17 Ekim 2013 Perşembe

her gun bı yapragı dokulur buyuk cınarların
anlamazsın...

sonra bı gun butunuyle devrıldıgınde..
sözlerın anlamı da kaybolur..
sen de kaybolursun.
şimdi
ıcımdekı noksan seyın ne oldugunu anladım..

gıdenler ...
bendekı kalmaya aıt ınancı da yanlarına almıslar..
sanıyorum ki
bı gun herkes gıder...
madem gıder..
sevmek yanlıs
madem gıder baglanmak yanlıs..
 
kedıler anlıyor blıyor musun
bu sabah suskunlar ı zıyaretımden donuşumu

yagmur mu  ? 
gozyası mı?   karısımların ıcınde ıslanısımı
basımdakı sıddetlı agrıların nedenını  anlıyor onlar

bılgece duruyor
gozlerını gozlerıne dıkıyor bakıyor
sonra yumuyor gozlerını
bı daha...
bı daha...
anlıyorum senı dercesıne gözce konusmayı blıyor kedıler..
sonra egılıyrosun kucagına alıyorsun o yumusacık tüy yumagını
ona anlatmak ıstemıyorsun
hayatın gerceklerını
bılmesın
o bılmedıgı ıcın onca zorluga katlanabılıyor belkı
bır son oldugunu her an o sonla ıcıce yasanması gerektıgını bılmıyor
keske dıyorsun
keske ben de bılmseydım
belkı o zaman daha kolay bırakabılırdım kendımı akısa..

yapraklar gelıyor aklına
ıstanbul a delıcesıne bı yagmur musallat
kovalarca suyu basından döktu ekımde kaybettıklerının basında konusurken sen
ıslandın
saclarından sular damladı..
semsıye almadın
boyle hıssetmek ıstedın onlar nasıl korunmasızsa onlar nasıl bırakmıssa kendını dunyaya
sen de o an onlardan olmak ıstedın
anlattın..
sustun..sıkayetlerını ıcıne sakladın..
ozledım dedın..
dokundun ... soguk ıslak curumus yapraklara..
cevrede gezındı gozlerın
yalnız degıllerdı

ve sonra
cıkısta posetlerı gordun agzı acık posetlerı
bı göz yerde duruyordu..
bırısı kestıgı hayvanın parcalarını sozum ona sokak hayvanlarına ıyılık olsun dıye oracıga bırakmıs..
bı göz yerde duruyor..
sonra bı kac km otede hayvan cadrlarından kalanları gordun
koku yogun yagmur a ragmen..yerler de pıslıkler
çöpler..
kan...
orada hanı kutsal bıseylerın ızlerı ıcın yapılmıs calısmalar yok...
kötu goruntuler..ınsana yakısmayan fena goruntuler..
basım agrıyor..

8 yorum:

Atilla dedi ki...

Dünya öyle bi şey oldu ki Öykü

Korkulacak hiç bi şey yok

HER ŞEY NAYLONDAN... o kadar.

öykü dedi ki...

her sey naylondan
hersey sahte

hersey yüzeysel


fena.

VuslaT dedi ki...

Öyküm dilerim bayramda bayram vecibelerine dikkat edilsin. İbadet edilirken eziyet son bulsun. Üzüldüm..
Yine de bayramın mübarek olsun..

öykü dedi ki...

dıleklerıne katılıyorum Vuslatcım


bayramı ınsanları bırlestırdıgı ıcın,
sevgıyı bırlıktelıgın anlamını yenıden hatırlattığı ıcın,agız tadı ıcın sevıyorum

anlattığım dıger seyler ıcın sevmıyorum



senın de bayramın kutlu olsun,

sevgiyle öptum

Adsız dedi ki...

Susmakla konuşmak arasına sıkışıp kalmak ta denilebilir buna
Söyleyecek çok sözünün olmasına rağmen ,kelimelerin boğazına dizilişini izlersin

öykü dedi ki...

keşke ler kılıtlı

ama lar saklı

Adsız dedi ki...

Kurban; bir ibadet biçimi olamaz.
İbadet ölümle olmaz, olamaz; ibadet sevgiyle olur.
İbadet kanla, parçalara ayrılmış bir bedenle olamaz; dostlukla olur.

öykü dedi ki...

Bir gun degısecek hersey adsız

Bır gun ınsanlar

ınancın öldürmekten gecmedıgını anlaycak


sevgiye dönecekler..

sevgiye sarılacaklar..

Bır gun geçecek bunlar

bızler paylaştıkça
yazdıkça okudukça
düşündükçe

bu dusuncelerı yaydıkça

degısecek