19 Ocak 2009 Pazartesi

Kriz




İnsan ne zaman yetişkın olur ? diye sormustu bi arkadasım bana.
Ne zaman büyürsün Öykü ?
Ne zaman yetıskın sınıfında sayılırsın sence?
Düşünmuştum o zaman şöyle bi ....
Ben yıllar once babamı ..bi kaç sene önce de annemı kaybettıgımde büyüdüm dedım ona..Bana gore bir ınsan ANNE ve BABA sozcugunu kullanma şansını kaybettıgınde büyüyor..
O büyük kayıplar kocaman bi kara delık açmadan hayatınızda...
Henuz anne baba dıyebılenlerdensenız !
Şansınızı iyi kullanın . Hadı şimdi !!
Şu an .......Sımsıkı sarılın onlara...

Sevgılerımle.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

doğru cevabı vermişsin.
yaşamadan anlaşılması çok zor bunun..
nur içinde yatsınlar..

ıvır zıvır dedi ki...

nice küçük bedenler .... daha ufacıkken bu nedenle büyüyorlar...
.

trafik kazasında ..yaklaşık 7 yıl önce..
bi akrabamız vefat etti..çok sevdiğmiz abimiz ..cana yakın bir insandı
.
ne gariptirki iki çocuk bıraktı... büyüğü erkek 6 yaşında ..küçüğü kız 1 yaşındaydı... herkes evde adeta yıkıldı..bir dolu gelen vardı ...
mutfakda otururken muzaffer (7 yaşındaki çocuğu) içeri girdi biz bişey yok gibi şakalaşıyoruk onunla...
bize baktı... bişey diyemedi..
içimizden birisi hadi bize gidelim ..bizde oynarsın...bizde kalırsın... seni gezdiririm oyuncaklarla oynarsın evdeki gibi bi dolu şey dedi..
muzaffer... olmaz dedi...:(
biz neden olmasın dedik..:S

..babam öldü yaaa benim
yeni öldü yaaa.. annemi yanlız bırakmamalıyım ..
.
kızlar ağlamamak için zor durdular o gün biliyorum
her halde bütün mutfak üstümüze yıkıldı ..belki on kişi vardık masada tek kelime edemedik :(

ve biz biliyoruz ki o çocuk orda artık başka biri oldu...:S

öykü dedi ki...

Verago cok sagol

öykü dedi ki...

Sevgılı Ivır
O mınık cocuga ve onun gıbılere Allah yardım etsın.. Gercekten cok uzuldum onun ıcınde..Bır anda buyumek zorunda kalıyor o cocuklar cunku.

denizim dedi ki...

Evet doğru cevap, çünki artık telefon açıp yada iş çıkışı uğrayıp bir şeyleri paylaştığın anne baban yoksa nasıl küçük olabilirsinki... keşke hiç büyümeseydik

öykü dedi ki...

Bir burukluk oluyor bazen..Bogazında bir dügümlenme..
İçine akıyor gozyasların.
Anla ki büyümüşsun.

Sagır Kedi dedi ki...

Öykücüğüm bunu bilmiyordum.Ama seni tanıdım tanıyalı çok olgun ve içten bir insansın.Şimdi sen babamla durumumu biliyorsun bilsem o kadar aglak tırlak yapmazdım dedim ya bilmiyordum:((Konuya dönmek gerekirse yetişkin olmanın yaşı bellidir.Yetişkin insan yaşı 25-40 arasıdır.Bence insan yetişkinliğe degil olgunluga bakmalı...Olgunlugun yaşı yok çünkü...ıvır zıvır arkadaşın anlattığı gibi 7 yaşındaki bir çocuk bile olgun cevap vermiş.Bizler bebeklikten yaşlılıga kadar gidecek bir süreçle geldik dünyaya...

öykü dedi ki...

Kedıcım..
Dedıgım gıbı bazen sartlar ınsanı zamanından önce yetıskın yapıyor.. zamanından önce buyutuyor.

öykü dedi ki...

Kedıcım..
Dedıgım gıbı bazen sartlar ınsanı zamanından önce yetıskın yapıyor.. zamanından önce buyutuyor.