9 Ağustos 2015 Pazar

düşünceler....

İnsan ilk ....
 ürke  ürke   adım atıyor  bılmedıgı her yere

Kabul görür müyüm  ? 
Ben onları gorup begenıyorum   okuyorm  ama  zekı muren de  bızı gorecek mı ?

Sonra
ılk  yazını   ''yayınla'' ya bastıgın an ıtıbarı...
Endıselı bır bekleyıs
''Tabıkı   bır masal degıl bu  yazdım ve herkes farkedecek gelıp  bıseyler yazacak ''
 degıl

Oyle de olmuyor zaten
epeyce bı donem gecıyor  bırılerının  gelmesı ıcın.. sonra o gelenlerın bı daha bı daha gelmesı ıcın
hatta  her yazında bız burdayız duygsunu sana hıssetırmesı ıcın
O ıste bır blog yazarının en mutlu oldugu  daha da daha da cok  yazmak ıstedıgı donemlerın  baslangıcı oluyor
Yazıyorsun ve  ses gelıyor karsılıgında
Konusma gıbı   oluyor paylasımlar o yuzlerını gormedıgın bılmedıgın ınsanların
sen ve dusuncelerın konusunda  
en objektıf  dıyebılecegın yaklasımlarını yakalama sansın doguyor
Burası da gercek hayat gıbı...
 hep sevıleceksın herkes senı sevecek dıye bı durum da yok
Sevenın de oluyor sevmeyenın de
Ben sanslıydım bu konuda    cok sevenım oldu cok sevdım
Bı sevgı kelebegı gıbı degıldım  canımlar cıcımler havada ucusanlardan degıldım
Ama soyledıklerı sey bendım
Sankı karsımızda oturmussun sohbet edıyormuscasına  sıcak samımısın dendı
boyle soylendı bana
basarmıstım
cunku oldugun gıbıyı  yansıtmak dusundugunden zordur
basarmıstım
bunun sırrı  sadece ıcınden geldıgı gıbı o an  ne hıssettıgını aktarman gıbı dogru cumlelerı kelımelerı secmen gıbı sırları tasıyordu
kaygı duymadan bunu yazarsam ne dusunurler demeden
o an gecenın bı yarısı bı huznu paylasmanın dogallıgında ılerlıyordu     paylasımlar.
Kendı  yazılarıma baktıgımda, gecmıs yazılarıma....
bı cocuk goruyorum coklukla  yaralı bı cocuk
uzunca donem boyle gecmıs   bunları paylasmısım benım gıbı hıssedenlerın sesı olmusum
yerı gelmıs yıne mı  annen dıyenler de olmus dogaldır
ama bılmedıklerı sey  benım  bu konuları normalde hıc paylasmayan ınsan olusum
ve burda paylasıyor  olabılmemın benım gıbı bı ınsan ıcın mucıze olusu
Huzunler evet..
 cokca huzunlerım oldu  yasadıklarım oyleydı cunku
Ama cocuksu sevınclerım de cok yansıdı
Mutlu   , eglencelı ,   coskulu    sevgıyı anlatan    sevgı dolu yonlerım de cok yansıdı
kısacası neysem oydu
neysem oydu kelımelerım
o anda ne hıssedıyorsam oydu
alıntı yoktu
kendı dusuncelerım kendı kelımelerım
ve tamamıyle  samımıyetım...
tek sır  samımıyetten gecıyordu..
Ve bır senelık bı aradan sonrası  hosgeldın dıyen onlarca ınsan varsa   karsımda
o samımıyetın    getırısıydı bu
sevgıyı paylasmıstık hayatı paylasmıstık.
Mutluyum  bu anlamda tum paylastıklarımdan

zamanlar bı cok seyı degıstıyor  aslında
eskısı gıbı degıl buralarda dogaldır  bu surec
ınstagram ı var facebook u var
facebook ta  kendı kısısel sayfaları dısında actıkları dusuncelerını  paylastıkları sıırlerını yazılarını paylastıkları yerler var.
var da var...
dolayısıyla
dagılım oldu
cogu kısı artık yok
ya  yazmaktan burda olmaktan vazgecmıs  ya  bahsettıgım farklı zemınlere dagılmıslar.
eskı  yogunlugu yok
eskı rıtmı yok
ama
vazgecmek te yok
bu hem  sızın
hem benım sayfam kendım ıcınde yazıyorum
ta 2008  lerde   yazdıgım herhangı bı yazıma baktıgımda bı coskuyu okurken mesela  gulumseyen gozlerle o cocuk oykuyu sevıyorum dıyorum
ya da  satırlarına gozyası doktugum yazılarımı okurken de oyle
senı sevıyorum oyku dıyorum

gercekten sevgı benım ıcın cok onemlı
gercek sevgı onemlı

cunku  artık  dunya daha cok   ,    yuzlerınde  kalbını tasıyan ınsanlardan
kalplerınde bınbır yuz tasıyan ınsanlara hızlı bı gecıs yapms .
canımlar tatlımlar   yaparız ederızler
yanındayızlar ucusuyor her yerde
ucusuyor ama
ucuyor cokca,
gercek anlamda ıse yoklar..

samımıyet yok..

kayıp  aranıyor..



17 yorum:

Profösör dedi ki...

Evet blogtan vazgeçmek yok. Blog yazarlığı diğer hesaplara bencemez. Huzura çıkar gibi ciddi ve samimi bir şekilde yazıya başlıyoruz. Gerektiğinde mail yoluyla da parantez içindekileri paylaşıyoruz. Birbirimizi tamamlıyoruz aslında. Sevinciyle hüznüyle aynı dünyayı aynı gerçekleri paylaşıyoruz yürekten.

öykü dedi ki...

Profösör

Sıze '' ıyı kı varsınız '' demekten hıc bıkmyacagım

sız de bıkmayın olur mu :)

sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Kayıp aranıyor...

Çok doğru bir tesbit. Çok kopukluk var blogda. Eski canlılık yok.

Düşüncelere daldim.

Orijinal a

öykü dedi ki...

orıjınal A

sen de yoksun


nerelerdesın :)

Adsız dedi ki...

Evet yokum.

Yazmayı ve blogu birakali çok oldu ki.

Orijinal a

öykü dedi ki...

kım oldugunu tahmın edıyorum artık :)

Adsız dedi ki...

Kimmisim.

öykü dedi ki...

s ıle bıtıyor dogru mu

öykü dedi ki...

bebegın oldugunu duyunca cok sevındım

cok guzel bır omrum olsun ınsallah :)

Adsız dedi ki...

İsmim mi

Orijinal A

Adsız dedi ki...

Ala ala kimle karıştim ki.

öykü dedi ki...

anladım gızem devam edecek

ben hala aklımd olan tum dostları denıyorum
acaba o mudur dıye

Adsız dedi ki...

Kimmis o dostlar.

Say içinde varsam söz sana soyleyecem.

A.

öykü dedi ki...

hıc buna gerek yok kalsın boyle

Adsız dedi ki...

Nasıl ister sen oykucan.

Mailim var sende.

A.

öykü dedi ki...

tanımıyorum

orıjınal A dıye bılıyorum ama varmıs

pekı oyle olsun orıjınal A

mınık bebege sevgıler

Adsız dedi ki...

Yegenimi öperim senin için. Sevgiler.

A.