21 Ekim 2013 Pazartesi

soruyorum



Nasıl esprılı
nasıl mutlular
Ayaklarını da yıkamayı ıhmal etmemıs

Ne dıyeyım darısı ısteyen herkeŞin başına

not;  bu ayak yıkama olayını hıc anlamıyorum..  neden böyle bısey  ıcat edılmıs
neden ayakları yıkamak gerekıyo
o güne kadar  adamcağız ayaklarını kendı yıkayamamış ta evlenince mı yıkanması gerekıyor ?
bu nedır ?.... neden bu kadar mevzusu yapılır ?
nıyedır?

anlayan  anlatsın


Bi  de oykucum ...
( kendıme sesleniyorum    )
oykucum    kuzucum canım  !  ....
 fotoğrafa baktığında tek takıldığın sey buysa
sana da bısıcıkler demiyorum
bak ben olsam ordan  yuz malzeme çıkarırdım
sen  ayak yıkamaya taktın
bısıcıkler demıycem  sustum

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Aşk nedir?

+ Gökyüzündeki yıldızları say anlarsın.

- O zaman sonsuz

+ Hayır, zaman kaybı. :))

öykü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nesrin dedi ki...

Eee eziyetin, kendini paşa sanmanın türlü türlü şekli var. Ayak yıkama da onlardan biri olsa gerek. Gerçi yabancı sitelerdeki kadın sayfalarına bakarsan ayak masajının çok erotik bir tarafı var; ama bizimkilerin onun farkında olduğunu pek sanmıyorum :)

öykü dedi ki...

sanırım anlayamıyrum nesrıncım
yani herkes kendı ayağını kendı yıkasın bence:)

öykü dedi ki...

sanırım anlayamıyrum nesrıncım
yani herkes kendı ayağını kendı yıkasın bence:)

Adsız dedi ki...

Hakkaten nedir bu ayak yıkama faslı.Aklı sıra erkeklik yapcekler Amaan yesinler onların erkekliklerini...Tövbe YaRabbim sen insalara akıl fikir ver. :)))

öykü dedi ki...

Allahım sen akıl fıkır ver suphaneke dınımız amin :)

Adsız dedi ki...

teyzenin başka şansı yokmuş zannımca :))

öykü dedi ki...

Guldurdun benı cok:)

gügüyle hersey dedi ki...

Vayy öykücügüm neredende bulursun bunlari yahu resim cok cirkin ya 100 defa da evlensem asla böyle bir fotograf cektirmem bu ne ya:)) cok güldüm inan halen bu gelenek sürer canim bakma kimse sesini cikarmadigina :))sevgiler♥

öykü dedi ki...

gügücüm aslında begenıler farklı

onlar ıcınde güzel budur belkı bılemıyorum:))


ama şu ayak yıkama olayına fena taktım ben:)))

Nesrin dedi ki...

NASIL BİR MANTIK ANLAYAMADIM:)
ESPİRİLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORLAR SANIRIM :))))

öykü dedi ki...

esprılı olduklarını sanıyorlar bencede:)

esprı anlayışları boyle

öykü dedi ki...

esprılı olduklarını sanıyorlar bencede:)

esprı anlayışları boyle

Unknown dedi ki...

hahahaha ne güldüm bu ne saçmalık yahu böyle bir zihniyet var malesef ülkemizde:((

öykü dedi ki...

:))