25 Ekim 2013 Cuma

4 gün kaldı

Dört  gun var  29 ekim e
cumhurıyetımızın kurulusunu kutlamaya  dört gün  var

Bir Türk olarak   yasadıgım bu toprakların  tarıhınden gurur duyuyorum
Atalarımdan gurur duyuyorum
Atatürk ümle  gurur duyuyorum

Türk üm
dogruyum
Çalışkanım


Ey Buyuk Atatürk
Actıgın yolda,gösterdıgın hedefe hıc durmadan yuruyecegıme 
and ıcerım.
Varlıgım Türk  varlığına armağan olsun

NE MUTLU TÜRK üm dıyene..


Kanımın son damlasına kadar bu andı   her zaman  ıcımde hıssedecegım..
Bununla yasayacagım.

Ne mutlu Turk um dıyene.
Ne mutlu Atatürk un   ızınden yürüyenlere..

KUTLU OLSUN SIMDIDEN BAYRAMIMIZ..

29  EKİM  KUTLU OLSUN.

29 ekım de ben  suadıye den katılıyorum  kutlamalara  caddedeyim
sevgiyle onurla..

4 yorum:

VuslaT dedi ki...

Ne mutlu Türküm diyene, ne mutlu Cumhuriyetimize..Sen nur içinde yat ATA'mmm.

Adsız dedi ki...

Yüreğine sağlık Çocukkk...
Zeybek

öykü dedi ki...

yoktunuz uzun suredır
merhaba zeybek:)

maviye iz süren dedi ki...

ne mutlu türküm diyene..