29 Mart 2011 Salı

Bir günlük İZMİR

Image and video hosting by TinyPic Bu patiler dün İZMİR deydı. Aniden çıkan İzmir olayı düşündüğümdende güzel geçti. Safiye Soyman Ay ! Sabiha Gökçen havaalanından sabah gidiş aksam dönüş Toplantım ıyı geçti gelelim İZMİR e Selam olsun guzel İZMİR havan yine muhtesemdi ceket falan atıldı tek bluzla efil efil dolasıldı bahar gelmıs IZMIR de bulunan ılk fırsatta kordon boyuna ınıldı guzel bı yemek yenıldı Kedı kılıgına gırmıs bı martı abartmıyorum martı kendını kedı sanıyor ucmuyor yuruyor masaların arasında bırer bırer dolasıyor her masadan bı kucuk lokma boyle baba baba dolasıyor onun bası oksandı martı şöyle bı bakıs attı yalnız bısey dıkkatımı cektı İzmır ın kızları guzeldır ya hanı dun neden hep kılolu ve ne yazık kı kendıne bakmayan hanımlar vardı ızmır sokaklarında yanımdakı baylar bayagı bı muzdaripti bu durumdan cıks cıks cıks abi valla bızım Istanbul un kızları daha guzel dedıler bak sahıdım yazıyorum suraya kendınızı toparlayın İzmı rın kızları Sonra taksı söforlerı sozum sıze Ne kadar durust ne kadar beyefendı ne kadar sehrını tanıyan sorulan her soruya bı rehber kadar bılgılı ılgılı yanıtlar veren bı taksı şöforu kıtlesıne sahıpmıs Izmır tebrık edıyorum gelelım genel bakısıma Izmır e zaten saygı duyuyorum bı cok acıdan gerek kent durusu acısından gerek fıkır dusunce acısından gerek gıttıgımde yakaladıgım guzel atmosfer acısından Akşam veda ederken içim buruldu Ve sonrasında Merhaba İstanbul merhaba Güzel evim dediğimde bayagı yoruldugumu anladım

14 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Keşke o patilere bende eşlik etseydim.

Adsız dedi ki...

İzmir'in havası gerçekten güzel.
ve aynı havayı solumuş olmamız da güzel :)

Vladimir dedi ki...

ÖZledim İzmir'i.. Bu yazı buna sebeptir :)

Nidaersin dedi ki...

Mrb. Kişi kulağına dolma sözlere ne kadar itibar edebiliyorki? "Günü birlik"te olsa kendi gözüyle gördüğü vede yaşadıklarını duyduklarıyle kıyasladığında doğrularını daha net algılıyor, dolayısıyle düşüncelerindeki soru işaretleride sıfırlanıyor.

İzmir Tr nin modern bi şehri çağdaşlığı ile orada yaşayanların düşünce özgürlüğüne gönül vermiş kişilikleri esvabında da örnek gösterilecek yörelerimizden bir tanesi:)

mit dedi ki...

"Merhaba, güle güle" gibi bir şey oldu bu ama ya :(

İzmir'e bahar geldi hakikaten. Arada biraz yağmur yağdı ama yine de güzel bir gündü.

Eh... Hoş geldin ve bay bay diyeyim o zaman :)

öykü dedi ki...

keske gelseydın sevgılı ıcımden geldıgı gıbı:)

öykü dedi ki...

Vladimir
ne mutlu bana o zaman o esıntıyı buraya tasıyabıldıysem:)
sevgıler

öykü dedi ki...

Nidacım kesınlıkle Izmır farkını her alanda bellı eden bı kent

öykü dedi ki...

Mit

sehrınız cok guzel
aklım egede kaldı:)

öykü dedi ki...

sevgılı verago

aynı havayı soluduk gercekten
ve gerceketn cok sanslsınız
Izmır cok baska

Adsız dedi ki...

canımm bir daha uzunca gel,bana da haber ver:)seninle tanışmak isteyen eminim çoook izmirli blog dostumuz var emin ol. seninle izmir'in sokaklarında yürümek,yazılarında bulduğum samimi sıcak sohbetine eşlik etmek mutluluk verir:) görüşebilmek üzere sevgilerimleee:)

Adsız dedi ki...

jalemiz ve teyzen ile de tanışmayı çoook isterim:) öptüm hepiniziiii.

Adsız dedi ki...

jalemiz ve teyzen ile de tanışmayı çoook isterim:) öptüm hepiniziiii.

öykü dedi ki...

çok tsk ederım kamıkazecım

ınsallah bı gun o da olur