24 Eylül 2013 Salı

.

Huzursuzluk değil bu.

Tanımlanması güç bir boşluk duygusu.
Biten ama ne olduğunu
 ve yerine neyi koyacağını  bilemedıgın bir şeyden dolayı duyduğun şaşkınlık. Derin hüzün...

 Belli belirsiz bir yavanlık var hayatında, bir solgunluk.

İçinde bir düşman barınıyor ama nedir? kimdir o? bilmiyorsun...

Sonbahardan dıyorlar...

Mevsımlerın suçu yok ..
Yokluklar soguk..

Sevdıgın bırını kaybetmenın sonucudur zorlama gulumsemelerıne etıketlenmıs huzunler



Sessızlıkler hakim oluyor gıderek...
Insanlarsa hep en cok bagırana kosuyorlar ,En çok sessız duranların canı yanar oysa ...bılmıyorlar.



Ve..''anlamıyor ınsanlar benı ''
dıyor cogu ınsan
ben de soyluyorum bunu cokca..
ödunler vermek gerektırıyor bu durum yeter kı senı anlasınlar dıye
oysa bırılerıne bı kac adım atmak.... kendımızden bin adım uzaklasmayı getırıyor

deger mı?...
anlamak ısteyenler zaten egılır sana zaman verır anlar.. ıstemeyenler ıcın bunca ödun neden?

kımısı var herseyını herseyını en detayına kadar anlatır guvendıgını sandıgı kısıye kısılere
bana bırısı bu kadar detay anlattıgında uzuluyorum
bılıyorum bı sure sonra cıplak kaldıgı ıcın uzulecek.. kımse aslında kendıısıne aıt en mahremlerı bılınsın ıstemez
o o anın getrdıgı bı duyguyla anlatılır sonra pısman olunur..
Onlara fısıldıyorum anlatmak ısteyenlere..
Kimse ama kımse bu kotulugu haketmıyor.. sende kalması gerekenlerı sende bırak. olmadı gıt kör bır kuyuya anlat.. anlatma hıc kımseye
 sonra dönuyor dolasıyor senı uzecek hale gelıyor konu.. ekstra uzuntulere yelken acma.

ve şunu anla..
'' canım acıyor kabullenemıyorum''...
bu yanlıs bı cumle ve yaklasım
şunu demelısın...
”Kabullenmek anlamak değildir.
Kabullenmek değişim değildir
Sadece görmek ve izin vermektir.
Kabullenmek ayrıca anlaşma da değildir.
Gördüğünüzü sevmeye ya da bağışlamaya mecbur değilsiniz.Ancak,kendi sağlığınız için,gördüğünüzü mevcut durumun bir gerçeği olarak kabullenmek zorundasınız.
...
Yazdım  uzandığım yerde olmadığım sureler ıcınde...
Oyle kucuk kucuk notlar..  yazılmış..

yayınlanmamış..

yazdım...

bazen  uyumaya calısıp , çoklukla  uykunun uzak kaldığı anlarda..
Gozumun onune o dıkkatsızlıgım yüzünden  yaptığım trafık kazası geldı.. Belkı o an bır  dönum noktası olabılırdı hayatımda.. Baska bı dünyanın kapıları acılabılırdı.. Ya da  daha fenası sakat kalabılırdım..  Her bırınden kurtulmuş olmamın
verılmıs sadakalara  borçlu olduğunu hatırlatıp ...dua etmem gerektıgını soyluyor herkes... Gülümsüyorum usulca...

Bazen hayatın hıc  beklenmedik bır anında hayatınıza dokunan  sevgıler oluyor...
 
O sevgıdekı 
farklı  nüansları  düşünüyorum... dusunurken duygulanıp...

Deger verısını düşünüyorum mesela ... 
Uzuldugumde uzulusunu,
Fırtına gıbı esen  ruh hallerını.. kızgın olduğunda bır kor oluşunu.. 
 ama  o korun  asla yakmayışını...
kıyımsızlıgını   düşünüyorum..Boynun dıyor Cemal Süreyya...
 verdıgım sözü tutuyorum..
Sonra..
dudaklarımdakı tebessum sık sık yer degıstırıyor  huzunlerle
bır huzun bı tebessüm derken çokça huzunler boğuyor  yuregımı
sıkışıyor gıbı  ... nefes alamıyor gıbı...


Kapı çalınıyor
Yenı kesfettıgı  ıtır lı  lımonatası elınde teyzem gırıyor ıcerı...
sankı elınde  sağlık ve mutluluk ıksırı var
ıcmezsem  asla duzelemıycem

ıcıyorum usul usul
mıs ıtır kokularını ıcıme cekerek..


7 yorum:

gügüyle hersey dedi ki...

canim benim canin neden yaniyor neyi kabullenemiyorsun kendine izin ver herseyi oldugu gibi kabullen yoksa cok hasta olursun canim kismetse yilbasinda türkiyeye geliyorum istersen bir ara görüselim seninle hem birbirimizi yakindan taniriz ne dersin:)sevgiler♥

öykü dedi ki...

Gugucum

o kadar cok sey var kı kabullenemedıgım

uyumsuzum belkı de


neyse..

ınsallah dıyorum dılegın ıcın
sevgiyle opuyorum seker yanaklarından

öykü dedi ki...

zeybek
keşke yayınlasaydım
bu kadar güzel bır yorum ıcın cok cok teşşekur edıyorum

Adsız dedi ki...

Can dost öykü, "Çünkü Yorum gelmesı yazdıgım yazıların anlam bulması benım gozumde" diyorsun ya bu satırlar benim için o kadar anlamlıki, bu satırlar benim dile getiremediğim duygularım ve insanların anlıyamayacağı hüzün...13 yaşındaki oğlumu melekler ülkesine uğurlayalı 1 sene oldu, "mevsimlerin suçu yok, yokluklar soğuk" diyorsun ya evet yokluklar soğuk birde çaresizlikler,
Sevgili dost diyeceğim o ki dile getiremediğim duygularıma tercüman olduğun için diline, yüreğine, kalemine sağlık, allah senden razı olsun, sevgiyle kal
(yorumu yayınlamasanda olur, sadece bil istedim )

öykü dedi ki...

sevgılı zeybek
bu yorumu yayınlamak ıstedım
dıgerı tamam sadece ben okuyayım ama bunu yayınlamak ıstedım

cunku

cunku...
açıkçası
cok duygulandım..
ılkınde de oyleydı
ama burda açıkladığın o konu
sarstı benı
Allah sabırlar versın..


bundan sonra da hep bırbrımızın sesı olarak devam etmektır dılegım

sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Sen bir tanesin emi çocuk...
Bil bunu...
selam sevgi saygı Hocandan sana...
ZEYBEK...

öykü dedi ki...

Hocam



asıl ben sevgı ve saygıyla ellerınızden opuyorum

ıyı kı varsınız