27 Nisan 2010 Salı

sen onu neden sevdin ? bir satır da sen ekle ..



Ben senin sadeligni sevdim..
Kımseye aldırıs etmeyısını
Dunyaya meydan okuyan halini..
Paraya metelık vermeyen şövalye durusunu sevdım..

Yerdekı tırtıla..
basılır ustune dıye kıyamayıp yerden alısını ,
bı agacın yapragının ustune yerleştırmenı sevdım..

Sokak ta gördugumuz köpeklere yaklasımını
kedılerı kucagına..
pıresı var mıdır ? dıye dusunmeden alışını sevdım..
Sokak cocuklarının yanından gecerken cebınde hep tasıdıgın sekerlerden
onların yuzunu guldurusunu sevdım..

Ben senın
benı sevmendekı ısrarı sevdım..
Benden her gıdısınde gerı dönuşunu sevdım..
Dönuşlerınde yuzundekı o cocuksu utangac gulusu sevdım
Masumlugunu sevdım cokca
sarılırken sıcaklıgını sevdım..
Ellerındekı zor gunlerın ızlerı olan cızgilerı sevdım..
Bana hedıye alamayıslarında
parasız kalıslarının mahcubıyetlerını sevdım..

Ben senı
bu dunyada ınsanların adına önem dedıklerı maddı herseyden uzak duruslarında sevdım..
Ben senı
sana bakısımda ,yaptıgın herseye kattıgım anlamda sevdım..
Ben senı çok....
ama..
çok sevdim..

67 yorum:

biggeee dedi ki...

ben senin şefkatini sevdim
milyonlarca çocuğu olan bir baba gibi
sus pus olup sarılışını sevdim
gözlerindeki hizne sevdim ben senin
gökyüzü gibi aydınlık bakışlarını sevdim..

đerkenαя dedi ki...

Ben seni hayata benimle aynı pencereden baktığın için sevdim...

güzel olmus öykü'm :)

Sevgiler..

öykü dedi ki...

biggee cok tsk ederım cok guzel satırlar eklemıssın

öykü dedi ki...

sevgılı derkenar asıl ben tsk ederım katıldıgın ıcın
cok guzel olmus
sevgılerımle.

biggeee dedi ki...

senin satırlarında mükemmel..bu arada hizne yazmışım hüznü olacak..dalgınlık işte:)

öykü dedi ki...

Olsun anlasılmıstı zaten
Çok tsk ederım:)

Şirin dedi ki...

Ben de sevdim... Yanımda olmadığında kendimi hep eksik yaşadım... O olmadan olamadığım için mecburen sevdim:)

Bu konu çok derin:) bakalım yorumlarla başa çıkabilecen mi Öykücüğüm? Gerçi sen alışkınsın yorum cevaplamaya:) Walla kolay gelsin.. Ben kısa kestim. Bi yazsam aahhh neler çıkar çıkar?

öykü dedi ki...

Yaz sırıncım
herkes yazsın hem de uzun uzun
seve seve yanıtlarım
cunku herkesın gozunden ONU dınlemek ıstıyorum
lutfen yazın hepınız yazın:))

Nesrin dedi ki...

Çok güzel olmuş Öykü

Ben senin Dünya'yı kucaklayışını sevdim ;)

öykü dedi ki...

Ah canımsın Nesrın:))

lutfen muzıgı de dınle olur mu
cok sevdıgım ı parcyı ekledım
BIR DE BENCE HERKES DUSUNCELRINI YAZARKEN MUZIGI DE ACSIN
SEN DE OYLE NESRINCI:))
O MUZIK sevdıgınız hakkında yazmak ıstedıklerınıze ısık tutacak

sevgılerımle

guguk kuşu dedi ki...

Ben seni dürüst olduğun için sevdim. Hatta bazen bu dürüstlüğün canımı çok yakmış olsa bile.

öykü dedi ki...

Çok guzel Guguk KUsum

beenmaya dedi ki...

"Bugünlerde çok yoğun çalıştığından bahsediyorsun, sen konuşurken ellerin bir yandan ortalığı düzeltmeye çalışıyor alelacele...Bırak kalsın diyorum sana, içimden aslında evinin bu dağınık halini sevdiğimi geçiriyorum, kitaplığından taşıp duvar diplerinde kendine yer bulmuş olan kim bilir senin tarafından kaç kez okunmuş, satırları çizilmiş, belleğinde ya hepsi ya da sadece tek bir kelimesi yer etmiş kitaplarına, sağa sola bıraktığın üzerine belli belirsiz kokunun sindiği kıyafetlerine, dinlerken sadece kendinin duyabileceği bir sesle eşlik ettiğin cd’lerine, benim gözümün görebildiği, senin ellerinin değdiği her yere bakarken...Senin bu dağınıklığını seviyorum ben aslında diye düşünüyorum. Senden bir parça, sana dair her parça sağa sola, her yere dağılmışken, her yerde gözlerimin sana çarpmasını, seni bulmasını seviyorum.

Aklının dağınıklığını seviyorum mesela. O tatlı unutkanlıklarını, yanlış zamanlamalarını, kimi zaman bana kimi zaman kendine geç kalmalarını. Ellerinin dağınıklığını seviyorum; nereye koyacağını bilemediğin ellerinin, o çocuk telaşında sağa sola değip, her dokunduğu yerde senden bir iz bırakmasını. Gözlerinin dağınıklığı seviyorum sonra. Geçmişten bir parça hüzün, şimdiden belirsizlik ve geleceğe dair umut taşıyan gözlerinin bazen bana yakın, bazen çok uzaklarda olmasını. Yüreğinin dağınıklığını seviyorum, yaşadığın o umarsızlığı, o kırılganlığını, sonra tek bir sözle, tek bir sözde yeniden başlamalarını. Saçlarının dağınıklığını seviyorum, o küçücük yüzünün her yanına bulaşmış ışık parçaları gibi gözlerimi kamaştırmasını ve parmaklarımın arasında kaybolmalarını...

Senin bu dağınık hallerini seviyorum ben aslında biliyor musun...Evinin dağınıklığını, aklının dağınıklığını, saçlarının dağınıklığını, ellerinin, gözlerinin, yüreğinin sonra...senin bu dağınıklığını seviyorum en çok. Sonra o en masum, en utangaç hallerinle bana, sadece bana olan toplanmalarını..."

diye yazmışım ben bir zamanlar...

öykü dedi ki...

Ah Mayacım Ah
Bu olaganustu guzel olmus
cok cok guzel olmus

beenmaya dedi ki...

teşekkür ederim :))

şurada yayınlamştım hatta :))
http://beenmaya.blogspot.com/2009/08/senin-daginikligini-sevmek.html

öykü dedi ki...

Yıne sıırsel satırlar
ve cok guzel bır anlatım
ıyı kı paylastın Mayacım
cok cok tskler.
sevgılerımle

éLLa Çiça dedi ki...

ne olursa olsun vazgecmeyisini, azmini sevdim..

öykü dedi ki...

en onemlılerden vazgecmeyısı ..

Şirin dedi ki...

Ha bu arada not edeyim :) Sen şu güzel "you belong to me"yi telefon zilim yaptım. Bana da pek uydu bu şarkı. Ve Carlo Burino yorumu çok güzel.

öykü dedi ki...

şirincim cok guzel yapmıssın
cunku muhtesem:))

Adsız dedi ki...

Bende sevdim,çocuk gülüşlerini,şarabı hiç sevmezken seninle şarp içmeyi sevdim,çarşıda gezerken tartıştığımız anlarda yanımıza gül satan biri geldiğinde o an bile bana gül almanı,ben üzgünken bile beni güldürebilen tek sen olmanı,buluşacağımız yada bir yere gideceğimiz zamanlarda hep beni bekletmeni bile sevdim zamanla.En çokta seni uyurken izlemeyi sevdim,öperek uyandırmayı sonra gülen gözlerini.Kıskanılmaktan hiç hoşlanmazken beni deli gibi kıskanmanı sevdim,beni gururla arkadaşlarınla tanıştırmanı sevdim,beni nasıl sevdiğini iliklerime kadar hissettirmeni sevdim.paran olmadığı zaman bir kağıda çiçek çizip seni seviyorum yazmanı sevdim,ben senin kızgın bakan gözlerinide sevdim,bana bitti gidiyorum dediğinde geri geleceğini bilmeyide sevdim,seni tanımayı sevdim.senin için herşeyi göze almayıda ve hiç pişman olmadığımı görmeyide sevdim,ben aşka seninle inandım,seninle tanıdım, seninle sevdim,aşkı bana öğrettiğin için seni sevmeyi çok sevdim.ben senin ,gözlerini desem,yüzüne,sözlerini desem,gülüşüne,ellerini desem bedenine saçlarını desem kaşlarına haksızlık olur.Ben senin herşeyini çok ama çok sevdim.

Ekin

öykü dedi ki...

Ekıncım yogun bı sevgı hıssedılıyor satırlarında
cok cok guzel yazmıssın
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

bana uç noktaların ortasındaki doğruyu gösterdiği için.. 'siyah'la 'beyaz'ın karışımındaki huzuru bulmamı sağladığı için sevdim..

öykü dedi ki...

Verago
çok guzeldı...

Adsız dedi ki...

Asıl sen çok güzel yazmışsın Öykücüm.Ne güzel bir paylaşım bu herkesin sevgisini anlatmasını istemen,kendi hislerini yazman.
Ekin

öykü dedi ki...

Canım benım
Ekıncım
sevgı ustune yazılan hersey guzel ve anlamlı
bu yazı o yuzden cok degerlı
yazdıgın her satır ıcın sonsuz tsklerımle

Adsız dedi ki...

bir de sabun köpüğünden yaptığı baloncuklarla beni papatya tarlalarında gezdirdiği için :)

Başak BAŞOL dedi ki...

Sev beni deyişini sevdim önce,
Karşımda duran bendi bu kez
Hiç utanmadan benden sevgimi,beni isteyişini sevdim.
Sonra şiirlerini sevdim,dizeler arasında bana ait bir şeyler bulabilme telaşımla dalga geçmeni sevdim.
Özür dileyebilmeni sevdim,beni terketme diyebilmeni...
Ama en çok kokunu sevdim,uykumun arasında sarırmalarını sevdim,sarılan kendi kollarımmış gibi hissettirebilmeni sevdim.

Sev beni dedin sevdim...

Öykücüm ben seni de çoook sevdim..

Seviyorum ve seveceğim

absalom dedi ki...

şimdi bu şairane yazı ve yorumlar karşısında kendimi eksik hissettim.
gücüme gitti.

ben en son neden sevdiğimi düşündüm sabah yazını okuyunca.
hatırlayamadım :))

üstüme gelmeyin küserim.
kınamayın beni.
dürüstüm en azından :)

şöle de yazabilirdim,

okyanusun dalgalarına karşı liman oluşunu sevdim
yıldızlardan bana bakmanı
yüreğime akmanı
bir masal ülkesi yaratmanı
beni o ülkenin kahramanı yapmanı sevdim.

bana,
"Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan,
Mavi denize dalardım geriye bakmadan
Uçsuz bucaksız mavilikte arardım seni
Taa ki beni sende bulana kadar. "

diye şiirler yazmanı sevdim.

"Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç
bugün günahlardan olabildiğince kaç
bugün en gizli incilerini onun için saç
çünkü bugün kandil, kandilin mübarek olsun."

diye kandil mesajları atmanı sevdim.

aneam ağlıcim.
hatırlamıyorum :(

öykü dedi ki...

Verago :)

öykü dedi ki...

Basak:)
ben de senı cok sevıyorum canım benımm

absalom dedi ki...

başakkkkk :)
frankfurta selam olsun.
çabuk dön volkan felan patlar yine kalırsın valla :)))

Şirin dedi ki...

Ekin saptamış durumu ;)
Bizi konuştrdun dyrdun ama Öykücüğüm ???
Senin hikayenden çıktık yola...
"Hayırdır inşallah; hayırdır inşallah!"
NOT:Tırnak içindeki ünlemeler Canım ailem dizisinden Melahat'ın repliğinden alıntıdır:)

öykü dedi ki...

absalommm:) naptın sen naptın:) boyle

Senı
en son neden sevdıgını hatırlayamayan tek kısı olarak

kapının yanına tek ayak ustunde durma cezasına alıyrouz:)

öykü dedi ki...

Hayırdır sırıncım Hayırdır
guzel duygular ustune konusmak:) ıstedım bugun
onca sıkıntıların ustune
bak ne guzel geldı:)

absalom dedi ki...

şirin bence politik bi cevap bu.
ben olsam saymazdım.

:)

öykü dedi ki...

Hahaha
absalom sen kapının yanında tek ayak cezasından bana mı yetısıyrosun:)

balböcükleri dedi ki...

ımmm nefis

absalom dedi ki...

öykü hem hatırlayamadım hem tek ayaküstü cezası aldım.
bırak bari laf yetiştireyim eheheee.

valla bi kandil mesajı daha yazarım görürsün gününü.

:))

öykü dedi ki...

Ya ınsan masuscuktan da olsa:)) bıseyler uydurur absalom:)

sen yaz kandıl mesajı da olsa yaz:)

Adsız dedi ki...

Öykü
sadece O o olduğu için sevdim, birlikte mutlu olma ihtimalimiz olduğu için sevdim, canın canımdır dediği için, yufka yürekli olduğu için
sayılmazmı ki :)))))

öykü dedi ki...

Sayılmaz olur mu Pelıncım:) bu guzel ozellıkler ıcın:)

absalom dedi ki...

ee iki tane şiir yazdım ya öyküş:))
gogıla özlü hisli aşk sözcükleri yazdım bunlar çıktı valla benim suçum yok :)))

absalom dedi ki...

aneammm pelin geldiiiii :))
sayılmaz peliş.
yok katiyan sayılmaz.

:))

öykü dedi ki...

Allahım ya:))
O sıırler google a ask sozcuklerı yazınca mı cıktı
o zaman google da kendısnı bı yenılesın:))
bı haller olmus ona
olanlar olmus:))

absalom dedi ki...

bu sayılmaz herkes en son ne zaman bunları hissetti onu da yazsın.
protesto ediyorum :)

üç ay önce mi?
3 sene önce mi?
ilkokulda mı?
bilelim.

çamur yapıyorum.
yandaş bulmam gerek :)

öykü dedi ki...

Hanı sınıfta yaramaz ogrencı ortmenınden ceza alır
tahtanın kenarında kapıya yakın tek ayagının ustunde durur
o esnada sınıfın calıskan ogrencılerı
kompozısyonlarını okur


tabı bırısı de benım:))
okuruz bız boyle guzel guzel
ortmen sacımızı oksar
aferım kızım oyku ne guzel yazmıs
der
sonracıma
absalom ordan dayanamaz habıre laf yetıstrır:))

Ama sansı yoktur:))
zıl calmıs orencıler coktannnnnnn tenefuse cıkmıstır o hala cezalıyken:)

ay yazık:)

absalom dedi ki...

hahhaaa
kompozisyon mu okur...
çalışkan öğrenci öykü temek.
piki.
piki.

sabaha kadar düşünicim bulucim en son neden sevdiğimi.
hatta kimi sevdiğimi :)
gelip büyük harflerle yazıcim.
ve sana,
onurlu ama tenbel tek ayak üstünde dikilen absalomu hatırladın mı çalışkan kız öykü dicem.

zaten ilkokul öretmeninm hiç saçımı okşamadı ondan böle oldum ben.
kınıyorum.

öykü dedi ki...

Ah kıyamam ben sana

Bır dramın kapısı aralandı göruo musun:(


Bak sımdı napıcaz bılıo musun
oykunun penceresınden yapıcaz( yasemının penceresı gıbı)
ve sen kompozıyonunu yazınca

senın ılk okul ortmenını bulucaz
senın karsına getırıcez
sen o guzelım basarılı kompozısyonunu okuyunca
ortmenın saclarını oksıycak

kompozısyonun sahane olmus absalom pasa oglum benım dıycek

sımdı..
bunun olması ıcın sen sabaha kadar şu olayı toparla

saabaha kadar dusun bul yaz :))

beklıyoruz:)

Başak BAŞOL dedi ki...

Öyküm ,

Müsadenle şu Absoloma diyeceğim var;

ya kardeşim eskilerin bir atasözü vardır bilirsin.Ağzını hayıra .... bayıra :)

Ne öyle volkanik patlama olur kalırsın falan ...Ayıp ayıp...Bu arada hala birikmiş borcunuzu ödemeye bekliyoruz Absalom Bey!!!


Sevgiyle Kalın

Hayatın Ressamı dedi ki...

Yılmaz Erdoğan'ında söyle bir şiiri vardı:
Ben Senin Beni Sevebilme İhtimalini Sevdim.

Ama gerçekten böyle anlattığın gibi biri varsa beraber sevelim.Yumuşacık bir insan olur.Benim eşime hiç benzemeyen.Köpeğe dokundun git çabuk elini yıka demeyen:((

öykü dedi ki...

Gunaydın

Ben ıdealı

ozledıgımı yazdım :)

ZedCezir dedi ki...

Ben senin dizlerime başını koyup rüyalara dalmanı sevdim.

ZedCezir dedi ki...

İçime çekmeye çalıştığımda yok olan ama en olmadık yerlerde burnumu yoklayan kokunu sevdim...

çok güzel bir yazı olmuş öykücüm ellerine sağlık. unutmak istediklerimi hatırlatsa da bana güzel oldu....

öykü dedi ki...

Sevgılı Zed
cok tsk ederım katıldıgın ıcın guzel satırlarom ıcın
yurekten sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Öykücüm
bu Absalom yine meşe günlerini hatırlamış naparsın :)))))
Absalom sayılır sayılır hadi ama ya benim hatırım için
hem öğlen oldu hala yok Absalom Öykü kesin düşündü düşündü bulamadı ondan gelmedi bence, hıh.....

öykü dedi ki...

Pelıncım:)
Kuskusuz bulamadı:))

absalom dedi ki...

ben geldimmmmm :)

tüm bulamazsın diyenlere inat buldum öyküüüüü...
yazıyorum büyük harflerle;

PINAR.

ilkokul 4 te aşık olmuştum.
çok güsel kızdı.
o da şaşıydı benim gibi.
şehla.
gözlüğünü kırmıştım hergün saçını çekiyodum kurdelasına çokomel sürüyodum aşkımdan :))

şimdilik bu kadar hatırlayabildim arzederim:))


dipnöt,
başak kınıyorum...yareppim noolur patlasın bi daha volkan :)

peliş kınıyorum...ben bi kere meşe deilim küçük meşeyim hıh...sayılmaz işte sayılmaz.

öykü seni kınamıyorum sen cici kızsın.
ama daha uslu kız olmaktan vazzgeçtim yazını okumadım du bi okuyım belki sonra kınarım :))))

öykü dedi ki...

hahaha
ama ben senı kınıyorum
nerdesın sen kac gundur
boyle aralar verırsen senı kın kın kınıycam :))

lutfen ara verme
vereceksen rapor ver
boyle alıstırıp ortadan kaybolma
sımdı gelelım Pınar a

bız o pınar ı bulduk
veeeee
yarın buraya getırıyoruz
ıkı asıgı bulusturcaz:))


( madem yasemının penceresı ıle basladı olay oyle de devam etsın dımı ama :)) )

absalom dedi ki...

sevgili yasemin...

sizin ekip üyeleri ilk aşkım pınarı arayınca,

şu tipsiz şeşi beş güdük oğlan mı?
allah onun belasını versin.

onun yüzünden tüm gençlik çağım psikologlarda geçti.
gençliğimi çaldı benden.

2 kere gözlüğümü kırdı bi kere bcağıma çatapat attı bacağımı yaktı 7 kere saçıma sakız yapıştırdı...
örümcekten korktuğumu bildiği için sınıfa hergün oyuncak örümcekler getirdi ciyaklattı beni.

erkeklerden nefret ettim onun yüzünden...
gay oldum..
gelmiyorum kardeşimmmmm demiş diye duydum ben.

bak doru söle.

:)))

absalom dedi ki...

temem bundan gayri rapor vericim kaybolmadan :))

arzederim.

öykü dedi ki...

Yok yok bıze cok baska seyler soyledı kendısı

dedı kı

sehla bakıslı :))
ılk askım ı
hep aradım
hep cok ozledım ama ogrendım kı
o cok capkın olmus
yasemın abla

napıcam bılmıyorum bana dönsun dıyorum yardım et bana dedı

karar verdım
yardım edıcem:))


rapor olayına gelınce
e kesınlıkle lutfen dıyorum
habersız kaybolmayınız

absalom dedi ki...

hadi ya :))
vay anasını.
zaman neler değiştiriyo.
piki o zamaan gelicim.

şaka deil ama öykü annesi annemin arkadaşıydı,
bi gün pınarı alıp gelmiş akdıncağız...

kız okula gitmek istemiyo agresif oldu iyice absalomdan nefret ediyomuş didiydi.
annemde ben sana uslu dur demedimmydi diye bana bi tane patlattıydı.

ah ah ne günlerdi özledim pınarımı :))

saol varol nurol aliye abla.
ay pardön yasemin abla.
sevenleri kavuştur :))

öykü dedi ki...

:)) ıste daha o günlerden bellıymıs bu ask ın ölumsuz oldugu

ne demısler
buyuk ask lar buyuk nefretlerden baslar:))

sevgılı absalom:)
sen hıc merak etme
ben asıkları bulusturucam
bu guzel olaya sahıt olmak
vesıle olmak
benı de cok mesut bahtıyar edıcek


ay cok heyecanlı:)

absalom dedi ki...

ay valla çok heyecanlı :))

yasemin apla böle olmas bu iş.
madem yapıyosun bi güzellik.
ben sana eski aşklarımın bi listesini vereyim hepsini getir.

bakalım ne dicekler.
gerçi toplanıp beni eşek sudan gelene kadar dövme ihtimalleri var ama olsun varsın.

aşk için dağları delemedik çöllere düşemedik amma...
saatlerce dayak yedik kardeşim daha ne derim hiç olmazsa.
hahaaaa

:))

öykü dedi ki...

Ah yasemın aplasının guzel kardesı ( raytıng raytıng)

sımdı sen ver bana o adreslerı ben hepsını tek tek arayayım
ve bu guzel olayı canlı yayında gerceklestırelım

( ay burnuma reytıng kokusu geldı bırden)


Ya absalom ben tv cı olsaydım cok fena olurmusum:)

Baksana ne acımasızlıga burunuyr ınsan
raytıng ugruna adam dayak yıycek:))
umrumuz degıl:)

hahahaha

Adsız dedi ki...

Aşk nedensiz sevmektir.