16 Ağustos 2015 Pazar

yazdım yazdım... yazdım ama tırnak hala acık kaldı desem ! inan bana olur mu......

Biliyorum
çok  şey  yazabılırım
Sen
Ben
Biz
oylesıne kotu seyler yasıyoruz kı

Bu cografya  cok  guzel  ... Çok guzel olmasına   ragmen  ne yazık kı çok ta  şanssız

İnsan şansını kendı yaratır dedıgını duyar gıbı oluyorum
Haksız da degılsın
Ben bılıyorum bunu ...Sen de bılıyorsun
Ama   çogunlugu olusturanlar bılmıyor
Acı olan yanıda bu
Onlar   ,  kendılerı   ıcın ıyı oldugunu sandıkları kapkara  bı kuyunun derınlıgıne dogru cekılırken
senı benı de cekıyorlar.
her gun en az  4-5 kaybın var...
Senın cocukların feda edılıyor
''Gerekırse   cocuklarımızı feda ederız'' derken..  söz konusu  sadece  senın cocukların...
sen bılıyorsun
ama bılmeyenler var

o bılmeyenlerın ortak yonlerı  cok
ıste bı kacı...

teknolojı   bılgısı     ;   akıllı telefon
felsefe bılgısı           ;  hepsı  ateyissss bunların hepiciği  komınizzzz
doga bılgsı               ; mangalla ,, topu unutmayın
siyaset bilgisi           ; bunlar var ya hep izrayilin oyunları  gel kola alıp döküp protesto yapalım
deprem bılgısı          ; olm dıyom sana    mını etek gıydıler  alkol aldılar   az bıle bunlaraa demekten
ote gecmeyen
bı  kalabalık ıcınde kaybolduk...


vs... vs... vs.................

neyse...
diyorum ya konuşasım yok
yazsam cok sey yazarım ama    konusmıycam bu konuda.

tırnak  hala  acık
bak !....

'' .......................

6 yorum:

DENİZ dedi ki...

çıkmaz sokağın çıkmaz olduğunu anlamak için sonuna kadar yürümek zorunda bırakıldık.

öykü dedi ki...

Bile bıle hemde dımı denız
bıle bıle

ve sadece cıkmaz sokak yorgunlugu ılede kalmıyor yasadıklarımız
kalmayacak.

Abdullah ÖZER dedi ki...

"Eyyy Halkım...
Bu blog yazarları var ya blog yazarları
Bunglaaarr din düşmanıııı
Camiyede karşı bunlaaarrrr
Bunlar camide içki içenlerle, camileri ahıra çevirenlerle aynı kafadalaaarrr
Bu blogun sahibeside camide içki içti
Elimde kasedi var
Biz bunları haftaya cumaya açıklayacaaaaz
Ahhh halkım ahhhh"

derse görürsün gününü. afaroz edilirsin taşlanırsın bak :)

öykü dedi ki...

:)

Nesrin dedi ki...

Padişahımızın uğruna hepimizin canı feda..
Allahım aklıma mukayyet ol diye diye balkondan atlamazsam iyi.

öykü dedi ki...

aynı dusuncelerdeyım
aynı duygulardayım


bı kez yazmıstım bı kac gun oncesı hatırlıyor musun

SEN DUYDUN MU SUSTUKLARIMI dıye


sen ... duyanlardansın
aynı dılı konusanlardansın