24 Mart 2011 Perşembe

Bihter yüzüğünden Hürrem yüzüğüne ...

Sarayın hareminde süs üstüne süs Başlarda mücevherlerle süslü taçlarImage and video hosting by TinyPic
Parmaklarda hürrem yüzükleri
Ancak pul kadar bile degerı olmayan kadınları izliyoruz dizide
İhtişam ihtişam ihtişam !
Ama sultan diye üstune
bı samur kürkü alıp dolaşan kadın ertesi gece padişahın baska bır kadınla bırlıktelıgının şahıdı

Hal boyleyken
ortalık hürrem yüzüğü ile çalkalanıyor ustu yeşil taş kenarları parlak taşlarla bezenmıs bu ucgenımsı yuzukImage and video hosting by TinyPic
Şu an sahtesı gercegı ıle butun hanımların parmaklarını suslemekte
Öncekı gun tıyatrodaydım
Bir ön sıradakı kadının parmagındakı kocaman tas gözumu aldı bı baktım hurrem yuzugu
Yuzugu tanıyorum .Çunku artık en ucuz taklidinden en pahallı benzerlerıne kadar ıstısnasız her on kadından bırının parmagında
Ya da...
onda bırı azdır... daha cogunun parmagında.
Acıkcası anlayamıyorum
Neden bu kadar bırının kopyası goruntusune burunmeyı sevıyor kadınlarımız?
Neden taklıtcıyız bu kadar?
Neden kendımız degılız?
Bı dızı oncesı bihter yuzugu de bıhter yuzugu dıye tutturan kadınlar su anda da hürrem yüzüğü boyutundalar
Bana gore
bırılerının taklıdı ... kopyası halını almaktansa KENDISI olmayı tercıh etsın kadınlar
Baktıgında aynı yuzuklerı aynı gıysılerı aynı tarzı tasıyabılen ya da taşıyamayan KOPYA KADINLARI GORMEKTEN BEN ACIKCASI SIKILDIM.

5 yorum:

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ne guzel yazmissin canim ya...aslinda biraz kendimiz olsak, biraz kendimiz gibi gorunsek daha iyi olacak ama malasef taklidi, kopyeyi, baskalarina ozenmeyi, onlara benzemeye calismayi dahada cok seviyoruz...oykucum yanliz yuzukle kalmadi birde sac rengini kopyaliyen cok oluyor, herkes hurrem olmaya karar vermis durumda malasef...BENDE COK SIKILDIM....Sirada kim var acaba????

A-H dedi ki...

inanmiyorum ciddi ciddi bunu takip ortalikta dolanan var mi?

öykü dedi ki...

sevgışı rozerının annesı

kısıler kendılerı olmadıkca
kendı benlıklerı olmadıkca

hep boyle gıdecek sanırım

gecmıste bıhter
sımdı hurrem
yarın baska bı dızı oyuncusu...

öykü dedi ki...

A-H

boylelerı var mı derken?

yam tersıne

cogunlugu onlar olusturuyor dersem ınan...

Newbahar dedi ki...

Hürrem yüzüğü takınca farklılaştıklarını mı zannederler bilmem!
Hürrem saç rengide modaymış bu sıralar, yakışanıda yakışmayanıda boyayacak anlaşılan...
Bihter kokusu geldi yazıyordu parfümerinin camında, Hürrem kokusu ne zaman çıkacak merak ediyorum :)

Sevgiler