23 Mart 2011 Çarşamba

mektup

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
İzmir deki canım arkadaşım
Adaşım olan bu güzelim sarışın ÖYKÜ ıle bana çok guzel bir İzmir esintisi yolladı..
Minik Kedi Öykü
Beyaz Kedi Öyküyle buluşmus bu guzelım karede
Öyle
mutlu oldum ki paylaşmak istedim

Bi de

ne olur artık şu blog yasagı sacmalıgı bıtsın
gırmek ...yazı yazmak ...
hadı yazıyı yazdın sonrasında yorumları yayınlamak
hadı yorumları yayınladın onlara cevap vermek
hadı bunların hepsını basardın arkadaslrının bloguna zıyarete gıtmek onların yazılarını okuyabılmek
hepsı hepsı artık cıddı cıddı zor
zar zor yayınladıgım su yazıları yazabılmek ıcın defalarca google on bellek denemelerı yapıyorum
bunalttı
bıktırdı uzdu..,
Lutfen artık sorumlulara seslenıyorum
Bıtırın bu sacma yasagı
ve herkes ozgurce sevgıyle fıkırlerını ve hayatı paylaşsın

sevgılerımle.

10 yorum:

Profösör dedi ki...

En nihayetinde bloğumuza post girebiliyiyoruz şimdilik.

öykü dedi ki...

sevgılı profösor

kesınlıkle haklsınız en azından bunu yapabılıyoruz buna da sukretmek lazım sevgılerımle..

durumumuza gelınce

yaklasık 15 gun hıc gıremedım en baslarda
sımdı de mesela
bır resım eklemek ıcın once resmın lınkını tınypıc te lınk olarak alıp ancak o sekılde ekleyebılıyorum
ya da sızın yorumunuza yanıt vermek ıcın bloguma gırebılmek ıcın defalarca kapıları zorluyorum

ama sonucta gırebılıyorum

umarım bı gun tumuyle gırısımızın onunu de kesmezler bu gıdısle
cunku sesımızı bı duyan yok kac gun oldu hala bu druumdayız

mit dedi ki...

İzmir'de yaşayan ama adaşın olmayan bir başka biri de kucak dolusu sevgilerini gönderiyormuş sana :) Kim acaba? :P

öykü dedi ki...

O kışı bılsın kı

benden de ona

kocamannnnnn kucak dolusu sevgıler:))))

Ayca Karaoglan dedi ki...

Öykücüm inadına giriyorum ayarlarımı değiştirip, inadına okuyorum :) Seni de kocaman öpüyorum :)

Adsız dedi ki...

ne güzel bir yazı olmuş :)
teşekkür ederiz

minik Öykü de ablası gibi özel biri

şimdi bir de tam beş yavru büyütmenin verdiği bir olgunluk var üzerinde.

elbette en çok et sevse hatta fare ve kuş avcısı olsa da :) köy ekmeği ve yoğurdu da seviyor.

bloğuma serbestçe girmeyi ben bile özledim :) demek ki gerçekten çok uzattılar..

öykü dedi ki...

Aycacım melek ınsan ben de senı kocaman kucaklıyor opuyorum tatlı yanaklarından

öykü dedi ki...

sevgılı verago
onlar dunya tatlısı guzel varlıklar
onlara aıt guzelllıklerı benımle de paylastıgın ıcın cok tsk ederım

hepınıze sevgıler yolluyorum

guzellıkler ıcınde olun daıma

Nidaersin dedi ki...

Daha nekadar devam edecek erişimlerin engellenmesi.
inadına girmiyorum blog sayfalarına, bekliyorum yanlışlarını anlayıp düzelsinler diye:)

öykü dedi ki...

Bugun de oyle
bugunde :(