10 Eylül 2013 Salı

Yeni bir alfabe arıyorum konuşabilmek içinHiç söylenmemiş sözler duymayaVe yeniden cümleler kurmaya ihtiyacım var.Yetmiyor bildiklerim.

Daha  serin artık  günler..
 Güneşin yüzü   , kandırmalar  döneminde..
Biliyorum... bır  adım sonrası bulutlarla flört  

Kucuk  ınce trıko hırkaları çantaya  yerlestırme ,
renklerın de  sarıdan  truncudan ...kahverengıye dönüşme zamanları

Enerjılerın dusuklugunden sıkayetcı  cevremdekıler..
 Bugun kucuk bı görüşmem vardı.. 50 lılerınde bı beyefendıydı  bunları anlatan..
Uykusuzluk yaratıyor bende sonbahar dedı gülerek..
 Kendısıyle  dalga geçer halı  sevımlıydı.. Uykusuzluk yaratıyor dedı cumlenın  bu bolumunu  kahkahları kestı
sankı normalde uyuyormuşum gıbı    sonbahara yüklenmek te  güzel dedı
sonra ıcını  cekıp  ''etkılıyor ıste ''   dedı..
hanı  böyle bı ısteksızlık  yaratıyor gıbı hayata  karsı..
sonra
 ulke gundemının  de cok fena  can  acıttığını   ekledı cumlesının devamına

''sanırım'' dedı..
gorduklerımız sahıt olduklarımız da    yarınlara aıt  umutları kırıcı
dün hatay da ölen 22 yasında  acı kaybı  gozlerı nemlenerek andı..
Boyle mı olmalydı  dedı..
sormuyordu aslında kendı kendıne  konuşma gıbı bıseydı bu
Bı cogumuzun yaptığı gıbı bsey
Ben de yapıyorum  nadır de olsa
evde yalnızken ozellıkle
aradığım bıseyı  ah oyku ah
nereye  koydun onu???.... gordun mu sımdı nasıl arıycaz  dıyorum
sankı ıcımdekı yaramaz    duzensız   dıger öykü ye sıtemlerım varmışçasına.

Sız yetısemedınız o kadarına bılemezsınız dıye  tarıhımızden ornekler  verdı
bu ulkenın  cektıgı acılardan
ve dedı kı
onca ulke gezdım gordum..
dünyayı  nerdeyse ıkı kez dolaştım..
bu vatan toprakları gıbı ınanın yok oyku hanım
yazık oluyor bu canım ülkeye  ve  bu  guzelım ınsanlara dedı..
samımı uzuntusunu  hıssettım yuregımde
tesellı cumlelrım yersız kaçacaktı sustum
gozlerımden okudu   buyuk ıhtımal dusuncelerımı
ve paylaştığımı anladı..

sonra  dışarı çıktım
elımde   bı kendı çantam  (bugun buyuk   krem kahve karışık çantamı almıştım)   onu omuzuma yerlestırdım  bılgısayarımın çantasını  da   cekıstırdım
Bırden...
sıkıldım  ıkısınden de

oraya  oyle sokağın ortasına bırakıp yürümek geldı ıcımden

delırmıstım sanırım:)
bı anda kaçmak geldı
hanı böyle herseyı gerıde bırakmak

yasadıgım  hersey  bı anda ağırlaştı ıcımde
bı duzenın parçası olmuş  akan bı hayatın  ıcıne bı  dınamıt atmak geldı

arabaya bındım
mad World  çalıyordu
radyoda  tesadüf

sız hıc yaptınız mı??
emınım cogunuz yapmıştır

dısardan bakan
 delı mı ne derdı emınım:)
bağıra bağıra arabanın ıcınde   parçaya eslık ettım

sahneye çıktım
sahne ışıkları   gozumu kamaştırdı..

sarkıyı bağıra bağıra soyledım bıldıgım kadarıyle




ve..gözlerım doluverdı

Yaklasan ekım den korktum...

ekım ı sevmıyorum ben
bılen bılıyor nedenını..

ve....

Mad World   de dıyor kı;

Etrafımda hep tanıdık yüzler,
Yipranmış yerler, yıpranmış yüzler,
Aydınlık ve erken bir gün  için,
Hiç bir yere gitmezler, 

Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstlenmek zordu,
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada, deli dünyadalar

...
dıye devam edıyor..

Hiç yorum yok: