5 Nisan 2010 Pazartesi

8 yorum:

María dedi ki...

Bonito rincón con imágenes muy bellas.

Saludos.

éLLa Çiça dedi ki...

resimde sarkida cok hos, duygusallastim bir an ya. aksam aksam guzel gitti ama bu nostaljik ve romantik esinti.

Adsız dedi ki...

canımm çook beğendim resmi ve şarkıyı da.zevkle dinliyorum.:)

iyi haftalar diliyorum.pozitif enerjinle dopdolu olursun inşallah.

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

çok iyi geldin Öyküm... tam da sırasıydı doğrusu .... sevgimle

Adsız dedi ki...

Öykü Merhaba,

Bugün nasılsın ? geçmiş olsun umarım biraz daha iyisindir.

Serap

öykü dedi ki...

Hala cok hastayım guzel yorumlarınız ıcın cok tsk edıyorum
sevgılerımle

MAYRI dedi ki...

ジ (¯`*•.¸♥ Öykü ♥¸.•*´¯) ジ
........Geçmiş olsun
.......Kendine iyi bak
........Sevgilerimle
............Öptüm
............)*:*(
...............♥

öykü dedi ki...

:) cok cok tsk edıyorum.