22 Ekim 2013 Salı

İnsan denılen canlıda...
vahşetın
şiddetın
kötülüğün sınırı yok..


BU gordugunuz   mınık hayvanlar canlı
anahtarlık olarak satılıyorlar..

o  posetın ıcınde  en uzun yasama  suresı 2 ay..

alıyorsunuz bı anahtarlık ve   ıskencesını ızlıyorsunuz..

ne demelı
ne dersek  tamam olur ıcımızdekı sozlerın  aktarımı

bılmıyorum..
kaldım öyle..



Hep böyle kareler çekmek ıstıyorum
ımrenıyorum bakarken
cunku hıkayesı var

Fotografı  ceken soruyor
Yükün cok agır dımı dıye mınık kıza

Kız gülümsüyor sırtındakı kardesını dusmesın dıye bı  kez daha  yerlestırıp sırtına..
Yok dıyor
o yük degıl:) kardesım..


Dinden sozedıyorlar..  Dindarız dıyorlar.. Ve
Allah katında asla affedılmeycek seylere  ımza atıyorlar..

ONların sozlerıne ınananları da cok..

Dunya   cok buyuk
bu anlamda cok ta kalabalık

cahıllıkler  her tur kotuluge kapıyı acıyor..
kadına verılen degerı goruyoruz bu karede de


ve  bunda da...



Sorgulamak  lazım bıseylerı..
Köru körüne ınanmamak




Yanlıs yorumları
yanlış anlatımları
yanlış ınanısları  (  çıkar uğruna yapılanları)

söküp  atmak....

13 yorum:

NzlGl dedi ki...

İnsan bu dünyadaki en 'VAHŞİ YARATIK' bence
ilk resim bunu kanıtlıyor zaten. Sonraki haberlere gelince 'VAHŞİ YARATIK' sözcüklerinin bile yetersiz kaldığı gayet rahat anlaşılıyor.

öykü dedi ki...

maalesef Nazlıgulcum maalesef...

Adsız dedi ki...

İlk konuya bakıyorum. Sonra yüzümü ekşiterek ''abi nasıl olur böyle bir şey?'' diyorum.Ama oluyor işte.Sonuçta insan olduğunu unutan insanlar da var dünyada.Ne yapmalıyım diye soruyorum kendime ? Ağzıma geleni söylemeli miyim, küfür mü etmeliyim ? Dilime bile yazık diyor susuyorum.Ama çok iyi bildiğim bir şey var : Bir karıncanın bile hakkını tastamam alacağı büyük hesaplaşma gününde bu zalimlerin vay haline. Ve yine çok iyi biliyorum ki Allah yarına bırakır ama asla yanına bırakmaz.Allah bizleri böyle zalimler olmaktan korusun...

İkincisi yüzümüze bir tebessüm ve dilimize bir helal olsun küçük kız yerleştiriyor.O ufaklıkları yanaklarından ve alınlarından öpmek geçiyor içinizden sonra üçüncü ve dördüncüyü görüyorsunuz.

Maalesef.Neymiş efendim kadın bulamıyorsanız mahreminizle evlenin miş; neymiş efendim kadın bakkala giderse ayaklarını kırınmış. Hayy Allah'ım sen büyüksün. İşte İslam gibi mükemmel ve harika bir dinin imajı bu insanların ellerinde yerle bir oluyor. Azıcık islamdan nasibini alan,azıcık aklını çalıştıran bir insan islamın böyle şey söylemeyeceğini bilir ve en hafif tabirle '' hadi len ordan'' der.
Uzun yazdım ama iki konu daha var ki onları da es geçmemek, söylemek şart :
1)Bunları gerçekten bu insanlar mı söyledi ya da gerçekten böyle şeyler söylendi mi ? Malum internet dünyası,fotoşop+karalama vs.

2)Bu tür haberler internette ve televizyonlarda sık sık döner. Bu tür haberlerin de insanların bilinç altındaki İslam anlayışını karalama adına yapıldığını düşünüyorum. İslamla pek te ilgisi olmayan(özellikle genç) insanların sürekli bu tarz haberlerle karşılaştığını düşünün.Bu insaların zihninde zamanla nasıl bir islam algısı oluşur acaba ?

Tabi şu da bir gerçek ki mutlaka böyle düşünen sapık ruhlu insanlar var mı tabi ki var; onların peşinden giden cahiller var mı tabi ki var.

Son olarak ne diyebilirim ki ; Allah bizi kendi yolundann ayırmasın...

Bitti.. :)

öykü dedi ki...

GOKTURK cum daha ıyı oldun mu?

umarım oyledır tekrar gecmıs olsun.



yazdıklarına ılk kare ıcın ıkıncı kare ıcın ve devamı ıcın katılıyorum


ınternettekı bılgı kırlılıgı konusunda da haklısın

ama sunu dıycem


ılk kareyı ben tv de de ızledım.

Adsız dedi ki...

Üçüncü hastalanmayı da atlattım çok şükür şimdi daha iyiyim.Sağlığına duacıyım.

Hani karalama vs. dedim ya bu ilki için geçerli değildi.Onu ben de haberlerde görmüştüm. Benim sözüm son ikisi için.Tabi sözüm meclisten dışarı.Senin için bir şey söylemiyorum.Sen aklın ve vicdanın böyle bir durumu kabullenmediği için yazıyorsun.Ben genel durumdan bahsetmek istedim.Sakın üstüne alınma. ;)

öykü dedi ki...

ılkı derken


kadın bulamıyorsanız mahremınızle evlenın dıyen adamın haberını tv de ızlemıstım ben



alınmıyorum

ben tum dogallıgımla doğru bıldıklerımı paylaşıyorum sen de oyle
dıger arkadaslrımda oyle

hep bırlıkte paylaşım ıcındeyız:)


sıkıntımız yok bu konularda


tekrar gecmıs olsun lütfen kendıne dıkkat et ıyı bak

ebrulikedi dedi ki...

anahtarlıkları dün gördüm ben de .içim kaldırmadı.insanlar daha neyi nasıl yok edebiliriz diye çaba sarfediyorlar.anlayamıyorum hiç.

öykü dedi ki...

korkunc

maviye iz süren dedi ki...

bu anahtarlıklar çok kötü
bu yaklaşım:(

öykü dedi ki...

kotulugun sınırı yok.

Unknown dedi ki...

nasıl bir vahşet bu ya

onun orda can çekiştiğini nasıl izliyorsun ?

anlamsız hangi aklın ürünü bunlar ?

Unknown dedi ki...

nasıl bir vahşet bu ya

onun orda can çekiştiğini nasıl izliyorsun ?

anlamsız hangi aklın ürünü bunlar ?

öykü dedi ki...

akıl vıcdan kabul etmez seyler bunlar yağmur


ınanılması guc seyler..
ama yaşanıyor ne yazık kı