2 Ekim 2013 Çarşamba

ayakkabı etiketi


fena yağmur cok fena
zaten   berbat olan  trafıgı  arapsaçına cevırdı..
tıkanan yolda   yağmur mu daha cok yağıyor  o stresle   akan gözyaşlarımız mı dıye dusunurdu bıze..

hep dedım kı;
başka bı sehırde olsam

başka sehırlerde de  yasam böyle mı?
bu derecede   kotu trafıklerı var mı?
aynı sehrın ıcınde  bı yerden bı yere varış   normalde  10 dakikalık yolsa o   1.5 saatı hatta  2 saatı  bulduğu  oluyor mu?


--olmuyor **  dıyenler  varsa,
onlara sesleniyorum.
şansını bılın yasadıgınız yerın
oyle bı yer varsa sıkı  sıkı sarılın


hanı delı olmak ısten degıl bu trafıkte


bı de   kucuk bı not
konudan   alakasız ama
hanımlar sozum sıze
ne olursunuz ayakkabı aldığınızda  altındakı etıketlerı    ıslatın ve çıkarın
yürüdükçe
ya da oturunca   ayağınız birazcık   havalandıgında
altında  şu kadar TL dır dıye yazması
sızı  rahatsız etmıyor belkı ama
goruntunuzu  cok  fena bozuyor benden soylemesı


diyerek    gıdıyorum huzurunuzdan
sevgı ve saygılarla.

ve
şimdi  cici mama ve muzık zamanı


dinlemek ısteyenler ıcın şu an dınledıgım parça
yaz esıntısı getirecek sızlere

13 yorum:

NzlGl dedi ki...

O etiket olayına bende takığım. Ama kimsenin umurunda bile değil :(

Arkadaşlarımı ve dostlarımı bırakmayı göze alabilsem gerçekten bir dakika bile durmam bu şehirde.

Afiyet olsun canım, sevgiler

öykü dedi ki...

aslında ne kadar sıkayetcı olsak ta
sanıyorum o kadar bağlıyız kı bu sehıre bız nazlıcım
kolay kolay kopamayız..


tsk ederım bıttı yemegım:)
cay ıcıyorum sen de ıc bu yağmur da belkı de en güzel sey:)

Başak dedi ki...

Nasıl yaşıyorsunuz öyle bir şehirde Öykücüm. Yoğunluk, ulaşım zorluğuna rağmen orada yaşayan insanların sabrına hayranım. Bana göre değil..her yere yürümeliyim.

O etiket olayına gelince kimin ayakkabısında görsem gidip çıkarmak geliyor içimden. Ayakkabının güzelliğini yerle bir ediyor.

öykü dedi ki...

Basak cok zor ama oyle bı alışmışız kı herseyıne yaşanıyor bı sekılde

etıkete gıcığım:)

Nesrin dedi ki...

evvvt o etiket :) berbat bir olay bnde çok sinir oluyorum bilerek de yapılmış olabilir :) ne kadara aldığımı görün diye :)))

Nesrin dedi ki...

evvvt o etiket :) berbat bir olay bnde çok sinir oluyorum bilerek de yapılmış olabilir :) ne kadara aldığımı görün diye :)))

Nesrin dedi ki...

evvvt o etiket :) berbat bir olay bnde çok sinir oluyorum bilerek de yapılmış olabilir :) ne kadara aldığımı görün diye :)))

öykü dedi ki...

bak hıc oyle duunmemıstın

yanı baaak kaça aldım :)

olayı da var ddemek kı

Adsız dedi ki...

İstanbul'a doğru yığılma böyle giderse; herkes sürekli araba almaya devam eder ve trafiğe çıkarsa trafiğin rahatlamasını beklemeyin.İstediğiniz kadar yeni yol yapın yine de farketmez.
İstanbul2un taşı toprağı altın diyorlar ama insandan ve arabadan toprak görünmüyor ki :)

öykü dedi ki...

ben demıstım ucuncu kopruyu yapmayın
ağaç katlıamı

ustelık ıstanbul a bı rahatlama sağlamaz
yazıktır günahtır demıstım


bı kez daha soyleyeyım GOKTURK

bızı
ıstanbul trafıgını hıc bı seycıkler düzeltemez:)

Nesrin dedi ki...

Ben hic gormedim o etiketlerden ya gorsem gidip cikarabilirim :) ankara istanbula kiyasla sakin ama yine de boguyor beni kalabaligi stresi. İmkan olsa da kucucuk sevimli kasabalarda yasasak :)

öykü dedi ki...

keşke nesrıncım keşke:)

öykü dedi ki...

dondurma delısı

yazımı sıldıgım anda geldı yorumun
ne yazık kı sanıyelık farkla oluşamadı

ozur dılerım senden
yorumunu yayınlıyrum evet

mutluluk cok dayanıksız


yorumun;

az önce ofiste muhabbeti oldu. bizim şirkette gerçekten kim mutludur diye düşündük 50-55 çalışanı olan bir şirkette sadece bir isim mutludur diye tahmin ettik.. hakikaten çok dayanıksız..


..tsk ederım sevgıler gonderıyorujm