24 Ekim 2013 Perşembe

insan olmanın hallerinden söz edıyoruz bır suredır.. ornegın kucucuk bı naylon parcasına anahtarlık dıye ölumune hapsedılmıs hayvanlar ... ve sonrası... bıtmeyen ınsan ! hıkayelerı.























Fotoğraftaki,
Endonezya’da fahişe olarak kullanılan ve her gün tecavuz edilen dişi orangutanlardan biri…

Evet, yanlış duymadınız. Endonezya’da orangutanlar insanların seks düşkünlükleri için tecavüz edilmek üzere satılıyorlar!

İnsanın sadece kendi rahatı için katlettiği yaşam alanları yetmezmiş gibi, türümüz daha da ileri gitmekten çekinmeyerek cinsel dürtülerini bastıramayıp (ve görüldüğü kadarıyla kendi türünden dişileri etkilemeyi başarabilecek düzeyde de olamayıp), farklı türlere vahşice tecavüz etmekte ve hatta bu süreçten para bile kazanmakta, “hayvan fahişeliği” gibi bir terime can vermektedir. Bu, türümüz için akıl almaz derecede aşağılayıcı olduğu gibi, aynı zamanda insan zekasının hiç de abartılacak bir yanı olmadığını net bir şekilde gözler önüne seren, acınası bir acizliktir.

Bu konuda birçok hayvansever kuruluşun girişimleri olmuştur, ancak henüz tam bir başarıya ulaşılabilmiş değildir. Endonezya ve Malezya’ya özgü türler olan orangutanlar, günümüzde halen tecavüze uğramakta ve parayla satılmaktadırlar.

Diğer hayvanların, insan türü tarafından horgörülmesine, aşağılanmasına, kullanılmasına, haklarına tecavüz edilmesine izin vermeyin!

hayvan dilinde en ağır hakarettir ‘insan’

( yazı alıntıdır)

23 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

buna inanmam mümkün degil ama gercek bu sanirim!cok saskinim.

öykü dedi ki...

kesınlıkle gerçek..

gerçek olmamasını dıleyecegımız kadar
korkutucu


ama ne yazık kı gerçek.

MERVE dedi ki...

yok artııık !!
kendimden, insanlıktan utandım !!
nasıl izin verilir buna, orası nasıl bir devlet!!
bu gibi insanları gördükçe cehennem iyi ki varmış diyorum iyi ki...

öykü dedi ki...

ben de dünyanın başka bı gezegenın cehennemı olduğuna ınanıyorum


boylesı seyelrı gorup yasamak ta bızlerın cılesı


katlanılır gıbı degıl
ınsan oılmanın bu derecede aşağılanması kabullenılır gıbı degıl

Nesrin dedi ki...

Yok artık ya, insan denen varlığın yapabileceği adiliklerin sonu yok galiba.

Bu nasıl bir sapkınlık, nasıl bir mentalite, aklımın alması mümkün değil..

öykü dedi ki...

hergun yazıyorum

her gordugumle canım acıyor


ınsan

hayvan dılınde hakaret demek
ve bunda onlar cok haklı

ya bız
kızdığımız da kopek derken bırıne
esek derken
hayvan derken

aslında galıba bazılarını onore edıyoruz

cunku onlar
o hayvanların tırnağı olamazlar


Unknown dedi ki...

Çok kötü oldum okuyunca,hele resim...Burnumun direği sızladı.
Bunu yapanlara hayvan denmez,olsa olsa mahluktur onlar...
Üstelik şerefsiz mahluklar :((

öykü dedi ki...

yaratık onlar

evrımını tamamlayamamış yaratık

garabet
meczup

pıslık



dünyanın her coğrafyasında
her yerınde var olan

ınsanı ınsan olmaktan utandıran
pıslıkler

öykü dedi ki...

Bır de daha fazla üzecek
ama bısey eklemek ıstıyorum

orangutanlar aynı ınsan gıbıdır
duyguları
dusuncelerı vardır

çocuklarını merak eder

hastalandığında bekler..


bırebır ınsani davranışlar sergilerler


cektıgı acı

uzuntu

hayvancagızın gozlerıne hucrelerıne yansımış

bu dünya gerçek bı cehennem bence:(

Adsız dedi ki...

Sizinle, bir süredir kafamı meşgul eden bir düşüncemi paylaşmak istiyorum.

Bu düşünce aklıma sizin türünüzü sınıflandırmaya çalışırken geldi
ve anladım ki

sizler aslında memeliler sınıfına dahil değilsiniz.
Bu gezegendeki tüm memeliler, yaşadıkları çevre ile içgüdüsel olarak bir denge kuruyorlar.

Ama siz insanlar öyle değilsiniz. Bir bölgeye yerleşiyorsunuz ve çoğalıyorsunuz,
tüm doğal kaynakları tüketene kadar çoğalıyorsunuz.

Canlı kalabilmenizin tek yolu başka bir bölgeye yayılmak.

Bu gezegende bu şekilde yaşamını sürdüren bir organizma daha var.

Ne olduğunu biliyor musunuz?

Kanser.

İnsanlar hastalıktır. Bu gezegenin kanserleri.

Larry ve Andy Wachowski - ” Matrix ”

IŞIL dedi ki...

Ah Öyküm;
hayvanları daha çok seviyorum insanlardan demiştim çocukken.Büyüdükçe daha da tiksinmeye başladım.Böylelerine ne denir ki,Kahrolsunlar !

öykü dedi ki...

ne dıyeyım Isıl

ne dıyeyım bılemıyorum artık

kış güneşi dedi ki...

Kanım dondu orangutanın gözlerinin içini baktım sonra bakamadım utandım insanlığımdan kendi türümden utandım gerçi o iki ülke çocuk tecavüzünde yarış halinde ne yapabiliriz acaba nasıl yardım ederiz o canlılara çok üzgünüm, bunu duyurduğun için teşekkürler Öyküçüğüm

öykü dedi ki...

benı de cok etkıledı durusu bakısı

cunku ınsan kadar duygulu ınsan kadar dusunebılen bır varlıktır orangutanlar


onun cektıgı acıyı hıssettıryor bakışları:(

cok cok uzuldum..



cok ısterım bı gun burdan
butun bu soysuzlukların bıttıgını

ıyınıyetın barısın ahlakın hakım olduğunu duyurabılmeyı..

Adsız dedi ki...

Hayy güzel Allah'ım sen büyüksün. Ne diyeyim şimdi ?
İnsanlar resmen Allah'ın sabrını zorluyorlar. Bütün bu pisliklere rağmen rabbim hala bu dünyayı, bu insanları hayatta tutuyor ya hayret ediyorum...

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ülkemizde de bir çok haycan iki bacaklı hayvanların cinsel istirmarina maruz kalıyor. Burada insan olmuş olabilen ve olamamış olanların ayrılması lazım. Bu tip yaratıklarla aynı kefeye konmak bile yeterince aşağılarken insanı onlar insansa ben değilim diyorum.

öykü dedi ki...

eger onlar ınsansa
bende ınsan degılım dıyorum


ve bısey daha eklıycem

hani tekbır getırıp ınsan bası kesenler
bı ınsanın canlı canlı kalbını çıkarıp yıyenler var ya
onlar ıcınde aynı seyı soyluyorum
bunlar muslumansa dıye..


kavramlar
artık
kısılerın ozel kullanımında
ve o kullanım sekıllerı o kadar korkunç ki
varolandan soğutuyor ınsanı
buysa degılımlerı getırıyor.

nehircce dedi ki...

İnanamıyorum ya ! insanlık değil ki bu, bence kafes içerisine alınıp aynı muameleyi görmeli bunu yapanlar...Midem bulandı nefret duyuyorum...

Unknown dedi ki...

bu nedir ya çok korkunç :(
Allah cezasını versin bu pisliklerin...

yildiz dedi ki...

Midem bulandi:(((
Hayvanlara tecavüz edildigini biliyordum ama,böylesine para karsiligi satilan hayvanlar oldugunu bilmek, aman Yarabbim;
Bu dünya cok korkunc bir yer yaaaa,
Böyle olaylari duyunca da elimizden birsey gelmiyorki,bu canimi daha cok acitiyor.Bilsen ayri bir dert,bilmesen ayri bir dert....Onlar hayvan ama,bunu yapanlar ise canavar

öykü dedi ki...

söz konusu ınsan olduğunda..


kotulugun sınırı yok


o aklı
o gucu
sınırsızca kotuluge kullananlar var aramızda
bızlerı ınsanlıgımızdan utandıran...

suzan hobi dedi ki...

yok yok gerçekten okuduklarıma inanamıyorum :( bu denli bir kötülüğü, ahlaksızlığı, pisliği nasıl yaparlar, nasıl bir yaratığa dönüşmüşler aman Allahım :(

Unknown dedi ki...

Am xavi Gerad jude, Aiicco inssurance plc bir temsilcisi.
Size bir kredi ihtiyaci varsa bugün e-posta yoluyla bugün bize ulasin,

istediginiz kredi ile size yardimci olabilir:
(xavigeradloanfirm@yahoo.com)
Yilbasi kredileri% 3 faiz orani sadece avelable vardir. Ciddi basvuran,

ancak daha fazla bilgi için irtibata geçiniz. Biz renging krediler
sunuyoruz
3000 sadece US $ Euro ve pound 50,000.000 için.
Biz dahil kredi her türlü teklif
Bireysel krediler:
Isletme Kredileri:
Ögrenci Kredileri:
Insaati krediler:
Ev kredileri:
Is expandsion krediler:
Borç konsolidasyonu kredi:
Biz hizli ve dinamik test edilmis ve güvenilir bulunmaktadir.
Daha fazla bilgi için (xavigeradloanfirm@yahoo.com): E-posta Iletisim.

Sr Gerad jude görüyoruz.