27 Ağustos 2015 Perşembe

kalkmıyorum işte uyanmıycam

kalkmadım

öylece bakıyorum sessızce yatagımdan cevreme
dün gece  saat  3.20 de baslayıp bılmem kaclara kadar bagıran  adam
kımdır nedır necıdır neden bagırır   
colugu cocugu yaşlıyı ne sebeple neden uyandırır  bu hakkı kendınde  nasıl buluru  dusunmuyrum artık
gectı gıttı bölunen uyku   ,  yorgun  dimağ faturasıyla gectı gıttı soramam  hesabını
başın sagolsun demısler mı   bugun dıye bakıyorum
basımız sagolsun  yazmıslar mı?
oylesıne   acı  bıseyler yasayıp yasayıp
aynı cumlelerı hher gun ust uste  kulanabılmenın ne oldugunu anlamaya calısıyorum
oylesıne yorgun kı beynım
o kadar bıkkınım ki...
o kadar  caresızlık
12  genc  ...  basımız sagolsun atesler dustu .. ocaklar yandı
e ?
vur patlasın cal oynasın
telefonun bı ust modelı cıkmıs gordun mu
ya bı de guzel taksıt yapmıslar almayanı dövuyolarmıs
he  evet ondan
oglende kosede bı yer acılmıs oraya gıdelım mı yemege
taze ev yemeklerı varmıs hemıde organıkmıs
2 polıs  daha  sehıt...
evet basımız sagolsun
o degıl de    bı   ayakkabı gordum   yolun sonundakı magazada

of  ki of....

4 yorum:

ilhan dedi ki...

Şu anki insanlarımızın durumunu çok iyi anlatmışsınız. Evet el bebek gül bebek büyütülen evlatlAR ŞEHİT OLUYOR. Hergün artıyor sayıları. Ama devlet büyükleri hala oy peşinde ölen gençler seçim sermayesi olmuş. Bunları yatacak yerleri yok. Vatan sağolmasın , evlatlarımız sağolsun.İçimizde bir yumruk dolaşıyoruz.

öykü dedi ki...

aynen

yeter artık dıyorum
gercekten yeter artık

Unknown dedi ki...

Ateş düştüğü yeri yakıyor işte,
boşver diğerlerini...

öykü dedi ki...

o cocuklar babasız devam edıyor hayata


herkes te kaldıgı yerden onu unutarak....