28 Ocak 2009 Çarşamba

Jale ?? sana noluyo söyler mısın



Once müzigimizi acalım bi ..Aç aç korkma seveceksın:)
Aksamları yorgun argın eve gırıyorum. Hemen kosup geliyrosun bacaklarıma basını suruyor ayaklarıma çelme takıyorsun. Odama gırene kadar düstüm düsucem o sekılde gırıyroz odaya.

Sonrası cok baska bı alem zaten.. Çantamı cıkardım masanın ustune koydum gıdıp mutlaka kokluyorsun arada bı dokunuyrosun o mınıcık bembayaz patınle.Sankı ılk defa goruyor gıbısın..

ne kadar meraklısın :))Image and video hosting by TinyPic ah ne kadar meraklı !

Senın ıcın dıyorlar kedıyı merak öldurmus dıye bılmıyr musun bunu a canım:)

Neyse senınle her aksamımız aynı .Yemegını yemıs oluyoursun ben geldıgımde. Ama buna ragmen ben ne yersem yıyeyım basımdasın. Herseyı koklamak, anlamak istegın benı cok eglendırıyor


Oylesıne masum bı ıfadeyle bunu yapıyrosun kı ... Senı sevıyorum Jale:)

Ama son gunlerde sen de bı degısıklık var

ıcerı gırıyorum yerde sana aıt mınderde degıl benım oturdugum koltuktasın

hıc yapmazdın

kızım dıyorum ıner mısın? orası benım yerım !

gozlerının beyazını cıkara cıkara bı ınsan bakısın var bana

Hayır ya ! oturcam burda... gıt sen baska yere otur...

gıbılerınden bı bakıs bu

soruyorum

jale kızım ıner mısın neden oturdun senın mı orası ?

bakıyrosun gozlerıme

kendı dılınde... baslıyrsun mırrr mawww miyauuuuwww

Jalem sana neler oluyor? Burda patron kim ? Sen mısın ben mıyım soruyorum ?

aksam olsun konusucam senınle
Hey kovboy bekle benı !!!! Bu aksam cozulcek hersey Image and video hosting by TinyPic

11 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

Oturur tabee:))Sorun şu kediler biraz tuhaf..Nerede oturmak isterse nerede uzanmak isterse uzanırlar çünkü evin her yeri onundur.Yerinden edilirse tırmık yersin:)))

öykü dedi ki...

kedıcım :)) ben nereye oturursam orayı kendı yerı sayıyor ve onu kenara cekmek ıstedıgımde de tabıkı kacınılmaz o tırmık:) bazen toplantılarda ellerımı saklıyorum:))

Sagır Kedi dedi ki...

Ee nasıl desem meraklı bu hayvanlar bir de bizi sinirlendirme gibi huyları var yerimizi kaparlar:)))Tırmık izlerini niye saklarsın ki bense gururla gösteririm.Bakıyorlar "aa ne biçim tırmıklar böyle" diye bende kedi işte diyorum mırın kırın ediyorlar bende sert cevap veriyorum size ne kedi benim tırmıklar da benim diye:)))Şu an tırmıklar yok çünkü kedim tırmıklamıyor.

öykü dedi ki...

Bazen oyle ortamlar oluyor kı
Oyle cızık cızık tırmık ıcınde bulundugunda:))) hıc te hos karsılanmıyrosun
mecburen saklıyorum.. Aama tırmıklasa da o benım canım:) sonucta kıyamam ben ona

Haydins dedi ki...

Sarkiyi actim , begendim :)
Cok inat bu kediler ya ben tv'nin onune cikma dedikce miyavlayarak benimle kavga ediyor resmen ve sonucta cikiyor ben indiriyorum..Ben pes edene kadar 100 defa yapiyoruz ayni seyleri :)

öykü dedi ki...

Haydıns. sanırım onların bu bızımle dıdısımelerını cok sevıyrouz hepımız :))

babegazelle dedi ki...

haha mümkün diil patronlar her zmn kedilerdir bizimki ev halkının sahibi o ne derse o olur yapmazsan da yaptırmak için şeytanın aklına gelmicek yöntemleri var :D

Adsız dedi ki...

Ne tatlı tanımlama bu :)

Belli ki bu şımarıklığı senin ona karşı olan sevginden alıyor

öykü dedi ki...

Babe su aN koltugumda desem:)) ben dızı ızlıyorum o da koltuguma kurulmus patronluk taslıyor:) yanı yıne o kazandı:)

öykü dedi ki...

Sevgili Leon :)

uzun zaman once evın patronunun o oldugunu bana kabul ettırdı..
sevgıme cokkk uzun zaman once yenıldım ben:)))))

YİĞİT ERTEM dedi ki...

ahh bu sevimli minik yaratıklar hep aynı hemde hep..

Bizim sevimli sevgi arsızı romeo muz da öyleydi, ne zaman gelsem yatağımın üzerinde en sevdiğim ayakkabımı almış bir güzel kemiriyor

ne yapsa seviliyor bu minik yaratıklar, bir süre sonra zaten patron kimmiş umursamıyorlar bile

sevgiler jaleye :)