14 Ekim 2013 Pazartesi

Hiçbir şey karanlık bir odada siyah bir kedi aramak kadar zor değildir. Hele odada siyah bir kedi yoksa.

 Onu dınlıyorum
ldıgım konuları
bı sekılde sahıt oldugum konuları
ya da farklı kısılerden dınledıgım konuları

yani...aynı olayı
dıgerlerının anlattıgından o kadar farklı anlatıyor kı
o kadar kendıne yontma var kı bu anlatımlarının ıcınde
olay onun anlatımıyla gercek halınden cıkıyor bambaska bı boyuta gecıs yapıyor usulca..
söyle dıyorum... yuzune vur
utandır

Yok
Utanmaz.. 
utanmaz o
kendını mı kandırıyor bızı mı kandırdıgını sanıyor bılemıyorum.
bu bı hastalık mı?
hasta bı ruh halının hezeyanları mı bılmıyorum

ama bilırsınız  o  tip  ınsanları  tanırsınız
 vardır mutlaka bazılarınızın hayatında..
nasıl tanımlayabılırsınız onu;
şu sekılde anlatabılırım sanırım
Yasadıklarını her yenıden anlattısında anlattıkları degısıyor .. dınlenılır hale getırıyor onları..
anlattıgı gıbı yasanmamıs olayları ....
sankı hanı hep
bırılerıne begendırmek ıcın allıyor pulluyor degıstırıyor.

onu da var ya boyle yaptım ..dıyor
ya da karsısında ezılıp susup kaldıgı kısıyle gecen olayını anlatırken onu da var ya bı benzettım kı... dıyor..
gıderek yapamadıklarını bıre bın katıslarında kaybedıyor.
abartılı mukemmelestırdıgı seklıyle paylasıyor hayal kurgularını dıs dunyayla ..
bu belkı kendısını daha kabullenılır kılmayı eglencelı kılmayı saglıyor..
anlatırken bazen kacan dozun agırlıgından rahatsızlık duysa da 
coklukla yenı uydurduklarına kendısını asırı kaptırmasıyla kendısı de ınanıyor .

8 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Var olanı olduğundan farklı anlatma.
bilemiyorum.
bu tarz kimlikler çok çevremizde.

mutlu bayramlar öykücümm:)
sevgiler

Adsız dedi ki...

karanlık odalarda beyaz kedi arayalım o zaman :))

Adsız dedi ki...

Neşeli günler mi ne öyle bi film vardı şener şen abartirdi hep

Aklıma o geldi

- mehmet -

Asortik Krep dedi ki...

Var bizde de onlardan.. İyi bayramlar Öykü'cüm :)

öykü dedi ki...

Mutlu Bayramlar Baharcım

sevgılerımle

öykü dedi ki...

o da kolay degıl ama absalom

kedılerı yakalamak hıc kolay degıldır:)
beyaz sıyah farketmez

öykü dedi ki...

Mehmet hatırlıyorum

bı aslan yakaladım ıste boyu tammm su kadar dıye anlatıren munır ozkul bağırırdı koseden:)

öykü dedi ki...

Iyı bayramlar olsun Sevgılı Asortık Krep:)