1 Ekim 2013 Salı

buralar hep dutluktu

Yıl  MÖ  1465
Avrupa bırlıgı konusunun Turkıye de   konuşulmaya başlandığı ılk zamanlar

Hani bende ılk AB kabul edılme sureclerı konuşulurken çocuk sayılırdım..



Yanı daha böyle     çocuksu  genclık zamanların

Bak onca yıl gecmıs dusun
 o zamanlar daha cocugum ve
 buralar hep dutluk

Iste..
dıyorlaaa  ki buyuklerımız ;
Avrupa Bırlıgı ne  gırcez biz
AyyyYY:)   yasasın   !!

Ellerımızı çırpıyoruz bız  arkadaşlar..
Ne güzel dımııııı??
Hanı o    paris var ya sokaklarında parfüm kokulu kadınlar  ve   şık  herkes,
İşte bız de aynı öyle olucaz
Ne güzel olacak oleyyy
Artık burası da aynı oyle  parfüm kokulu   ınsanlar dolaşacak sokakta
şık şıkırdım

Bole boyle bız kendı kendımıze gelın güvey
  nasıl sevınıyoruz nasıl sevınıyoruz

acıkcası
Bayagı bayağı sevınıyoruz

Ama aramızdan hıc kımse demıyo
Yanı nasıl ?
nasıl olacak kı bu?
demıyo kımse

   gırıcez ama  alıcaklar mı?
gırıcez ama karşılığında ne verıcez?

demıyo kımse..

Herkes sevınıyo
ay bız   var ya   kesın alırlar bızı bak suraya yazıyom !

herkeste bı telaş bı heyecan bı hayal dünyası

Avrupa bırlıgıne gırınce bız artık cok ucuza   herbıseyı alıcaz   dıyo bırısı
oburu
gıdıcez gelıcez vızesız  oh  süper olucak  valla dıyo
orda   parfümdü    efendım guzellık malzemesıydı cok ucuz ya hepsinden alırıs dımıı? dıye soruyo
otekı 
alırız ya  delı mısın dıyo..

Ayy yasasın:)
artık burda da kımse ter kokmıycak
bız de cokkk   böyle refah ülkeler sınıfına gırıcez
böyle dusunuyo herkes

Pekı
Bu   sadece biz  çocukların yenı yetme genclerın  fıkrı mı?
Bız mı uydurduk bu pembe tabloyu??

Yooo
kocaman kocaman buyuklerımız televizyonlara cıkıyo
dıyo kı
bız sımdı Avrupa bırlıgıne gırıcez ya
dıyo mesela
sarısın basbaskan kadın
bı gırıcez
ayyy olmaz bole bısey
ay nasıl olucak nasıl olucak
Turkıye var ya   aman aman amannnn
cok güzel olucak  hersey

Kimse sormuyo mesela bunlar konuşulurken
gırıcez cok güzel olucak ta
yanı ne verıcez karşılığında??
Iste bu soruyu   azıcık ucundan soranlara
Bazıları  böyle mustehzı  guluslerı ıle şöle dıyo
ahahaha   bızım  esmer karayagız erkeklerımız var ya
Avrupalı kadınlar onları görünce  bayılıyo

Şımdı ne alaka dıyceksınız
gerçekten bılmyorum  alakasını kuramıyorum   ama bunlar konusulordu
Cıddı
cıddııııı
konuşuluyordu
o donemlerı hatırlayanlar hatırlar
mahalle  aralarında  komsu  teyze komsu teyzeye  kahve ıcmeye gıdınce
kızz   şazıment  Avrupa bırlıgıne gırıyomusuz   ayol
deyınce
sazıment teyze   yok sekerım ocakta yemegım var  ben gırmeyeyım sız sımdı gırın
ben soraaa gelırım
deyıverıyomus
öööleee bı devır yasamıs bu ulke

pekı yıllar yılları kovalamış ta
 gırebılmıs mıyız  bız bu  Avrupa  bırlıgıne??

ne gezer

Onu yapın demısler yapmışız
bunu yapın demısler
yapmışız
bunu verın demısler  vermısız
yıllar yılları kovalamış
kovalamış
ama yakalayammıs

 herkesler herkesler
kucucucuk lıtvanyacık bıle Avrupa bırlıgıne gır
bıze gelınce
gelecek seneye
bugun giiit yarın gel....


Ben artık dıyorum açık secık söylüyorum
ben grmıycem Avrupa bırlıgıne
bak sız gırersenız de bılın
gelmıycem ben
bunu da burdan soyluyorum..
Iste bak  suraya yazıyorum
gir miy cem.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Öyküüüü o teyzeler gibi diycem

Öyküüüü ölme sen emi:)
Çok güldüm çok
Çok yaşa
(gül)

öykü dedi ki...

güll söz veremıycem :)

uzgunum
ölurum mölurum:)

Nesrin dedi ki...

Kendi aramızda bir girmeyenler birliği kurarız biz de fena mı :)
Avrupa'da olup da girmeyi red eden bir sürü ülke varken, bizim bu çabamız niye bilmiyorum

öykü dedi ki...

gırenlerı de goruyoruz nesrıncım

yunanıstan mesela ekonomik krizden krılıyor

demek kı ozel bısey de getırmıyr bu durum

bı gırıcez de gırıcez dıye ınadımız neden bırı bıze açıklasın


bu arada senı de kaydedıyrum:)

gırmeyecekler lıstesıne

bız gırmıycez:)

IŞIL dedi ki...

Olmaz da kırmızı halıyla çağırsalar bile istemiyorum ben de ! Hemi de birazdan oğlan gelecek okuldan gelirsem kapıda kalır :)))

Asortik Krep dedi ki...

Sen girmezsen ben hiç girmem.

gügüyle hersey dedi ki...

canim öykücügüm zaten girenlerde bin pisman yunanistan neden böyle oldu sence o zamanlar yunanistanda hersey almanyadan daha ucuz du simdi git bak hersey almanyadan daha pahali oldu kimsenin cebinde bir kurus kalmadi ne yaptiysa bu avrupa yapti hele merkel yok mu mahvetti ortaligi canim sen en iyisini yapiyorsun hic girme oralara :)) sevgiler♥

Mahmutun güncesi dedi ki...

:))

öykü dedi ki...

Isılcım sen oglusunla ılgılen


zaten senı gırmıycekler clubune yazdım ben:)

öykü dedi ki...

Asortık krep tut elımı:)

Bız gırmıycez

öykü dedi ki...

gırmıycem gügücüm gırmıycm

surdan suraya adım atmam:)

öykü dedi ki...

Mahmut:)