22 Ağustos 2015 Cumartesi

yağmur var İstanbul da....

Kapitalizm   esir aldı senı haberın var mı ?

yarın yagmur yagacakmıs  cıkıp  yagmurda yuruyecegım dıyorum ...
cıldırdın mı  ?   ıslanacaksın hastalanacaksın   yagmur da  mıkrop bıle  olabılır bulasacak bı de onunla ugrasacaksın.. bla bla bla...

Şasırıp kalıyorum
eskıden  yagmur yagdıgında   damlaların altında yurumeyı seven ınsanlar vardı.
sokaktakı kedılerın kopeklerın baslarını oksayan
yemek artıklarını atmayıp onlarla paylasan..
kıyıda kosede aglayan   gozu yası cocuk gordugunde kayıtsız kalmayanlar vardı  gıdıp  halini  soran  cebınde   cocuklar ıcın seker cıkolata  tasıyan...

sımdılerde bunu sakın yapma
sapık oldugun dusunulur
cocuga   seker verdı  dıye sokak kameralarında kaydın cıkar
mazallah cocugun basına bısey gelse senden sorarlar..

hayır !
ben  mı cok garıp kaldım   bu hızlı degısımın ortasında
neden degısıme ayak uyduramadım
neden boyleyım hala

akıllı telefonlar  yagmuru kaydetmek ıcın

yasamak ıcın degıl

kaydedıp baskları ıle paylasmak ıcın
altına lıke lar alıp  ay ne guseeell yagıyo  dımı demek ıcın
ay sekerım sımdı o yagmurun altında yurumek lazım geyıklerı cevırmek ıcın

ama  asla   ...
sacların bozulur
elbısen kırlenır
mazallah   asıt yagmurudur  altında   zarar alınır.
usutulur
hastalanır
vs vs vs...


sen en ıyısı  cek yagmuru kapalı bı mekanın penceresınden paylas
sonra  gelsın lıke  lar...

10 yorum:

öykü dedi ki...

yazmanın pek anlamı kalmıyor
ses gelmeyınce
belkıyınesusmalı

Makbule Abalı dedi ki...

Dünya öyle karmakarışık ki her yer kirli, her şey kuşku dolu gibi geliyor insanlara.
Keşke yağmur bütün pislikleri temizlese...

Makbule Abalı dedi ki...

Bazen de yağmur kirlerden kötülüklerden arındırır mekanı.
Ve yeniden güneş doğar...

Makbule Abalı dedi ki...

Bazen de yağmur kirlerden kötülüklerden arındırır mekanı.
Ve yeniden güneş doğar...

maviye iz süren dedi ki...

ne derlerse desinler yağmurda ıslanalım biz..

Adsız dedi ki...

Suskun mu kalacaksin

Orj a

DARK_BLUE dedi ki...

Gerçekten çok güzel yorumlamışsın öykü.. ama zamandan, teknolojiden bilmem neden değil bizden kaynaklanıyor.. çocukların - sapkınca istekleri yüzünden çikolatayla kandıranlar yüzünden - başlarını okşayamıyoruz.. eskiden her gördüğümde oturup sevdiğim köpekler taşlandığı, kovulduğu, öldürüldüğü için o kadar ürkekler ki elimi uzatınca kaçıyorlar.. androidlerdeki sahte dünyaya ise bir şey söyleyemiyorum artik insanlar bir sey yaparkenki hissedilen hazzı, mutluluğu unutmuş yapar görünüyorkenki alınan beğeniyi, popülariteyi yeğler olmuş..

öykü dedi ki...

yorumlarını sevıyorum dark blue
anlasıldıgını bılmek guzel

sevgıler

DARK_BLUE dedi ki...

Tesekkur ederim ben de yazılarındaki duyguyu, olanlara hassas davranmanı seviyorum. Hatta bazen yazamadiklarimi yaziyor, icime bastirdigim isyani sen dile getiriyorsun.. Seviyorum ki yorum yapıyorum

öykü dedi ki...

mutlu oldum :)