcın gecerlı degıl.
Kırılınca yapıstırsan da
bı daha eskısı gıbı olamıyor
o artık saglam degıl de kırık bı vazo olarak kalıyor..
sevgılerımle ben de senı cok optum

öykü dedi ki...

Ekıncım
ben kolay kolay vazgecmem
cok sabırlıyımdır
ama gercekten degmıyorsa bıseyler
gerıye donup bakmam da artık vacgectıgımde..

öykü dedi ki...

Pelincım bu guzel dılegın ıcın cok teşekkur edıyorum..
Umarım dıyorum
sevgılerımle.

öykü dedi ki...

Mayacım evet
O durdugumuz yerde eksılen bırsyler de varsa
anlam kaybına ugrayıverıyor bıseyler bırdenbıre..

Unknown dedi ki...

ben bu mevzuyu daha önce de okumuş ve uzun uzun yorumlamıştım:))
giden gitsin sen şarkılar söyle

hazar dedi ki...

olur evet, böyle şeyler tabi olur da
hani "çık" diyorsun. ah, işte o gururun verdiği haz çok ayrı. elbet sızlıyordur en başında kalbin, fakat sırtını sıvazlayacak bir gurura sahipsin. en iyi tercihi yapmışsın. tebrik ederim.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Hayatın içinde bir çok affedilir, bir çok hata affedilir belki ama çok seven aşık insanın arasındaki böylesi bir şey affedilemez. Affetsenizde yürümez..affetsenizde artık olmaz..affetseniz de hayatına katmamalısınızdır artık, çünkü böylesi bir durum gerçek sevgilerde olmaz, doğru insanda böylesi bir durum olmaz.

Bitirmek lazım bu tür şeyleri..sadece yürekte değil..beyinde..yine yaşamak için.