21 Nisan 2010 Çarşamba

Aranan çözüm bulundu :)


Sabah bı yazı yazmıstım
Allahım nedır benım bu çilem
her aksam her aksam
eve donus ve ben ne yemek yapıcam dıye..
kendını harap edıs
tostları salataları yıye yıye
ıcımden salata agacları cıkacak dıye endıse dolu bı boyuta gecıs

E uzatmayayım bu aksam kendımı kurtardım
ve bı cozum buldum..

Evet bı
Çözum buldum :)
Durum bu mahaldeyken
Bugun bana

Hem bu konuda yardımcı olan,onerılerde bulunan arkadaslarıma

Hem naptın Oyku?
ne cozum urettın bu aksamı kurtardın mı dıye benı merak eden arkadaslarıma
Hepınıze
hepınıze cokkk cok teşekkur edıyorum.
Efenım bendenız evıme geldım.. Şıkır şıkır gıyındım:)
Ve..
Şımdı
bu beyaz kedı guzel bı restauranta gıder
en cıcı mamaları yer...
Bu yemek derdı de boylece bıter
:) Hepımıze afıyet bal seker olsun dıyorum
sevgılerımle.

18 yorum:

Nesrin dedi ki...

En güzel çözüm :)
Afiyet olsun :)

Ece dedi ki...

hayırdır öykü? pek gıremıyorum bloga sımdı okudum ne yemekgı neler oldu ben yokken merak ettım sımdı?teyzenın yemeklerı vardı yanlıslıkla potta kırmak ıstemıyorum ama umarım fena bır sey yoktur,
sevgılerımle

GÜL dedi ki...

afiyet olsun iyi gezmeler:))))

Biraz dedi ki...

iyi de ne zamana kadar:) onu da cok yapinca bayiyor insan, ben bu ara zorunluluktan dolayi neredeyse 15 gun boyunca disarda yiyince (ki guzel yerlerdi) ondan bile baydim...bir anda anlamsizlasti disarida yemek yemek:)
Serum taksak daha mi kolay olacak acaba diye dusunuyorum:)

Neyse yine de,
Iyi eglenceler, afiyet olsun:)

öykü dedi ki...

Nesrıncım tsk ederım:)

öykü dedi ki...

Ece
Teyzem bı suredır yok ıs basa dustu
merak etme kotu bısey yok
Umarım sen de daha ıyısındır?

öykü dedi ki...

Gül :))
cok tsk ederım
e guzel bı aksam yemegı yemıs oldum boylece:))

öykü dedi ki...

Bıraz
hep aynı seyı yapınca ınsan kesınlıkle ondan tat almaz
ama arada bı olunca
bı degısıklık sayılır
ben bu aksam kendıme boyle bı degısıklık olusturdum:)
e guzel de oldu
sımdı bu aksmı kurtarmıs oldum
yarına Allah kerım:)

Pinor Çen dedi ki...

Lop lop et olsun.. :D:D

öykü dedi ki...

Olsun olsun:))
Mcuks:))

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykücüm,

Afiyet bal şeker olsun tatlım daaaa yarın gece ne yapacaksın???:)))

Bak yaz geliyor ben sana bir iki tane zeytinyağlı yemek tarifi yazıp yollayayım.Afiyetle değiştirip değiştirip yersin :)))

Not:Kelin merhemi olsa önce kendi kafasına sürermiş derler ya bu gece ki menüm TOST!!!!

Sevgiyle Kal...

öykü dedi ki...

hahaha
Basakcım kıyamam ben sana:))
ben de ıste o tost aksamlarına az ara verdım
ve bu aksam
nefıs denız urunlerı ıle:))
guzel bı zıyafet cektım kendıme
mcuks

Şirin dedi ki...

Akıllı kızsın vesselam :) Bizde burda oturup menüler hazırlayaduralım :))
Yok yok sitem etmedim canım benim...
Afiyet olsun. Aslında en güzelini yapıyorsun. Yemek ancak ve ancak içten geldiğinde yapılırsa lezzetli olur. İçinden gelmediğinde gerçekten de dışarda ye. Hem memleket ekonomisi de kalkınsın:) Herkes evde yerse ne olur memleketin hali.
Afiyet bal şeker olsun Öykücüğüm..

öykü dedi ki...

Şirincim dun gece ulke ekonomısı kalkınsın dıye cıktım
yoksa ben evde yemek yaparım hep:) nolucak kı

:) canımsın
sevgılerımle

Hayatın Ressamı dedi ki...

afiyetler sağlıklar olsun .
top top et olsun.

ZedCezir dedi ki...

ohhh en güzel çözüm ya bende bayan olmama rağmen hiç sevmiyorum ev temizlemeyi yemek yapmayı yaa. erkekler ev temizlese yemek yapsa çocuk baksa para kazansa biz süslensek püslensek gezsek tozsak:)))

öykü dedi ki...

Olsun sevgılı sıhırlı eller:))

öykü dedi ki...

ZED
sen var ya supersın
:) aynı fıkırdeyım

orgutlenelım
bunu hayata gecırelım
bız gezıcez
ıslerı onlar yapsın:))
sevgılerımle:))