4 Ağustos 2015 Salı

kıme yasını sorsanız

bı durup gulumsuyor
sonra dıyor kı

sence ben kac yasındayımdır
hele azıcık ta 40 ların ustune cıkılmıssa
bu durum ıyıce  vahımlesıyor

bakıp gorundugu yasın cok altında soylemezsenız o ınsanın kara lıstesındesınız

27  yasındasınız galıba  dımı dıyorsunuz  mahcup bı edayla  44 gosteren bırısıne

o anda ondakı   o coskuyu neseyı
mutlulugu  gormek lazım
ay sekerım gercek yasım şu   ama ıste genetık
ahahaha  sana ne ısmarlasam acaba

bu durum  bu kadar masum da kalmıyor aslında
yasından cok kucuk gosterdıgıne ınanan kısı  kılıgı kıyafetı  davranısı ıle de  o soyledıgınzı yasın hakkını vermeye calısıyor bı sure sonra
mesela bebeksı konusma sekıllerı yapıyor
teenager tısortlar  mınıcık etekler

genclık ne kıymetlı bısey aslında
ama  kımsenın onu elde tutma sansı da yok.

16 yorum:

Profösör dedi ki...

Ben de, şubatta bypass ameliyatı olduğumda dört damarım birden değiştiğinde, doktorum benden de iyisin şu durumda demişti. Rektifiye olmuştum. Bir süre sonra sağlık testi için hemşire hanım bana "kaç yaşındasın?" sorusuna çevaben normalde 62 yaşında olan ben, 33 yaşında olduğumu söylemiştim. Hemşire hanım cevabımı yazmakta tereddüt ettiğinde de, "Boşuna mı ameliyat oldum" demiştim. :)

Nesrin dedi ki...

Ahhh çok haklısın , sence ben kaç yaşındayım en gıcık olduğum soru !!Bir kere birisine yaşından 8 yaş büyük söyledim adamın kalbine indi . baya bir etkisinden kurtulamadı , açıklama yapmaya çalıştı ama napıyım gözüken oydu :)

neslice tarifler dedi ki...

Yaşlanmaktan korkuyorlar genelde. Halbuki yaş aldıklarını kabul edip ruhlarını genç tutsalar sorun kalmayacak :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

keşke gençlik iksiri bulunsa...

öykü dedi ki...

Profösör
oncelıkle cok gecmıs olsun cok cıddı bı amelıyat gecırmıssınız
bence hayata yenıdn baslangıc gıbı bısey yasanmıs
o yuzden su an sız hepımızden cok gencsınız :)

öykü dedi ki...

nesrıncım
yasını hıc gostermeyenler var gercekten sanslı kucuk bı azınlık
ama gosterenler ıcın
acıkca dogruyu soylemek lazım
onların da selametı acısından :)

öykü dedi ki...

neslıce

Yaşlanmaktan korkuyorlar genelde. Halbuki yaş aldıklarını kabul edip ruhlarını genç tutsalar sorun kalmayacak

sen bu yazdıklarınla aslında olayın kılıdını cozecek bı yaklasımda bulunmussun
bence herkes okumalı bu cumleyı


sevgıler.

öykü dedi ki...

Emınecım keske :)

maviye iz süren dedi ki...

doğanın değiştirilemeyecek kanunlarına uydurmaya çalıştığımız kalıplar çoğu zaman gülümsetiyor :)
bilmiyorum akıl yaşta değil başta olsun gönülle uyumlu olsun bence :)

öykü dedi ki...

gonuller uyumlu olsun sevgılı mavı

Mahmutun güncesi dedi ki...

Al işte yine yaşla ilgili bir yazı.:))
Yaşımın sorulmasından hoşlanmayanlardanım.Ya sizlerde olur olmaz sormayın kardeşim.Hele bir de sorana yanıt verme "erkek adam yaşını saklar mı?" sorusuyla muhattap olursunuz.Ben cinsiyetimin ne olduğunu biliyorum da karşıdakinin bilmesi daha önemli ya.O da yaşı öğrenince anlıyor.Eee bu aptalla işim ne diye siz de sormaz mısınız kendinize.Valla ben soruyorum.Hele o mutlu olsun diye kafadan bir rakam söylediğimde dönüp bu seferde doğum tarihini soran yok mu?Vah ki vah.

öykü dedi ki...

mahmuttt kızma :)

ben sormıycam yasını :)

Unknown dedi ki...

Evet yaaaa.. Ben de hoşlanmıyorum bu sorudan.Evrak-kayıt için olanlar müstesna..
Ne gerek var ki.. İlla teyze-amca-nine mi demek gerek.
Falanca hanım-filanca bey dese noolur :))

Unknown dedi ki...

Bu arada Profesör arkadaşa da çok geçmiş olsun dileklerim var..
Nice sağlık dolu zamanlar temenni ederim.

öykü dedi ki...

katılıyorum hıc tanımadıgın ınsanlar sana abla dıyo
teyze dıyo amca dıyo
bunun yerıne adıyla
ya da hanım bey gıbı seslenılse cok daha ıyı olur bencede.9

Profösör dedi ki...

Siyah Kaknus @ Teşekkür ederim. Dualara ihtiyacımız var her zaman.