28 Eylül 2013 Cumartesi

doğa




Yavaş  yavaş  buralara veda zamanı geliyor..
Doğanın içinden  gri  betonlara dönüş zamanlarındayım.
Bu  kareler  bu sabah saat  7 civarı çekildi .Mutfak penceresinden  onu gördüm ..Nazlı nazlı süzülüyordu   kıvrıla kıvrıla.. Ilk kez bu kadar buyuklerını  bu kadar yakından görme sansı verıyor bana burası
Ve  daha da ılgıncı
Onların bır dönusum mevsımı olduğunun ılk kez burda şahıdı oldum..
Kabuklarından çıkıp
bır ıslak dal parçası gıbı  bı yaprak gıbı doğanın ıcıne karıştıklarını
Kabuklarını nereye bıraktıklarından haberım yok
Neden bıraktıklarından da haberım yok
Ama bellı kı onlar da ev degıstrme  donemıne gırdıler..
Bırlıkte   bı degısım surecının  basında   hayata   devam edıyoruz.

ve not;    fotoğrafa olan merakımı bılıyorsunuz bu  donem  fotoğrafçılık kursuna yazıldım
bu kareler hakkındakı  notunuz onemlı:)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

selam tatlım neden tek açıdan çektin?

Adsız dedi ki...

Ben de fotoğrafın iyisinden kötüsünden anlamam ama güzel çekimler diyebilirim. Ancak hep aynı açıdan değil de farklı açılardan da mı çekse miydin acaba demekten de kendimi alamıyorum. :)
Fotoğrafçılık kursu da hayırlı olsun.İnşallah başarılı olursun.Yoksa yoksa yeni bir Ara Güler 'mi yetişiyor. :))

öykü dedi ki...

merhaba yağmur aslında bı kac acıdan cektım ama
en ıyı bunlar cıktıgı ıcın bunları yayınladım

öykü dedi ki...

GÖKTURK cok tsk ederım:))


farklı acılardan cektım cekmsıne ama
ıyılerıı buraya aktardım:)