27 Eylül 2013 Cuma

Tutsam ellerinden, üşür ellerin !


















Gidemiyor...
gitmek istediği yere takılıyor insan

Gidiyor...
tekrar dönmek istediği yerde ..

yine kendisi.

Eylül üşüyor..
Ekimden sıcak aslında.   Ekimden daha  sevimli , ekimden  daha  sevecen
ıcınde  ışıltılı yaz esıntılerı..

Gitmesin  onu bırakmasın diye  ıyıce  sokuluyor ağustos a
Tutuyor ellerinden sıkıca
Gıtme !...diyor

Agustos  herkesin begendıgı
ağustos cok güzel 
agostosun müdanası yok..
Arkasına bakmadan  gıdıyor..

Eylül  hüzünlü..
Eylül üzgün
Eylul  dinlenmeyen sözlerinden  mutsuz..

Kimse
kımseyı dınlemıyor aslında..
Yaşanan  yaşanması gerektiğince akıyor..

Eylül üşüyor..
ellerim üşüyor
ruhum üşüyor
geç doğan yavru kedıler üşüyor..



17 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir pazar öğleden sonrasının
tatsız bunaltısı var yaşamda

öykü dedi ki...

ben ekimi sevmıyorum
5 ekımı
11 ekımı



ekımın tumunu sevmıyorum
ne yazsam...
az.

maviye iz süren dedi ki...

her iki yanı ağaçlarla kaplı bir yol var;arası asfalt, etraf yeşil ve sarının her tonunu içeriyor, hafif esen bir rüzgar ve huzur..yürüdükçe ayaklarıma sarı yapraklar sarılıyor danslarına alıyorlar beni de..ara ara üşüyorum ama tam değil..işte bu eylül..

öykü dedi ki...

Eylul

renklerın dansı

gunesın tonları yere dusen yapraklarda

Eylul yaz esıntılerı..
sıcak gunlerın kışa esnek köprüsü..

eylül

yürüdükçe ayaklar altındakı sarı yaprakların dansı

...


günaydın maviye iz süren

Atilla dedi ki...

Çok yağmur yağsa
çok
çok fazla..
temizler mi dünyayı?
diyorum
Ve temizler mi içindeki ekim sancısını?

(diliyorum)

öykü dedi ki...

zor Atilla.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Öyleleri dokunur ki hayatına

Konuşmasa da sesini
Sarılamasa da sıcaklığını duyarsın

Anne gibi
Baba gibi

Artık olmasalar da
uzaklarda olsalar da

Bilirsin onlar hiç gitmedi

Ağlattın beni Öykü :(

öykü dedi ki...

:(

Nidaersin dedi ki...

ÖYKÜ'CAN 5,11 ekim'i sevebilirsin ! bazıları üylül'ü -kimsesizliğini- sevemez mi? ilkbaharı anımsatan az sisli ıpılık,yemyeşil mayıs ayını...

ÜYLÜL'DÜ
............. )"

Sen kadar zamansız molalar
veriyordum

Ve çocuksu bir bencillikti hüznümüz.

Eylül’dü.

İzlerini çizdiği zaman ansızın gidişin,

Şimdi yoktu bi anlamı suskunluğun.

Çırılçıplak kalakaldım sessizliğinin orta yerinde.

Sonra sesime yankı vermeyen uçurumlar kıyısında yürüdüm bir zaman

En çok sesini aradım.

Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydiler hâlâ.

Gözlerini sildi zaman..

Dedim ya... Eylül’dü.

Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin.

Cemal Süreyya

öykü dedi ki...

Nıdacım ben 5 ekım 11 ekım ı sevemem
kodlandı artık beynımde en sevdıklerımı elımden alarak



sıır ne guzelmıs
bu sıırını hıc bılmıyordum cemal sureyya nın


cok tsk ederım

sevgıler

NzlGl dedi ki...

Canım Öyküm
sözün bittiği yer.

Keşke sadece bizim canımızın yandığı bir tek o günleri hatırlasak o günlerde üzülsek:(
Ama biliyorum ki sana tüm mevsimler sonbahar, tüm aylar Ekim ve tüm günler 5 ve 11 'i
hele onlara çok çok ihtiyacın olduğunda, hele üzüldüğünde, özlediğinde velhasıl
her mevsimde, her ayda ve her gün özleyeceğiz, sitem edeceğiz ama daima hatırlayıp hep seveceğiz....

öykü dedi ki...

canımsın...

Gezi/yorum... dedi ki...

Eylül benimde ayımdır. Fotograf çok güzel şiirle çok uyumlu çok hoş olmuş ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

sular kayboldu büyüde, büyü tüldü tül
siyah, kendini gösteriyor, kapanır
yalnızlık dizlerine… gel, gömül
tenine… o tenin ki, Zaman’dır…
maide ve siyah, olur elbet, kınından
çekilir gibi yollar… sularda ayna sesi!
âh, gökler bıkar gider kendi erguvanından;
bir aynaya dönüşür ötekinin gölgesi…

ve siyah… ayna düşer! aynayla birlikte
herşey kırılır!
ne kalır geriye aynadan, söyle, ne kalır?
geriye kalan âh, sadece yalnızlıklardır…
aynalarmış gibi yapan aynalar!..
sır biziz, aynalar sırrolacaklar…

[Hilmi Yavuz]

...daha ne diyeyim ?

öykü dedi ki...

gezı yorum

güzel sozlerın ıcın cok tsk ederım
hosgeldın ıyı kı geldın
sevgılerımle

öykü dedi ki...

GÖKTURK cum

bu nasıl güzel bır sıır böyle..



epeydir yoktun eksıklıgın kesınlıkle bellıydı

burda oluşun ve paylaşımların cok güzel:)

sevgıler