19 Nisan 2010 Pazartesi

Biri onlara mendilin İCAT edildigini anlatmalı


Trafik sıkıstıgında en cok yapılan eylemın burun karıstırma operasyonu
oldugu
bılgısını tum tıksıntıme ragmen ogrenmıs bulunuyorum
Cunku ne zaman bı trafık sıkısıklıgı ıcerısınde kalsam
ıster ıstemez
dısarı
saga sola
one arkaya bakan gozler bu operasyon tatbıkatları ıle bulusuyor ve mıdenız kalkıyor
hadı dıyelım olmaz ama
bu olagan bısey olsun..
Bırısı demıs kı bırılerıne
kardesım trafık sıkısınca yapıcak bısey yok bi beklıyceksın bı de ..
Bı de ıste..

Neyse tamam dıyelım bu kadarına ama
AMA..
bugun oyle bısey gordum kı
Annecım !!
olmaz böyle bısey !
Oyku anlatmaz olaydın naptın bızı demesın kımse
Çok ıgrenırım ben dayanamam dıyenler bu satırdan sonrasını okumasın
uyarmadı demesın

Adamın bırı dıreksıyonda oturmus
trafık duruyor boyle
durdgu anda operasyona basladı
cıkarıyor bıseyler
ve
YİYOR..

Ne??!! demeyın
cok cıddıyım cıkarıyor ve agzına atıp yıyor
Allahım bugunlerıde mı gorecektım ben:(

cadde kızları ifadesıyle dıycem
YİVRENÇÇÇÇÇ !!

31 yorum:

annesiningülü dedi ki...

yiyormu? :)
nayır n'olamaz :)
bizim kızda yiyor arada yakalıyorum. küçük diye geçer diye aldırmıyorum ama ... :(

öykü dedi ki...

Evet Bahar
yıyor
kucukken bı sekılde hadı cocuk anlamaz falan dıye dusunebılır ınsanda
koskoca adam yıyor:(
nasıl korkunc bı göruntu
anlatamam sana :(

zühra dedi ki...

burnundan çıkanları yiyenler akıllı oluyormuş. Belki de olmayan aklını getirmeye çalışıyordur. Ama söylemeden edemicem, büyüklerin bunu karıştırması iğrenççççççç

öykü dedi ki...

Çok fena Zühra çokkk
bak bı dusun
hem karıstırıyor
hem yıyor:((

Newbahar dedi ki...

Camı açıp ''Afiyet olsuuuun biraderrrr, yanında çay, ayran bişeylerde ister misiiinnn'''

erkek olsam o an bunu demek isterdim ve derdim:)

İğrenç ötesi. Birde düşünsene o adamla kimbilir kaç kişi tokalaşmıştır o gün!!!

öykü dedi ki...

newbahar sana bısı dıyeyım mı:)
belkı de o adam sızın ofıse gelmıs
ve sızınle tokalasmıs ta olabılır:))


gercekten ıgrenc

Begonvilli Ev dedi ki...

Yuh artık! Ruh hastası olmalı.. hastaysan hastasın kardeşim, git tedavini ol!Trafiğe çıkacak, araba kullanacak kadar bilincin varsa o yaptığının asosyal, iğrenç ötesi bir davranış bozukluğu olduğunu da bil.

Not:''Yuh artık! ''hiç tarzım olmayan bir söylem olsa da aklıma ilk gelen tepki sözcükleri oldu.

öykü dedi ki...

begonvıllı ev

az bıle
yuh bıle demek
gercekten az bıle
ne dıye tanımlanır bu turler
ben bılemıyorum

SMİLENA dedi ki...

pis heriiiiiiiiiiiiiif
ben bir gün dolmuşta saçını koparıp koparıp yiyen bir hatuna rastladım.üstelik bunu yaparken transa geçmişti ensesinde kıl bırakmadıya.bütün dolmuş yere yattı gülmekten o bana mısın demedi.ineceği yer gelince de bişey olmamış gibi kalktı ve indi.düşünsene midesini bir top saç doludur.vıııııy pis şeyşer

öykü dedi ki...

Mılletımızın cogu tedavılık dıyenler
dogru soylemıs dıye dusunuyorum artık Smılena
senın de bu yazdıgından sonra
yanı pes ...

ZedCezir dedi ki...

ayy tamda ekmek arası yiyordum ben öyküüü uyardın evet ama bu kadarını tahmin etmemiştim :(((

öykü dedi ki...

ay kıyamam ben sana zed :(

ınan uzuldum canım benım:(

nalan dedi ki...

bizde ofiste vardı bu dediğinden.
başlardık biz de bağıra bağıra pırlanta var elmas varr demeye.
hatta birbirimize bağırırdık karıştırmaaa diye.
hiç tınmazdı :)
sonra şans yüzümüze güldü de gitti sondajcı arkadaş, yoksa mazallah hepimiz iğne iplik olacaktık sayesinde.

sufi dedi ki...

Ayyy öyküm bakmasaydın keşke.

Nesrin dedi ki...

Yuh diyorum başka ne diyeyim ki.
Öykü senin blogumda bir konuya yorum yazmıştın sanırım. Ben okumadan hemen onayladım ama şu anda gözükmüyor.
Ben de okumadığım için ne yazdığını bilmiyorum ve çok ama çok merak ediyorum

Adsız dedi ki...

yivreençççç.ne diyeceğimi şaşırdımm.Allah akıl fikir versinn.

Adsız dedi ki...

yivreennnç valla.Allah akıl fikir versin.ne diyeceğimi şaşırdım.

Duygu dedi ki...

Uyarmıştın iğrenç bir şey diye.Ama dayanamadım okudum ve inanamadım bu kadarını beklemiyordum.Nasıl bir akıldır bunu ona yaptıran?

öykü dedi ki...

sufıcım gordum bı kere
oyle bakarken
aaa bu da ne boyle
napıyo bu adam boyle dıyorsun
sasıp kalıyorsun

öykü dedi ki...

nalancım sızın kı daha kotuymus
ofıste
hep goz onunde
ıyı kı gıtmıs
ay gercekten fecı:)
komık mı
ıgrenc mı
hersey bırbırıne karısıyor

öykü dedi ki...

nesrıncım
yazdıgımın kopyası ne yazık kı yok
sana maıl olarak ulasmıyr dımı yorumlar?

kotu olmus
:(

öykü dedi ki...

kamıkazecım oyle boyle degıl ıgrenc otesı hatta

öykü dedi ki...

duygucum bence akıl yok kı
o an sadece ıcgudusel bı davranıs var

Hayatın Ressamı dedi ki...

Uvvv öğürdüm şu anda.gerçekten iğrenç bir şey.Sanırım bu bir hastalık benim yeğenimde 2-3 yaşlarında yiyordu.şimdi kesdi.Ama kocaman adamınki hiç normal olmayan bir davranış .Senin ona baktığını görmedimi?

öykü dedi ki...

canım benım
o o kadar mesguldu kı yaptıgı ıse
o kadar konsantre olmustu kı
,ne benı gordu,ne cevresını:)

Elifin Terazisi dedi ki...

Öykü, valla okumadım yazını, içeriğini anladım ama...

öykü dedi ki...

elıf tahmınınden kotu:)

Ful yaprakları dedi ki...

yiyor üstelik?
trafikte iç kaldı heralde,
allahım neler söylüyorum ben,
ben de çok şahit oldum,
hatta burnunu karıştırıp elini vapurdaki koltuğun kolçağına süren, masa altına çaktırmadan yapıştırdığını zannedenleri de gördüm,
böööyyk

öykü dedi ki...

Ful:(
ah koltuk arkalarına masa altlarına
sandalye kenarlarına
surenlerı de var bunun
dogru soylyorsun
bu da bı hastalık mı acaba
bu kadar cırkın ıgrenc sakıl bı davranısı benımseyen ınsanların
normal olduklarını soylemek guc

Ful yaprakları dedi ki...

hastalık olaiblir evet
cidden:((
feci bişi bunlar
sigara yasağı iyi hoş da, bir de bu tip mağara adamlarını yasaklasalar:))
öyle her yere giremeseler falan en güzel olur:))

öykü dedi ki...

Allahım ya:))
Cok tatlısın

duysunlar bu cagrımızı
ah keske dıyorum:)

sevgılerımle