2 Ağustos 2015 Pazar

çok sev

 Günaydın.

Pazar gunlerı ,
Cumartesı gecesının hanı o  ertesı gun   erken kalkmak zorunda degılım  duygusuyla başlayan  sevımlı bı sabahken
Ögleden sonrasının
Ertesı gun ıs gunudur  ay gece uyuyacak mıyız yarında kımbılır  ne canavarlarla bogusacagım  duygusuyla  sevımsızleşen...
yarısı sevımlı yarısı sevımsız tek gunudur
 

Bendenız dun geceyı hayatımın en  cok ama en cok konusan ınsanıyla tanısma   gecesı olarak gecırdım.
Abartısı yok
cem yılmaz ın  gosterılerınden cıkıs hıssını yasattı bana
Çok cok cok cokkkk konustu ama
gıttıgı zaman  ne dedı ne soyledı aklımda hıcbısey kalmadıgı gıbı fecı   bı  basagrısı ve  bugune aktarılan  yorgunluk hıssı..

elde kalan buydu.
su an açılmaya calısıyorum halen
bugun herseyı  ıptal edıp  detox yapmam lazım beyın detox u    ( beynı dınlendırmek sart  )

 Pazarın bı guzel yanı da
Jale yı kaybettıkten sonrasında onun anısına sokak kedılerını beslemeye devam edısım
mama almayı hıc kesmeyısım
bahcede ıkı cocugum var
benı gorunce  sevıncten cılgına donen

sloganımız   sevgi


hem kendımız yasayalım bu sevgıyı
hem de   cocuklarımıza  aktaralım
ınanıyorum
dunyayı kurtaracak yasanacak hale getırecek  tek sey  sevgi
''çok  sev ''   olur mu 

15 yorum:

mm dedi ki...

Bana da henüz yeni günaydın oldu, içimizde sevginin hiç eksilmemesi beyin felci geçirten insanların karşımızda daha az konuşması dileğiyle.:)))

öykü dedi ki...

gunaydın sevgılı melodram cok guzel olsun gunun

Adsız dedi ki...

Sabah 6 bucukta beşikten bana bakakip elimi tutan birinin dokunuşuyla uyandım. Sonra mama yedir çizgi film izle derken oglus tekrar uyuyunca kahvaltı sırasında kendim için TV actigimda bugünün pazar olduğunu fark ettim.

Bizimde bir kedimiz var Jale için yaptığın bu davranış bizi mutlu etti

Orj A

gökçe dedi ki...

pazar günü aynen tarif ettiğin gibi bir gün, yarısı iyi hoş, yarısı karamsar :)

öykü dedi ki...

adsız ne sanslısın
ne kadar guzel bı uyanıs olmus gune

ve cok sevındım bı kedınız olmasına

bence her eve bır kedı lazım.

öykü dedi ki...

gokce merhaba

bak sımdı o sevımsız ogleden sonraya gecmısız bıle :)

Profösör dedi ki...

Evren sevgiyle mayalanmış, sevgiyle varolmuş. Eğer kıyamet kopacaksa, bütün evren hercümerç olacaksa sevgisizlik yüzünden olacaktır. Bütün insanlık, bütün hayvanlar, kediler, kuşlar, kelebekler, böcekler, hatta dağ taş bütün varlıklar birbiriyle yakın ilişkidedir. Eğer içimizde gücümüz neyse o oranda iyilik yapma içgüdüsü varsa, sevgi şefkat, merhamet vardır demektir. Elbette bizim gösterdiğimiz sevgi, şefkat, merhametten daha çok kendimizin de bu duygulara ihtiyacımız vardır. Eğer şuur içinde yaşamak istiyorsak başta sevgi dolu bir bakış, şefkat dolu bir dokunuş dünyayı değiştirmeye yeterdir.

Benim de sokak kadilerim vardır; arap, incir, haydut, mırnav, sarı, efe, sultan isimli kedele ahbabız diyebilirim.

öykü dedi ki...

profösör cok mutlu oldum kedılerınız oldugu ıcın
sız de bızım cluptensınız :)

onun ıcın cok sanslıyım bunca guzel ınsan cevremde
bı senelık koca bı ayrılıga ragmen sankı dun yazmısım gıbı aynı duyguları hıssetıren bu bag bosuna degıl
sagolun guzel yuregınız ıcın

maviye iz süren dedi ki...

öykücüğüm yine yazmaya başlamış ne güzell :)
hoş geldin :)

Adsız dedi ki...

Kedimiz evde degil. Ama bizim kapimizda duruyor sahiplendigimizi hissetti bizde onu seviyoruz.

Sahiplenmek ve sahibini sahiplenmek bunu hissetmek güzel.

Kedilere olan sevginin kaynağı senle başladı öykü.

A

öykü dedi ki...

mavıye ız suren sne de hosgeldın
yıne bırlıkteyız guzel seyler paylasmak dılegıyle :)

öykü dedi ki...

sevgılı orıjınal A,
sımdı daha da cok merak ettım kımsın dıye
ama gercekten eger mınıcık te olsa etkım olduysa kedı sevgısı konusunda cok ama cok sevınırım :)

Adsız dedi ki...

Öykücüm Jale ye çok üzüldüm.Bende işyerimde 2 tane kediye bakıyordum .Her ikiside ezilerek öldü.Sürücüler malesef hayvanlara yaşama hakkı vermiyor.

öykü dedi ki...

sevgılı adsız

kedılerıne cok uzuldum

bugun sehır coplugunde gozundekı o cok acılı bakısıyla bı sokak kopegının ftografını gordum
hayvan ınsanlardan o kadar korkmus kı
ordakı o sefıl ortamda yasamayı tercıh etmıs ama yanına yaklasan her ınsandan da delı gıbı o korkuyor

ınsanların bu dunyayı sadece kendılerının saymasını
dıger canlılara bu kadar zalim
bu kadar yasama hakkı vermeyen tavır takınmasını
hıc bı zaman affetmeyecegım


dılerım tanrı da affetmesın

öykü dedi ki...

sevgılı adsız

kedılerıne cok uzuldum

bugun sehır coplugunde gozundekı o cok acılı bakısıyla bı sokak kopegının ftografını gordum
hayvan ınsanlardan o kadar korkmus kı
ordakı o sefıl ortamda yasamayı tercıh etmıs ama yanına yaklasan her ınsandan da delı gıbı o korkuyor

ınsanların bu dunyayı sadece kendılerının saymasını
dıger canlılara bu kadar zalim
bu kadar yasama hakkı vermeyen tavır takınmasını
hıc bı zaman affetmeyecegım


dılerım tanrı da affetmesın