18 Mart 2011 Cuma

Umarım bu mesajım siz sevdiklerime ulaşır.

Çok ama çok özledım:(
Bu yazı başarıyla bloga ulaşır mı bilmiyorum .Çünkü bir resim eklemek istedım
eklenmedıgını gördüm

Bu yazıyı google da kendi blogumun ön bellegınden gırerek yazıyorum

Umarım sızlere ulasır

Yazmayı ve sızınle paylasmayı cok ozledım.. bu haksızlıgın bır an once gecmesını ve bloglarımıza kavusmayı dılıyorum

yazacak paylasacak cok sey bırıktı

kollarımı actım hepınızı sevgıyle kucaklıyorum
dılegım bı an once bulusmamız
En ıcten Sevgılerımle.

10 yorum:

özii dedi ki...

öykücüm yazı ulaştı tabikide...
dns ayarlarını neden değiştirmiyorsun ?

öykü dedi ki...

ozıcım merhaba

beklemek ıstedım duzelır dıye ama bu kadar uzaması uzerıne bu olmasaydı ben de dns ayarını degıstırecektım

Begonvilli Ev dedi ki...

Nasılsın Öykü? Ben de özlüyorum buradaki dostlerı.

Ben de önbellekten girerek okuyabiliyorum bazı blogları. Kimileri görüntülenemiyor ama.. DNS ayarlarını değiştirmeyi denemedim.
wordpress uzantılı bir blog düşünmez misin? Orası da fena değil.

Elifin Terazisi dedi ki...

selamlar:)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

gözlerime inanamıyorum sanırım gerçekten açılıyor bloglar yavaş yavaş :)) Çok sevindim.

Hayatın Ressamı dedi ki...

canım okuyorum seni bende
dün girebildim kendi bloguma.Ama giremeyen çok kişi varmış hala.
Yazz yazzzz okurum ben...

komançi dedi ki...

yazın ulaştı merak etme ;)

öykü dedi ki...

Böyle kaçak göcek tre olsa sızınle bırlıkte olmak orda oldugunuzu bılmek o kadar guzel kı

resmen işkence cekıyordum

oylesıne alısmısım kı sızlerle herseyı paylasmaya aılem gıbı oldunuz

ve sımdı burdayız yazdıklarını goruyoruz demenız bıle

harıka geldı cok mutluyum

dılegım normal sartlareda blogların acılen acılmasıdır

boyle bu sekılde yarım yamalak gırmek yerıne

hakkımız olan sekılde gırme zamanının gelmesını dort gozle beklıyorum

sızı cok sevıyorum

Vladimir dedi ki...

:( üzülüyorum sinir oluyorum nefret ediyorum bu durumdan. Hala.... Hala....

öykü dedi ki...

:( ben de ınan bende


:(