21 Ekim 2013 Pazartesi

Budur

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel ya :) Hakkaten kurban kadar mantıksız bi şey olamaz. Meraba biz müslümanız.

öykü dedi ki...

Merhaba bız muslumanız

bayram sevgiyle olsun
kanla bayram olmaz


sevgiyle...

özii dedi ki...

söylenecek tek şey var ...
harikasınız ....

VuslaT dedi ki...

Öykü'm hayvan sevgini biliyorum ama müsadenle bu yazıya katılamayacağım. Her şeyin yeri ayrı bence..
Tabii ki sende buna katılmak zorunda değilsin..İyi geceler. Sevgilerimle.

öykü dedi ki...

Saygım sonsuz Vuslatcım


Farklı fıkırde olmana rağmen
dusuncelerını bu tatlı yaklaşımınla anlattığın ıcın ayrıca tsk etmek ıstıyorum


sevgıler gonderıyorum sana

Adsız dedi ki...

Güzel hikaye ancak ben de üzülerek katılamayacağım. Çünkü her ibadetin yeri ayrıdır ve hiçbiri bir diğerinin yerine geçmez.Hikayedeki gibi yapılırsa bir insanın ihtiyaçları giderilmiş ve bir iyilik yapılmış olur ama kurban ibadeti yerine gelmez.Ama kurban kestim işim bitti hadi bana eyvallah demek te olmaz...

diye düşünüyorum.

öykü dedi ki...

saygı duyuyrum GOKTURK cum

benım düşüncem de
bılıyorsunuz zaten uzun suredır paylaşıyorum..


sevgılerımle

MAYRI dedi ki...

İşte bu ....Merhaba Öykü. <:))

gügüyle hersey dedi ki...

ah keske herkes aynisini yapabilse nerde nerdee bende katiliyorum sevgiler♥

öykü dedi ki...

Gunaydın Mayrıcım
sevgıler

öykü dedi ki...

Gügücüm sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Sen kimsin ki
din ve dini vecibeleri konuşup eleştirebiliyorsun!

öykü dedi ki...

güzel bır bakış acısı adsız

keşke adını yazacak cesaretın de olsaydı

karışık_pizza dedi ki...

Demek hala bir yerlerde bir şeylere duyarlı birileri var hala.Ne güzel:)

öykü dedi ki...

sevgiyle karışık pizza...